Priskrig. Har jag gått på en nit?

Permalänk
Medlem

Priskrig. Har jag gått på en nit?

Har beställt en skärm från priskrig efter att ha läst omdömen på prisjakt. Har jag gått på en nit? Googlade på priskrig efter att jag beställde (tyvärr) och det bådar ju inte gott

Beställde i torsdags kväll och den är inte skickad än. Vet inte om jag är bortskämd efter att ha handlat på webbhallen. Är bara orolig för att detta ska bli en väldigt lång historia...

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Medlem

jag har bara bra erfarenheter av priskrig
även om det kan dröja ett tag att få sina saker ibland (1 vecka eller så)

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk

Beställde nåt minne till kameran därifrån, var inga problem. Dom verkar seriösa.

Erik

Visa signatur

Asus P5B, Core2Duo E6600, 2.4 ghz, Corsair value 2048 mb, Geforce 8800GTX

Permalänk
Medlem

ja verkligen jag skulle direkt handla av en site som har fått så fina omdömen på prisjakt.. det är ju bedrövligt..

"Riktigt oseriös butik, handla ej här! har väntat på min kamera i över 6 veckor nu"

"Extremt oseriös firma som inte levererar i tid. inte bryr sig om att svara i telefon, lovar leverans som dom inte håller via mail, pengarna däremot tar dom direkt... väntar fortfarande på en kamera jag beställt 30/1 -08..Idag skriver vi den 21 februari.."

"Helkass!!
Fick polisanmäla innan jag fick tillbaka pengarna! Svarade inte på mail eller telefon under flera veckor och levererade aldrig kameran. Handla här om du vill bli lurad!"

"Har väntat nu i 2 veckor på att få min kamera levererad, och har ännu inte fått tillstymmelse till leveransbesked. Det är under all kritik eftersom den dess utom "finns i lager".."

etc..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
ja verkligen jag skulle direkt handla av en site som har fått så fina omdömen på prisjakt.. det är ju bedrövligt..

"Riktigt oseriös butik, handla ej här! har väntat på min kamera i över 6 veckor nu"

"Extremt oseriös firma som inte levererar i tid. inte bryr sig om att svara i telefon, lovar leverans som dom inte håller via mail, pengarna däremot tar dom direkt... väntar fortfarande på en kamera jag beställt 30/1 -08..Idag skriver vi den 21 februari.."

"Helkass!!
Fick polisanmäla innan jag fick tillbaka pengarna! Svarade inte på mail eller telefon under flera veckor och levererade aldrig kameran. Handla här om du vill bli lurad!"

"Har väntat nu i 2 veckor på att få min kamera levererad, och har ännu inte fått tillstymmelse till leveransbesked. Det är under all kritik eftersom den dess utom "finns i lager".."

etc..

Låter ju inte alls bra det där, när jag beställde för 2 år sen eller så så fungerade det utmärkt. Nu blir jag lite mer skeptisk

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bogg
Låter ju inte alls bra det där, när jag beställde för 2 år sen eller så så fungerade det utmärkt. Nu blir jag lite mer skeptisk

Det låter som om att det är samma person som skriver väldigt mycket flera gånger, smutskastning.

Seg leverans som sagt men inget att oroa sig för förmodligen, var trevlig om du skriver med dem, en trevlig person lyssnar de hellre på en än som bara snackar skit och är otrevlig/arg.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
ja verkligen jag skulle direkt handla av en site som har fått så fina omdömen på prisjakt.. det är ju bedrövligt..

"Riktigt oseriös butik, handla ej här! har väntat på min kamera i över 6 veckor nu"

"Extremt oseriös firma som inte levererar i tid. inte bryr sig om att svara i telefon, lovar leverans som dom inte håller via mail, pengarna däremot tar dom direkt... väntar fortfarande på en kamera jag beställt 30/1 -08..Idag skriver vi den 21 februari.."

"Helkass!!
Fick polisanmäla innan jag fick tillbaka pengarna! Svarade inte på mail eller telefon under flera veckor och levererade aldrig kameran. Handla här om du vill bli lurad!"

"Har väntat nu i 2 veckor på att få min kamera levererad, och har ännu inte fått tillstymmelse till leveransbesked. Det är under all kritik eftersom den dess utom "finns i lager".."

etc..

Det var ett tag sen jag läste omdömena och då var de rätt okej. Men jag har polisanmält dem idag.

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Medlem

efter 7 dagar?
hade dom lagt ignore på dig så ok men annars kan man vänta lite längre kanske

Permalänk
Medlem

"lagt ignore på mig" är precis vad de har gjort. Svarar inte på mail alls.

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NiV3Rt
Det var ett tag sen jag läste omdömena och då var de rätt okej. Men jag har polisanmält dem idag.

För exakt vad polisanmälde du dem för?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scream112
För exakt vad polisanmälde du dem för?

Olovlig forumtrollning?

Visa signatur

DIABoLiQ

Permalänk
Medlem

kan ingen byta namn på konsumentdelen till roliga timmen på fredagar eller dylikt? D:

Permalänk
Medlem

Vänta, vänta, vänta här lite nu. Du läste ett par dåliga omdömen om ett företag och efter fjorton dagar polisanmäler du?

Du ska inte traska över med ett slagträ och några "stora" Swec-kompisar också?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
Vänta, vänta, vänta här lite nu. Du läste ett par dåliga omdömen om ett företag och efter fjorton dagar polisanmäler du?

Du ska inte traska över med ett slagträ och några "stora" Swec-kompisar också?

Men allvarligt, tror du att en sån polisanmälan kommer längre än till underst i "ska gås igenom" högen som det ligger anmälningar från 2002 överst i ?

Ingen kommer att bry sig om det.

Permalänk
Medlem

Så fel ni kunde ha. Visst blev det fart på dem.
Betalade 300kr mer och beställde på webbhallen. Känns värt för att få en skärm istället för luft.

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-