Permalänk

N95an är sket!

Hej hopp !

Har en n95a från tre...

Har haft sånna jäkla problem med den...

Första gången jag lämnade in den var för att den glappade, alltså sliden kändes riktigt bräcklig (DÅLIG kvallitet). Andra gången var det för att sliden glappade och för att den hade låst sig totalt. Nu när jag fått en helt ny telefon så är slide glappet tillbaka, samma jävla skit igen. + att när jag har den i fickan så är det sällan någon som kan ringa mig, verkar inte kunna nå fram, och att nätet försvinner lite titt som tätt.
Hur kan man tillverka en mobil som kostar så mkt och har så dålig kvalitet?

Tror ni jag kan gå till tre o be o få byta telefon (till någon annan modell) ? För jag är rätt trött på att lämna in den och sen vänta en månad?!!!

Vad tror ni?

Visa signatur

Apple Mac.

Permalänk
Medlem

har du en n95-1 lr en n95-2? om du lämnar in den för samma fel 3 ggr kan du få en ny mobil

Visa signatur

opteron 165+ @ 2,5 ghz tuniq, DFI lanparty d, 2x 1024 gskill pc4000. 7800Gtx 256 mb vf900, Hiper 580W psu blå, thermaltake armor,2 st raptor 36 gb

Permalänk

har ettan.

Aha ok... Hur går det till då? Jag vill ju inte ha en ny n95a... ?

Visa signatur

Apple Mac.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarMan Hollow
har ettan.

Aha ok... Hur går det till då? Jag vill ju inte ha en ny n95a... ?

Gå till din ÅF och gör en reklamation.

Visa signatur

Maila mig

Permalänk
Medlem

har du uppdaterat programvaran? jag hade liknande problem med mottagningen.. men det löste sig med den nyaste mjukvaran...

Visa signatur

MVH: Luck d(´-_-`)b

Permalänk

Har nyaste :/ ... 20....

Visa signatur

Apple Mac.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarMan Hollow
har ettan.

Aha ok... Hur går det till då? Jag vill ju inte ha en ny n95a... ?

du får helt enkelt snacka me dom du har köpt mobilen hos, å gärna visa papper på det, där emot om du vill ha en annan mobil så får du snacka me dom

Visa signatur

opteron 165+ @ 2,5 ghz tuniq, DFI lanparty d, 2x 1024 gskill pc4000. 7800Gtx 256 mb vf900, Hiper 580W psu blå, thermaltake armor,2 st raptor 36 gb

Permalänk

Har samam problem men min n95 1. slidern glapp, högtalaren kass, hängersig o startar om. har fått högtalaren bytt men samma skit igen!!! blir galen!!! Den dyraste o sämsta mobilen jag haft

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk
Medlem

Jag har aldrig haft problem med min iallafall.