Permalänk

Datorbutiken har i lager nu, https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=PCRHD387...

Och jag beställde precis två st

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scream112
Nu när sailor-man redan gjort reklam för en återförsäljare så gör jag också det. Samt att det nästan är konstigt ingen länkat till de stora aktörerna ännu.

Asus - 4295kr
http://www.dustinhome.se/pd_5010128704.aspx

Sapphire - 4095kr
http://www.dustinhome.se/pd_5010128704.aspx

Gecube - 3995kr
http://www.dustinhome.se/pd_5010128949.aspx

Som ni ser på min länkning samt sailor's länkning så hamnade priserna exakt på det som jag med flera förutspådde.

Uppenbart att du jobbar för/som en återförsäljare eller leverantör och har koll på vad priset skulle hamna på hos "din" återförsäljare.
Detta eftersom du har tjatat om priser och marginaler på 3870X2 i typ 2 veckor. Trodde dock inte att du skulle vara så korkad att du skulle göra reklam för "ditt" ställe.

Ps. Du har snart en anmälan på dig ds.

Permalänk
Medlem

Har letat lite och vill mest få en konfermation på sak.
http://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=ASEAHD387...
vs
https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=ASN88GTS...
3870x2 går den att köra i SLI eller? - i såna fall hur presterar det mot 2 GTS i SLI? Vilket (vilka) är att satsa på?
Ursäktar, men har väldigt bråttom nu och inte har tid att söka.
tacksam för svar. tack!

Permalänk

Hmmm.. Fråga !

Går det att köra ett HD3870 med ett 3870 X2 i CF på ett DS5 X38 moderkort ?

Gummans burk.

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alcoholica
Jag har en fråga till er:

Varför säger vissa hela tiden att ATI misslyckas med sina nya grafikkort? Jag är övertygad om att med dagens teknik hade man kunnat tillverka grafikkort som skulle motsvara 10 st. Ultra prestandamässigt. Inte ens tillverkningskostnaden skulle öka speciellt. Det är ju mest efterfrågan som styr priserna. Så ATI borde väl ändå vara medvetna om vad de gör, eller? Jag tror inte att de bara råkar producera "skitkort".

ATi är fullt medvetna om vad de gör men det handlar lite grann om tur. Det är som med trisslotter. Det är svårt att veta om du komemr vinna eller ej liksom med grafikkort om vad spelen kommer att utnyttja med mera. Arkitekturen i en grafikprocessor kan vara riktigt riktigt bra för X men Y är det som marknaden består av och det kan resultera till mindre bra prestanda. Förstår du?

Arkitektur mässigt är R600 riktigt bra bara det att den är lite för klen och de gjorde lite gissningar som tyvärr missade marknaden (inte speciellt mycket men endel) medans G80 arkitekturen från Nvidia träffade så rätt den kunde. Nästa gång kanske det är ATis tur med sin R700 som vi förhoppningsvis får se detta året.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av exotisk
Har letat lite och vill mest få en konfermation på sak.
http://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=ASEAHD387...
vs
https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=ASN88GTS...
3870x2 går den att köra i SLI eller? - i såna fall hur presterar det mot 2 GTS i SLI? Vilket (vilka) är att satsa på?
Ursäktar, men har väldigt bråttom nu och inte har tid att söka.
tacksam för svar. tack!

ATis kort körs i Crossfire, så heter deras teknik medan Nvidias heter SLI, det är deras teknik, bara så att du inte säger fel, tror fel eventuellt köper fel.

Ett HD3870X2 (som består av två stycken grafikprocessorer från HD3870 fast överklockade) presterar inte lika bra som två stycken 8800GTS 512. Men det skiljer också 1300kr i pris.

Hurvida två HD3870X2 presterar bättre än två 8800GTS 512 är svårt att säga, i teorin ska det prestera betydligt bättre då det är fyra grafikprocessorer mot två men eftersom tekniken som heter Crossfire X är relativt ny så finns det inga drivrutiner tillgängliga som ordnar upp med prestandan.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThunderHawk82
Hmmm.. Fråga !

Går det att köra ett HD3870 med ett 3870 X2 i CF på ett DS5 X38 moderkort ?

Gummans burk.

Svar nej. Moderkortet kan inte bara ha stöd för Crossfire utan Crossfire X. Det är inte korten "antal två" som är problemet här utan Crossfire hanterar max två stycken grafikprocessorer medans Crossfire X hanterar upp till fyra stycken grafikprocessorer.

Däremot om du har Crossfire X moderkort kan du köra till exempel som du skrev, ett HD3870 och ett HD3870X2 eller två HD3870X2 eller fyra HD3870.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk

Doja: Aa, låter lite som om det var dålig kommunikation mellan speltillverkarna och grafikkortsindustrin. Eller vad beror det på? Jag menar, det gynnar ju knappast för någon av parterna att varje spel kräver ett nytt grafikkort för bäst prestanda. Dessa grafikkort är ju mest ämnade för spel så deras prioritering (ATI & nVidia) borde väl vara att ta reda på vilka "inställningar" spelen kommer kräva för optimal prestanda och anpassa det nytillverkade kortet därefter.

Visa signatur

NZXT Hush | Gigabyte GA-MA60G-S3H | Corsair CL4 2Gb | AMD X2 6000+ | XFX 8800GT 512Mb | WD Caviar 250Gb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja

Svar nej. Moderkortet kan inte bara ha stöd för Crossfire utan Crossfire X. Det är inte korten "antal två" som är problemet här utan Crossfire hanterar max två stycken grafikprocessorer medans Crossfire X hanterar upp till fyra stycken grafikprocessorer.

Däremot om du har Crossfire X moderkort kan du köra till exempel som du skrev, ett HD3870 och ett HD3870X2 eller två HD3870X2 eller fyra HD3870.

Haha.. Får väll köpa ett CF X Mobo samt 3st 3870 till då

Jag har ju 3st GTX så varför ska inte tanten kunna få ha 4st 3870

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThunderHawk82
Haha.. Får väll köpa ett CF X Mobo samt 3st 3870 till då

Vänta på tester innan du köper grisen i säcken.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja

Däremot om du har Crossfire X moderkort kan du köra till exempel som du skrev, ett HD3870 och ett HD3870X2

hur vet du det ? jag har suttit själv och undrat det. står det skrivet någonstans ? skulle vara väldigt trevligt och få veta så man kan planera grafikkort köp

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alcoholica
Doja: Aa, låter lite som om det var dålig kommunikation mellan speltillverkarna och grafikkortsindustrin. Eller vad beror det på? Jag menar, det gynnar ju knappast för någon av parterna att varje spel kräver ett nytt grafikkort för bäst prestanda. Dessa grafikkort är ju mest ämnade för spel så deras prioritering (ATI & nVidia) borde väl vara att ta reda på vilka "inställningar" spelen kommer kräva för optimal prestanda och anpassa det nytillverkade kortet därefter.

Svårt att säga riktigt. Jag är inget vidare duktig på just detta området mellan de som kodar drivrutiner och de som kodar grafikmotorer.

De som gissar är inte de som kodar drivrutiner (oftast) utan det är de som bygger grafikprocessorn. Det är ju svårt att se fram i tiden till exempel när R600 arkitekturen lanserades i Maj förra året. Crysis lanserades den 15-16 November förra året. Hur skulle arkitekterna med flera från ATi förstå och veta om hur Crysis motorn skulle fungera och vara beroende av? Framförallt när en arkitektur tar en bra arkitektur tar en 3-4 år att utveckla.
Tittar man på G80 arkitekturen så började man med den för 5 år sedan, alltså 4 år innan G80 lanserades i November 2006.

Det blir en ganska mycket gissningslek. Däremot för de som skriver drivrutiner behöver de inte gissa speciellt mycket då spelutvecklare släpper (något jag inte kan namnet på) XX till, till exempel ATi/Nvidia så att de kan optimera som det heter. Där blir det ju lättare på ett sätt men det svåra är att få grafikprocessorn att agera som man vill i till exempel ett spel som Crysis.

Ta till exempel den Shaderbaserade AA i R600 arkitekturen. Klockrent trodde många men det visade sig vara en totalflopp just då. Nu har man korrigerat detta och AA körs inte längre via Shaders på till exempel HD3850 och H3870 vilket resulterar till att när man aktiverar AA i spel så droppar man inte lika mycket. Dock är inte problemet löst helt än men prestandaförlusten är inte alls lika stor som den var med till exempel HD2900XT som totalt druknade oftast så fort man aktiverade AA.

Det blir en gissningslek för de som utvecklar grafikprocessorerna, arkitekturen i den och de som kodar drivrutiner får ett tufft jobb att få arkitekturen/grafikprocessorn att jobba som de vill i ett spel med en grafikmotor som kanske behöver andra implementarier i en grafikprocessor. Men oftast skiljer det inte något markant men ibland kan det vara så.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chourou
hur vet du det ? jag har suttit själv och undrat det. står det skrivet någonstans ? skulle vara väldigt trevligt och få veta så man kan planera grafikkort köp

Det är känt sedan ett tag både praktiskt och ryktesvägar. Här kan du läsa lite om det:
http://en.wikipedia.org/wiki/CrossFire

Mvh

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Anandtech testar med de senaste drivrutinerna http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3209&p=1 Tyvärr så piskar 8800 GT i SLI den ganska hårt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
ATis kort körs i Crossfire, så heter deras teknik medan Nvidias heter SLI, det är deras teknik, bara så att du inte säger fel, tror fel eventuellt köper fel.

Ett HD3870X2 (som består av två stycken grafikprocessorer från HD3870 fast överklockade) presterar inte lika bra som två stycken 8800GTS 512. Men det skiljer också 1300kr i pris.

Hurvida två HD3870X2 presterar bättre än två 8800GTS 512 är svårt att säga, i teorin ska det prestera betydligt bättre då det är fyra grafikprocessorer mot två men eftersom tekniken som heter Crossfire X är relativt ny så finns det inga drivrutiner tillgängliga som ordnar upp med prestandan.

Ok, var först inne på köpa 2 st 3870x2, men då håller jag mig till GTS. Lite billigare och mer testat, säkert.

Visa signatur

"There is no greater evidence of superior intelligence than to be surprised at nothing. "

Permalänk
Medlem

Om man räknade med att ett 4000krs kort skulle slå 2st 4000kr kort så är man lite väl ute och cycklar.

med tanke på prislapppen hos HD3870X2an så är det det mesta prisvärda kortet i sin prisklass just nu.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Benkaboy
AAAARGH!! De här testerna kommer ta död på mig, det är så jämt. Tänk om AMD släpper drivare som boostar x2 kortet som det sias om. Vad gör jag då med 2st 3870, känner mig blåst och hänger mig? Eller påverkas 3870@CF positivt av en sådan drivare oxå måntro?

En multigpu driver boostar både X2 kortet och Crossfire kopplade 38xx kort.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
Läste du verkligen hela testet?

Kortet presterar inte speciellt bra förutom i en del spel. Ibland presterar de under 8800GTS 512 och DET FÅR EJ HÄNDA! Det är dubbla GPU'r för fasiken.

Man får acceptera att det kan hända när bägge kärnorna inte används. Påminner mycket om prestanda mellan dual och singelcore processorer. Dual var inte mycket att hänga i granen när det lanserades. Nu har det funnits ett tag, likaså med Crossfire/SLI, och stödet förbättras avsevärt hela tiden.

Faktum är ju att i dom applikationer där Crossfire används är det en helvetes prestanda. Jag förväntar mig dock mer av drivrutinerna.

Visa signatur

[ AMD 7800X3D // EK-Block @ custom loop, 2x420mm ][ MSI B650 Tomahawk ][ 32GB G.Skill Z5 Neo @ DDR6000 CL28 1T ][ AMD 7900XTX @ custom loop ][ Corsair 750D // Corsair RM1000X ][ 2TB Samsung 990PRO M.2 SSD ][ Win10 PRO x64 ][ LG 34GN850 ]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Benkaboy
CrossFire tar x2 i en del tester men där är de oftast rätt så jämna, där x2 har övertag är gapet oftast större. I ett av testerna får CF riggen bättre resultat än x2, huuur nu det kan komma sig eftersom Crysis CF stöd suger vad jag förstått..?

Om priset blir hyffsat på db eller komplett kan det tänkas bli ett x2, annars får jag väl chansa o köra 2st 3870. Jag har såååååådan beslutsångest så ni förstår inte!

Japp, vad jag har hört så är x2:an ca 5-7% snabbare an 3870CF i average.

*edit* vilket kan bero på dem extra 50MHz:en som x2:an erbjuder. (på GPU:n)

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 3080 | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk
Medlem

Som man trodde dock så kommer 9800GX2 bli ett snabbare kort, men också dyrare och varmare, samt inte helt tyst heller.

Folk som gjort en subjektiv bedömning har ansett att 3870X2 inte låter för högt, utan håller sig på en okej nivå under hård belastning.

Med bättre drivers så kommer kortet vara mer lockande, och i dom situationer där det visar sin potential är det ett helt klart grymt kort då det kan prestera mycket bra.

Visa signatur

[ AMD 7800X3D // EK-Block @ custom loop, 2x420mm ][ MSI B650 Tomahawk ][ 32GB G.Skill Z5 Neo @ DDR6000 CL28 1T ][ AMD 7900XTX @ custom loop ][ Corsair 750D // Corsair RM1000X ][ 2TB Samsung 990PRO M.2 SSD ][ Win10 PRO x64 ][ LG 34GN850 ]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av teckim
Japp, vad jag har hört så är x2:an ca 5-7% snabbare an 3870CF i average.

*edit* vilket kan bero på dem extra 50MHz:en som x2:an erbjuder. (på GPU:n)

Fast det är oklockade 3870s och vi vet alla att 3870X2an har väldigt stora problem med överklockning medans ma har kunnat klocka 3870s till över 900 i core clock.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xSailorx
Fast det är oklockade 3870s och vi vet alla att 3870X2an har väldigt stora problem med överklockning medans ma har kunnat klocka 3870s till över 900 i core clock.

Så sant, jag försöker bara ge en rättvis bild av x2:an.

Jag tycker att AMD har gjort en j**** bra "comeback" o tycker inte att man nödvändigtvis ska såga dem baraför att den (x2:an) inte ger Ultran på näbben i varje test, utan istället jämföra den med 3870:n som är deras förra "high end" kort, vilken är en rejäl prestanda ökning.

Jag säger Tummen Upp till AMD som har kommit tillbaka, o hoppas att dem kan ge Nvidia lite huvudvärk i framtiden så du o jag (konsumenterna) får vad vi betalar för.

*edit* Titta på prestanda ökningen mot ett single 3870 o titta sedan på "power consumption", ganska bra enligt mig.

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 3080 | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av teckim
Så sant, jag försöker bara ge en rättvis bild av x2:an.

Jag tycker att AMD har gjort en j**** bra "comeback" o tycker inte att man nödvändigtvis ska såga dem baraför att den (x2:an) inte ger Ultran på näbben i varje test, utan istället jämföra den med 3870:n som är deras förra "high end" kort, vilken är en rejäl prestanda ökning.

Jag säger Tummen Upp till AMD som har kommit tillbaka, o hoppas att dem kan ge Nvidia lite huvudvärk i framtiden så du o jag (konsumenterna) får vad vi betalar för.

*edit* Titta på prestanda ökningen mot ett single 3870 o titta sedan på "power consumption", ganska bra enligt mig.

Mm jag håller med dig, för de människorna som har ett svagare nätaggregat eller bara en PCIE-slot så är ju X2an ett riktigt prestandamonster för ett bra pris, sen om man har HD3870CF klockade så kanske man skulle nå marginellt bättre prestanda än en X2:a men iöverhuvudtaget är de två riktigt bra kort.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2good4you
En multigpu driver boostar både X2 kortet och Crossfire kopplade 38xx kort.

Man får acceptera att det kan hända när bägge kärnorna inte används. Påminner mycket om prestanda mellan dual och singelcore processorer. Dual var inte mycket att hänga i granen när det lanserades. Nu har det funnits ett tag, likaså med Crossfire/SLI, och stödet förbättras avsevärt hela tiden.

Faktum är ju att i dom applikationer där Crossfire används är det en helvetes prestanda. Jag förväntar mig dock mer av drivrutinerna.

Det är ju sant.

Frågan är hur pass mycket bättre 9800GX2 kommer att vara. Om det är värme problem som det är snack om tror jag vi får se kanske 5% skillnad? Om inget annat har de två månader på sig att korrigera eventuella fel. Frågan är också vilket pris det kommer att hamna på. Jag _tror_ inte vi kommer få se 9800GX2 över 5000kr och hamnar det runt 5000kr tror jag det skiljer upp mot 20% skillnad, svårt att säga när man inte sett riktiga tester på kortet.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
Det är ju sant.

Frågan är hur pass mycket bättre 9800GX2 kommer att vara. Om det är värme problem som det är snack om tror jag vi får se kanske 5% skillnad? Om inget annat har de två månader på sig att korrigera eventuella fel. Frågan är också vilket pris det kommer att hamna på. Jag _tror_ inte vi kommer få se 9800GX2 över 5000kr och hamnar det runt 5000kr tror jag det skiljer upp mot 20% skillnad, svårt att säga när man inte sett riktiga tester på kortet.

Hur dyrt GX2 kommer vara vet jag inte, men det kommer vara en hel del dyrare än HD3870X2. Prestandamässigt som dubbla GTS512 i SLI, så ett prestandakort blir det. Börjar dock blir trött på bägge tillverkarnas multigpu lösningar, för den tiden det tar att fixa alla buggar och prestandaproblem med teknologin så hinner det bli antikt.

Jag hoppas att dom siktar sig in mer på att göra kraftfullare grafikprocessorer då en 1 processor alltid kan ge 100% av sitt max. 9800GTX ser ut att vara i rätt riktning för det, men även R7xx skall vara en arkitekturförändring eller helt ny arkitektur. "More transistors on the same die" är det som gäller.

Visa signatur

[ AMD 7800X3D // EK-Block @ custom loop, 2x420mm ][ MSI B650 Tomahawk ][ 32GB G.Skill Z5 Neo @ DDR6000 CL28 1T ][ AMD 7900XTX @ custom loop ][ Corsair 750D // Corsair RM1000X ][ 2TB Samsung 990PRO M.2 SSD ][ Win10 PRO x64 ][ LG 34GN850 ]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2good4you
Hur dyrt GX2 kommer vara vet jag inte, men det kommer vara en hel del dyrare än HD3870X2. Prestandamässigt som dubbla GTS512 i SLI, så ett prestandakort blir det. Börjar dock blir trött på bägge tillverkarnas multigpu lösningar, för den tiden det tar att fixa alla buggar och prestandaproblem med teknologin så hinner det bli antikt.

Jag hoppas att dom siktar sig in mer på att göra kraftfullare grafikprocessorer då en 1 processor alltid kan ge 100% av sitt max. 9800GTX ser ut att vara i rätt riktning för det, men även R7xx skall vara en arkitekturförändring eller helt ny arkitektur. "More transistors on the same die" är det som gäller.

Oja, ser fram emot R700 riktigt mycket. 9800GTX kommer också bli intressant men finner det inte lika intressant av de rykten jag har läst om den i alla fall.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Här är en av dom mer tillförlitliga test på HD3870X2. Dom jämför GTX och har även med en mycket fullfattande slutledning.

http://www.techpowerup.com/reviews/HIS/HD_3870_X2

Visa signatur

[ AMD 7800X3D // EK-Block @ custom loop, 2x420mm ][ MSI B650 Tomahawk ][ 32GB G.Skill Z5 Neo @ DDR6000 CL28 1T ][ AMD 7900XTX @ custom loop ][ Corsair 750D // Corsair RM1000X ][ 2TB Samsung 990PRO M.2 SSD ][ Win10 PRO x64 ][ LG 34GN850 ]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2good4you
Här är en av dom mer tillförlitliga test på HD3870X2. Dom jämför GTX och har även med en mycket fullfattande slutledning.

vart är testet?

Permalänk
Hjälpsam
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThunderHawk82
Haha.. Får väll köpa ett CF X Mobo samt 3st 3870 till då

Jag har ju 3st GTX så varför ska inte tanten kunna få ha 4st 3870

Det låter som riktig kärlek det.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem

Synd bara att det tog ati så här lång tid att få fram ett monsterkort och i spel som crysis blir det slaget av ett gammalt gtx,, är inte det lite pinsamt ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ratatosk
Det låter som riktig kärlek det.

Med mina 85, + hennes 65 kilo så blir det tillomed mer än det gamla uttrycket 100 kilo kärlek

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThunderHawk82
Med mina 85, + hennes 65 kilo så blir det tillomed mer än det gamla uttrycket 100 kilo kärlek

Kanske jag som är seg men jag får det till 150 kilo kärlek?

Visa signatur

Dator 1 | GA-X38-DQ6 | HD4870x2 | Q6600 @ 3.5Ghz | TRUE | 4GB Corsair PC6400 | TX750w | Cosmos 1000
Dator 2 | P5Q3 Deluxe | 9800GTX | E7200 @ 4.2GHz | TRUE | 2x2GB PC3-10600 | Antec Nine Hundred | HX620w

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lolipopz0rz
Kanske jag som är seg men jag får det till 150 kilo kärlek?

Läs en gång till

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scream112
vart är testet?

http://www.techpowerup.com/reviews/HIS/HD_3870_X2

Missade länken

Visa signatur

[ AMD 7800X3D // EK-Block @ custom loop, 2x420mm ][ MSI B650 Tomahawk ][ 32GB G.Skill Z5 Neo @ DDR6000 CL28 1T ][ AMD 7900XTX @ custom loop ][ Corsair 750D // Corsair RM1000X ][ 2TB Samsung 990PRO M.2 SSD ][ Win10 PRO x64 ][ LG 34GN850 ]