8800GT finns nu på lager i butik X!

Permalänk
Medlem

Krabbar o sejjer! sluta tjafsa nu, ni har läst nyheterna, G92 kärnorna finns inte.. sluta klaga

Visa signatur

Don't Hate The Game, Hate The Player

Antec P182 | Corsair 520W | Gigabyte DS4 | Corsair 2GB CL4 | Leadtek 8800GT 512MB| Q6600 @ 2.4 Ghz | Razer Deathadder | Logitech Flat | Acer 19" wide | Icemat | Festis flaska |

Permalänk
Medlem

YES! Fan vad glad jag är!

Onoff har precis ändrat statusen på "min sida" till skickat. Har kolliid och allt. Snart kan jag maxa Ms röj!

Permalänk

Jag trodde att onoff hade kört en fuling, och mailade för att avbryta beställningen. Det mailet skickade jag halv sex typ. Klockan tio fick jag ett mail som sa att beställningen var skickad.

Nu är det bara att hoppas att det är rätt kort med och att resten av mina grejer från datorbutiken kommer samtidigt.

WOHO!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dookan
Krabbar o sejjer! sluta tjafsa nu, ni har läst nyheterna, G92 kärnorna finns inte.. sluta klaga

bara för att de e slutsålda behöver det inte betyda att det inte finns frakter som ännu är påväg till sina destinationer?

dessutom slutar de ju inte direkt tillverka de utan de fortsätter ju pumpa ut de så snabbt de kan lixom.. dagligen antar jag! bara att de inte har ngt de kan stocka upp på lager utan allt åker ut till butikerna direkt

Visa signatur

Main: i9-9900k | GIGABYTE Z390 AORUS Master |32gb Trident Z Neo RGB | Kraken X62 | MSI RTX 2080 X TRIO, EVO 970 1TB M.2 NVMe | Corsair RM850x V2 80+ | Fractal Design Define S2
Skärmar: 1x PG279Q 2x Asus VG27AQ1A IPS

Secondary: i5 11600k | Asus Rog Strix B560-I GAMING | 16GB Trident Z 3200Mhz CL14 | NZXT Kraken X53 240mm | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair SF750 80+ Platinum | Cooler Master NR200P

Permalänk
Medlem

För er som råkar ha tillgång till en adress i Storbritannien kan jag starkt rekommendera www.ebuyer.co.uk. Dom har massor av kort i lager.
Köpte mitt därifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av laller
ska till Itel.se 's affär imorgon och köpa upp alla 8800 GT, HAHAHAH MOOOUUAAAHAHHAAHA....fan tänk om dem är slut.

SLut igår27/11 kl 13..........

Jag gick med raska steg mot denna butik, men de var slut.

Visa signatur

Kunskap är makt, vem styr din kunskap?

J.Johansson

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av freand
För er som råkar ha tillgång till en adress i Storbritannien kan jag starkt rekommendera www.ebuyer.co.uk. Dom har massor av kort i lager.
Köpte mitt därifrån.

Vågar man lita på denna affär?
Man betalar väl ingen tull heller där?

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk

Asus samt XFX finns på lager hos SHG.biz nu, för 2600 samt 2700/st

Visa signatur

[Q6600@3.2GHz] [2048mB] [2xHD 3870 CF] [2xRaptor] [2xRE2 500GB] [HDA Explosion]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eggfarfar
Asus samt XFX finns på lager hos SHG.biz nu, för 2600 samt 2700/st

ett kort från xfx beställt! tack för infon Eggfarfar! skitbra

Visa signatur

E6600. 2048 ram, XFX 8800GT

Permalänk
Medlem

Beställde från thb.se igår mot kvällen när dom fick in korten så alla som gjorde likadant borde fått ett
-

_______________________________________________

Ni har fått tilldelning av Gainward 8800GT

Hej!

Ert kommer att skickas imorgon Torsdag så ni har det Fredag.

Mvh
TBH.se

_________________________________________________

Skrev att dom skulle skicka mail om kortet inte fanns inte och det gjorde dom jag är en riktigt nöjd kund om det kommer fram smärtfritt. då har dom en ny lojal kund.

Permalänk
Medlem

Får detta kortet idag. Beställde det ifrån Microhard igår och hade tur nog att få sista kortet de hade inne. Timing ftw! \o/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jojs
SLut igår27/11 kl 13..........

Jag gick med raska steg mot denna butik, men de var slut.

BFG-kort finns kvar, jag var där 13.30 igår och köpte två st. Var där nyss igen och köpte ett tredje till en kompis som var trött på att vänta på beställningen från DB.

BFG OC 8800GT (lätt fabriksöverklockat) för 2395:-. De skulle få in 15 st till under dagen, så ni som har vägarna förbi Lund kan titta inom i butiken väster om stationen.

Permalänk

Nu är allt misär. Igår dog gamla datorn så nu sitter jag här med en trasig dator (troligen moderkort el CPU) och en dator utan grafikkort. En AGP AMD och en PCI-E Intel annars hade man kunnat flytta över saker. Finns 8800GT OC på lokala PC City, men 2600kr så man kanske borde avboka ASUS från DB och köpa det istället. Gör nog det om inte mitt ASUS skickas från DB innan helgen, om det finns kvar på PC-City.

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk
Medlem

Nu är grafikkortet på väg! har kollinummeroch allt Tackar tackar OnOff! och jag som trode dom bluffade lagerstatusen för någon dag sedan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tenkai Star
Nu är allt misär. Igår dog gamla datorn så nu sitter jag här med en trasig dator (troligen moderkort el CPU) och en dator utan grafikkort. En AGP AMD och en PCI-E Intel annars hade man kunnat flytta över saker. Finns 8800GT OC på lokala PC City, men 2600kr så man kanske borde avboka ASUS från DB och köpa det istället. Gör nog det om inte mitt ASUS skickas från DB innan helgen, om det finns kvar på PC-City.

Jag rekommenderar dej att köpa 8800GT hos din lokala Pc-city. Db har stora problem med för många förboknngar på för få exemplar.

Permalänk

jo men redan väntat så länge nu så borde vara rätt långt fram i kön. Sen så är jag inte helt beredd på att betala 2600kr för det. Fortfarande ingen egentlig brådska då jag har just fått hem massa PS3 spel.

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk
Medlem

Inet verkar ha några LeadTek GeForce 8800GT 512MB inne nu. Jag beställde ett, nu är det ett kvar enligt lager-infon. http://www.inet.se/datorkomponenter/grafikkort/leadtek-geforc...

Visa signatur

Ner med konsolbönderna! Rösta modermodemerat!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tenkai Star
Nu är allt misär. Igår dog gamla datorn så nu sitter jag här med en trasig dator (troligen moderkort el CPU) och en dator utan grafikkort. En AGP AMD och en PCI-E Intel annars hade man kunnat flytta över saker. Finns 8800GT OC på lokala PC City, men 2600kr så man kanske borde avboka ASUS från DB och köpa det istället. Gör nog det om inte mitt ASUS skickas från DB innan helgen, om det finns kvar på PC-City.

Vilket PC-City varuhus kollade du på? Jag kan bara se här att varje varuhus lagt en beställning på 20st 8800GT från Gigabyte 071108.

Permalänk

Linköping. Det var inte Gigabyte. Kommer inte ihåg vilket märke tyvärr.

WOLBUR:
Inte nu längre de går åt fort. Hoppas alla avbokar sina Asus på DB så jag får mitt snart då.

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tenkai Star
Linköping. Det var inte Gigabyte. Kommer inte ihåg vilket märke tyvärr.

WOLBUR:
Inte nu längre de går åt fort. Hoppas alla avbokar sina Asus på DB så jag får mitt snart då.

*EDIT*
Sökte igen och ser att dom har 2 st Inno3d 8800 GT OC 512MB DDR3 för 2590.

Ser även att varuhuset jag jobbar i har 4 st på lager. Så jag köper med mig ett hem efter jobbet ;D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wolbur
Inet verkar ha några LeadTek GeForce 8800GT 512MB inne nu. Jag beställde ett, nu är det ett kvar enligt lager-infon. http://www.inet.se/datorkomponenter/grafikkort/leadtek-geforc...

Avbeställde precis mitt då jag bestämt mig för att vänta på prissänkningen på HD3870. Har ändå bara en X2 på 3800+ så den lär väl strypa lite. Dom höll på att packa det då så det borde komma in ett i lager igen alldeles strax.

Visa signatur

Phenom II X4 @ 3,1Ghz | 4 GB | MSI GTX 580 Twin Frozr | Corsair VX 450W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tri0n3
*EDIT*
Sökte igen och ser att dom har 2 st Inno3d 8800 GT OC 512MB DDR3 för 2590.

Ser även att varuhuset jag jobbar i har 4 st på lager. Så jag köper med mig ett hem efter jobbet ;D

Hur söker du egentligen?? När jag går in på hemsidan och söker (Komponenter->Grafikkort->Pris över 1390), så kommer det fram bara 3 kort. Inget av dem är 8800GT?!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pauyo441
Hur söker du egentligen?? När jag går in på hemsidan och söker (Komponenter->Grafikkort->Pris över 1390), så kommer det fram bara 3 kort. Inget av dem är 8800GT?!

Han söker via PC Citys interna system..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pauyo441
Hur söker du egentligen?? När jag går in på hemsidan och söker (Komponenter->Grafikkort->Pris över 1390), så kommer det fram bara 3 kort. Inget av dem är 8800GT?!

Precis som Matex säger. Har ju tillgång till det interna systemet. Det du ser på hemsidan är för internetvaruhuset. Dom beställer inte alltid in samma produkter som de vanliga varuhusen gör. Såhär ser lagerstatusen ut för tillfället om ni tänkt köpa ett kort på PC City. Endast 4 varuhus som beställt in dessa.

PC City Infra (Upplands Väsby): 3st
PC City Jönköping: 4st
PC City Linköping 2st
PC City Helsingborg: 1st

Sen har samtliga butiker beställt 20 st 8800GT från Gigabyte för cirka 3 veckor sen. Osäkert när dom kommer in dock.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Vågar man lita på denna affär?
Man betalar väl ingen tull heller där?

Jag tror inte man behöver vara orolig för att beställa från dem. Det är typ UKs motsvarighet till komplett.se dvs. en av de större och mer seriösa nätbutikerna.
Dock så verkar de inte kunna skicka saker till andra länder än de inom UK så därför måste man t.ex. känna nån där borta som kan skicka över.
Du kan ju iofs alltid höra av dig till dom och fråga men jag fick då intrycket av att det bara skickas inom UK.
Ifall det nu går att skicka till Sverige behöver du inte betala tull eftersom det är inom EU men du betalar deras skatt.

Permalänk
Medlem

En uppdatering. Dom gick åt snabbt i Stockholmsområdet efter jag skrev denna tråd.

PC City Infra (Upplands Väsby): 0st
PC City Jönköping: 4st
PC City Linköping 2st
PC City Helsingborg: 1st

Permalänk
Medlem

PC City Linköping 1st (It is reserved)
Tack!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tri0n3
Precis som Matex säger. Har ju tillgång till det interna systemet. Det du ser på hemsidan är för internetvaruhuset. Dom beställer inte alltid in samma produkter som de vanliga varuhusen gör. Såhär ser lagerstatusen ut för tillfället om ni tänkt köpa ett kort på PC City. Endast 4 varuhus som beställt in dessa.

PC City Infra (Upplands Väsby): 3st
PC City Jönköping: 4st
PC City Linköping 2st
PC City Helsingborg: 1st

TACK för den infon! Just nu skulle jag vilja ge dig en stor kram, eller nåt Fick tag på det sista i Lapplands Väsby...

Permalänk
Medlem

Som sagt så är 20 (totalt 140st) till samtliga butiker beställda för 3 veckor sen (Dock av märket Gigabyte om jag inte minns fel). Dom kan dyka upp vilken dag som helst om ni har tur. Jag håller er uppdaterade.

PC City Infra (Upplands Väsby): 0st
PC City Jönköping: 4st
PC City Linköping: 0st
PC City Helsingborg: 1st

Snart slut, så skynda er om ni vill ha dom sista

jonteponte2000: Jobbar till 18:30 så det är bara och komma och ge mig den där kramen, heh skämt åsido

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av freand
Jag tror inte man behöver vara orolig för att beställa från dem. Det är typ UKs motsvarighet till komplett.se dvs. en av de större och mer seriösa nätbutikerna.
Dock så verkar de inte kunna skicka saker till andra länder än de inom UK så därför måste man t.ex. känna nån där borta som kan skicka över.
Du kan ju iofs alltid höra av dig till dom och fråga men jag fick då intrycket av att det bara skickas inom UK.
Ifall det nu går att skicka till Sverige behöver du inte betala tull eftersom det är inom EU men du betalar deras skatt.

Tack då vet jag.

Någon som vet om dom skickar utanför UK?

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|