Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AddixD
Haha, jo. Hade lite tur, jag var nog den som fick den sista, och då beställde jag 30 min efter de kommit.

fyfan, hur många kom in? nästan så man får ta ut ett par semester dagar och hänga på refresh knappen i 2 dygn

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
fyfan, hur många kom in? nästan så man får ta ut ett par semester dagar och hänga på refresh knappen i 2 dygn

Nio stycken klockan 22:15, jag beställde runt 22:45. Haha, jodu, det får du göra. Komplett kanske får in den 6:e om du har tur.

Visa signatur

Intel 9700K @ 5Ghz :: Gigabyte 3080 Vision OC

Permalänk
Medlem

Lyckades också få tag på en från alina. Beställde 23.30 igår kväll. Fick svar nyss att den kommer att skickas idag ;D Synd bara att jag hann beställa en e6750 från DB som redan är på väg :S

Visa signatur

Wolfdale E8400 3,0Ghz | 4gb Corsair XMS2-6400 | Gigabyte GA-P35-DS4 | Gainward 8800gt | Windows Vista64 ultimate
Asus F3Jc | 1.8ghz | 1gb ram | 120gb hdd

Permalänk

Har tänkt köpa 8400:an nu men så har ju 8500 dykt upp också. 8400:an går på 3.0 GHz och 8500:an i 3.16GHz. Gör de där 16 extra så mycket skillnad?

8400 är ju rätt billig nu också. Vilken skulle ni rekommendera av dom? Jag tänker ändå klocka lite senare också.

Visa signatur

.....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AddixD
Nio stycken klockan 22:15, jag beställde runt 22:45. Haha, jodu, det får du göra. Komplett kanske får in den 6:e om du har tur.

brukar dom komma på kvällen eller? bra o veta NÄR man ska hänga på F5 knappen

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Beställde igår ifrån Alina innan min senaste POST alltså ca 23.25. Står att den kommer skickas idag! TACK Sweclockers säger jag!Utan er hade jag blivit tvungen att vänta till slutet av Mars. Fy fan så underbart!

Andreas

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten Glasöga
Har tänkt köpa 8400:an nu men så har ju 8500 dykt upp också. 8400:an går på 3.0 GHz och 8500:an i 3.16GHz. Gör de där 16 extra så mycket skillnad?

8400 är ju rätt billig nu också. Vilken skulle ni rekommendera av dom? Jag tänker ändå klocka lite senare också.

den har högre multilier (9,5X) istället för (9X) så det gör lite mer om du ska klocka ,dock är frågan om det är värt 2-400kr mera för just detta

Visa signatur

Blir så jävla less ,aldrig mera E8XXX eller nånsin 45nm teknologi.. bara skit

Permalänk

Efter allt tjötande och grinande om E8400 så gjorde jag precis som jag tänkt att jag inte skulle göra igår. Jag avbokade min E8400 på Komplett och bokade en E6750. Kände mig ganska nere på grund av att jag böjt mig 'for the Man' efter att ha sagt att jag inte skulle göra det, men man blir lack över att man aldrig får datorhilvedet.

Sen får jag idag ett mail från ett annat företag där jag tidigare hade bokat en E8400 om att min order fortfarande är aktiv. Detta till trots att jag meddelat dem om att jag inte längre ville ha processorn av dem. Så då tänker jag, får väl ringa till dem och höra om de har den redo att skeppas eller inte för om de har den så är det ju kanon annars får de verkligen gärna ta och ta mig seriöst och makulera min order när jag ändå ber om det för andra gången.

Men, men de hade den jävern och de skulle skicka den så att den kommer imorran. Det blir lite jucksande med att skicka tillbaka E6750an till Komplett men det är det värt för bövelen nu när jag får en bättre processor och samtidigt högt kan hissa upp mitt långfinger igen och skrika F-You 'to the Man'.

För extra effekt och för att det inte riktigt kan uttryckas i ord bifogar jag härmed ett par uttropstecken:

!!!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Siggemc
den har högre multilier (9,5X) istället för (9X) så det gör lite mer om du ska klocka ,dock är frågan om det är värt 2-400kr mera för just detta

Jepp, tror ändå jag håller fast vid 8400.

Visa signatur

.....

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dreas89
Beställde igår ifrån Alina innan min senaste POST alltså ca 23.25. Står att den kommer skickas idag! TACK Sweclockers säger jag!Utan er hade jag blivit tvungen att vänta till slutet av Mars. Fy fan så underbart!

Andreas

bara att bjuda på tårta.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

Min 8400 skickades från Alina idag också!
Beställde för en vecka sedan.

Permalänk
Medlem

har även jag fått mail från alina om att min order är leveransklar beställde runt 22 igår.

Visa signatur

Lian Li PC76, Asus P5E WS Pro, Intel Core 2 Duo E8400 4005 MHz , 2 GB Kingston HyperX DDR2 PC9600/1200 MHz , 9.38 TiB, Asus ATI Radeon X1600 Pro 512Mb

Permalänk
Medlem

Nvm >_<

Visa signatur

Intel 9700K @ 5Ghz :: Gigabyte 3080 Vision OC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flopper
bara att bjuda på tårta.

Hehe får väl göra det:D Säg adressen dit jag ska skicka tårtan:)

Permalänk
Medlem

Antagligen fick jag den sista jag beställde min runt midnatt!
Fick i mitt mail att den var leveransklar så antagligen så får jag den snart.

En polare beställde en runt 23 så ja verkar som SweC tog hela deras parti hah

Permalänk
Medlem

Jag beställde 2st från alina igår och hämtade ut idag, relativt billigt var det också.

Permalänk
Medlem

Säger bara.. stackars AMD just nu, när kommer de med sånna här hitt processorer till hyfsad billig peng.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk

fick en processor från inet idag

Permalänk
Medlem

era svin :)! missar ju alla släpp men har insett att på kvällen runt 10 verkar vara en bra jakt tid!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

suttit sen 25 januari å väntat å nu e den äntligen beställd å på väg. bara det att ja inte va beredd på de så får inte dom andra delarna än :/

Visa signatur

Lian Li PC76, Asus P5E WS Pro, Intel Core 2 Duo E8400 4005 MHz , 2 GB Kingston HyperX DDR2 PC9600/1200 MHz , 9.38 TiB, Asus ATI Radeon X1600 Pro 512Mb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NorLyXX
suttit sen 25 januari å väntat å nu e den äntligen beställd å på väg. bara det att ja inte va beredd på de så får inte dom andra delarna än :/

har inga andra delar då jag fokuserar på att få processorn eftersom den är så svår att få tag i, i väntan kan ju det andra ha sjunkit i pris eller kommit något bättre.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk

Finns inne på www.pccity.se just nu för 1790:- ingen frakt heller tror jag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av antidoten
Finns inne på www.pccity.se just nu för 1790:- ingen frakt heller tror jag

tänkte betala med banken men har inte dosan med mig till jobbet, skit bra, sumpar jag ännu en chans på cpu'n, blir faan galen!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
tänkte betala med banken men har inte dosan med mig till jobbet, skit bra, sumpar jag ännu en chans på cpu'n, blir faan galen!

hehe.
käkar popcorn vid sidlinjen..

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flopper
hehe.
käkar popcorn vid sidlinjen..

letar efter pistolen!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Jag hittar den fasen inte på pccity, kan nån vänlig själ ge mej en länk?

Visa signatur

Asus Prime AP201 White || AsRock B760 Steel Legend || Intel i5 12600KF || ASUS TUF 3060 Ti || Corsair Vengeance DDR5 32GB || SeaSonic Focus GX 750W

Permalänk

gå in på www.pccity.se .... sen finns det en sökruta där uppe .... skriv e8400 så hittar du den

Permalänk

Finns att köpa på PC-city...

Permalänk
Medlem

Beställt från PC-City

Visa signatur

Desktop: i7-12700K | Asus Prime Z690-P D4 WIFI | EVGA RTX 3070 FTW3
Kingston Fury 32GB 3600MHz | ASUS ROG Strix 1000W | WD Black SN750 2TB
Fractal Design Meshify 2 Compact | Monitor: LG 27GL850

Permalänk
Medlem

De hade inte hemma, sa de på kundtjänst när jag ringde nyss. Men få har lagt order, så de som lägger direkt bör kunna få produkten i första omgången (som preliminärt sägs komma in 10/3).

Bleetz, fick du något annat besked?