Mest underskattade multiplayerspelet?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av soulis
Utopia

Det gamla Utopia till Amigan ?
Eller finns det något nyare spel med samma namn ?

Utopia till Amigan var hursomhelst en riktig höjdare.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Jag tänker på det nätbaserade utopia http://games.swirve.com/utopia/ spelade det för ett par år sedan och man kan verkligen bli biten av det, därför tycker jag att det är klart underskattat.

Permalänk
Medlem

Demontag till Q1

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

R6: Rogue Spear

Visa signatur

6600k @ 4.5Ghz | 16 GB DDR4 | GTX 970 | Z170

Permalänk
Medlem

tribes 2, underbart spel, dock var det inte särskilt många som spelade det..

Visa signatur

i5 10400f | asus b460-f | 2x8gb kingston 2666 | zotac 3060ti | corsair mp510 960gb (OS) + samsung 860 evo 1tb + 2x kingston a400 480gb | corsair vx450 | tr true black | fractal r3 | asus mg279q + lg w2363d | dt 880 | win 10 x64 | deathadder chroma | glorious 3xl | tb impact 600 | oculus quest 2

Permalänk
Avstängd

Worms World Party! Behövs bara en dator också...

Permalänk
Medlem

Americas Army!

Inte många som orkar spela en massa träningsuppdrag innan man kan spela "paw rikhgtitt"

Samma med spelkontrollen, det tar lång tid att bli bra på spelet, i början dör man ofta och snabbt. Men om man kämpar på så är det ett underbart taktiskt spel!

Visa signatur

C2D E8400 @ 3,8Ghz, Gigabyte EP35-DS3R, 2Gb 1066Mhz DDR2, HD4850 512Mb 680/100, CoolerMaster Hyper 212, Öppet PIII chassi med bordsfäkt...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bleak
AvP 2

Bästa nätspelet NÅNSIN.

Permalänk
Medlem

Soldier Of Fortune 2

Permalänk

Dungeons & Dragons Online. Släpptes alldeles för tidigt och var buggigt + saknade massor av features. Fick asdåliga recensioner och blev totalt övergivet, men utvecklarna jobbade som fan med uppdateringar och nu är det imo det bästa MMOet på marknaden. Hoppas de re-releasar spelet så folk får ögonen för det.

Visa signatur

VD för Glowpad UF

Permalänk
Medlem

Sauerbraten - Synd att det finns så många bra gratis spel som aldrig riktigt "slåg igenom".
www.sauerbraten.org

Permalänk
Medlem

Det gamla Team fortress classic tycker jag var lite underskattat.
Visserligen var det en hel del folk som gillade det, men i jämförelse med cs så var det väldigt få.
Tycker att tfc är minst lika bra som cs.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Natural Selection..

Permalänk
Avstängd

Baldurs Gate

Permalänk
Medlem

codename eagle

Visa signatur

Logic is the art of going wrong with confidence.

Permalänk
Medlem

Counter-strike beta 1.5. Helt underbart, varje nu runda var det race till de gröna backpacks man tappade när man dog. Ahh vilka minnen...

Visa signatur

MSI K9N SLI Diamond | MSI Diamond HDMI 7600GT | AMD X2 4200+ | 1GB Kingston HyperX| 32" LG 5000:1 screen | Asus EeePC 701

Permalänk
Medlem

VietCong var väldigt underskattat på multiplayer.

Visa signatur

Ettan: P160 + BlueStorm 500W - P5B Premium - E4300@3,2GHz - 2x1GB 800MHz - Palit 8800GT@710x1015 - 410GB - Samsung 206BW
Tvåan: NoName + 300W - MSI K8T NeoFIS2R - A64 3000+ - 2x512MB 400MHz - Leadtek 6800LE@16/6 och 403x451 - 80GB - 17" CRT

Permalänk

Empire Earth , COD2 , CS (inte source , de suger)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kenta_ponta
Empire Earth , COD2 , CS (inte source , de suger)

Hur kan du säga att CS är underskattat, det är ju ett av världs mest spelade spel? (antar att du menar 1.6)

Permalänk
Medlem

Wurm online.. kan fortfarande inte sluta spela, just nu bygger vi en jättelik pyramid och ska ha en colossus staty högst upp

http://www.wurmonline.com/

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk
Medlem

Return To Castle Wolfenstein. Riktigt dåligt i SP men MP var helt underbart.
Saknar det redan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av timerx
Return To Castle Wolfenstein. Riktigt dåligt i SP men MP var helt underbart.
Saknar det redan.

Håller med!

Dock var ju RTCW ganska populärt när det kom, men det håller fortfarande. Otroligt roliga banor i MP. Fast jag gillade även SP.

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robfox
Wurm online.. kan fortfarande inte sluta spela, just nu bygger vi en jättelik pyramid och ska ha en colossus staty högst upp

http://www.wurmonline.com/

Haha jaså du är fortfarande på gång i Wurm?
Önskar att jag inte blir så uttråkad av det, fint spel i sig

Permalänk
Medlem

Sen när blev Halo ett underskattat spel?

Permalänk
Medlem

Måste säga Well of Souls, lirade det som ung :p.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av AndreaX
framtida kandidat? [/QUOTE

Det verkar ju fan äga...!

Permalänk
Medlem

Cs:source är ju rätt så underskattat av Cs1.6 folket. Cs 1.6 = Script Rusha runt hörn = Hs. Gå vidare! NOSKILL BAAAH!...

Men som China skrev Natural Selection, saknar lite servrar.

Permalänk
Medlem

Dom som skriver spel från Halo serien tror inte jag fattar att dom ska skriva spel som är underskattade multiplayer spel ^^

Permalänk
Medlem

Command and Conquer: Renegade, skulle jag vilja säga är ett riktigt kul spel på LAN, men det blev inte så stort?