Permalänk
Medlem

program för backup

Är på jakt efter ett program med följande egenskaper

Tar backup varje timme, lägger backupen i mapp med tiden angiven. Sparar backup i 24h och skriver sedan över med nästa backup.

Dvs, första backupen hamnar i en mapp kallad 0, nästa 1 och så vidare upp till 23. När klockan är 00.00 igen skriver den över innehållet i mapp 0, när klockan är 01.00 skriver den över innehållet i mapp 1 osv.

Finns det något sånt här program?

Jag vet inte om jag förklarar luddigt eller ej, är lite trött...

Visa signatur

"Get your facts first, and then you can distort them as much as you please." - Mark Twain
På internet kommunicerar vi huvudsakligen i textform, så skriver du som en idiot kommer du således att uppfattas som en idiot.

Permalänk

jag förstår vad du söker och jag skulle bli galet lycklig om någon kännde till ett program som fungerade så... skulle vara perfekt för att göra backup på en hel del saker.

så bump bump

Permalänk
Medlem

http://www.drkrupp.se/info_backup.html
Är inte säker på att det går att ställa in exakt så, men kan ju vara värt ett försök.

Permalänk
Medlem

Testar Comodo Backup för tillfället. Verkar fungera men jag får låta den gå ett dygn innan jag vet säkert.

Visa signatur

"Get your facts first, and then you can distort them as much as you please." - Mark Twain
På internet kommunicerar vi huvudsakligen i textform, så skriver du som en idiot kommer du således att uppfattas som en idiot.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Cobian borde lösa din problem

Visa signatur

'Let's put it this way: if you need to ask a lawyer whether what you do is "right" or not, you are morally corrupt. Let's not go there. We don't base our morality on law.' - Linus Torvalds