Athene = 1 day 21 hours till lvl 70

Permalänk

Athene = 1 day 21 hours till lvl 70

Tjaba alla wow players

Ville bara fråga om någon hört detta om killen som lirar på en karaktär som heter athenelól.

Lite konstig person eller lite mer än lite men lyckats levla till 70 på 1 dag och 21 timmar, Låter helt otroligt.

Någon annan som har hört om detta?

här e en länk: http://www.youtube.com/watch?v=vrPgay90rtM&eurl=

Ha de bra cyaz

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk

Game Masters blir ju lvl 70 på 1 sekund, kanske lite mer.
Men ja, '...'.

Visa signatur

MB ASUS Crosshair VII CPU Ryzen 5950X + Arctic LF II 360 GPU ASUS RTX 3090 STRIX OC RAM Crucial 64GB DDR4 3600MHz PSU Seasonic Prime 1300W M2 Samsung 970 Evo Plus 1TB SSD Samsung 860 Evo 2TB HDD Seagate Barracuda 6TB RAID 0 CHA Lian Li PC-O11 Dynamic MON LG 34GK950F LAP Apple MB Pro [Max] 16"

Permalänk

hehe de sägs vara en orginal server, Kolla namnet Tianalól på armory

Heh jag håller med att de e overkligt, eller antagligen inget liv ;D

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem

Han hade kompisar som boostade honom igenom olika instances, han gjorde det väldigt snabbt bara.

och sen

Citat:

Heh jag håller med att de e overkligt, eller antagligen inget liv ;D

Är väl mer low-life att sitta i en månad och levla en karaktär?

Permalänk
Medlem

Kan nog komma att bli en bra inkomstkälla för den killen om inte annat. Men så mycket diskussionsvärde vet jag inte om det fanns i ämnet, fast då är jag ju förstås inte så värst insatt i Wow.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Är väl inte så otroligt egentligen. Jag vet folk som har tagit sig till 70 på ca 3 days utan större problem.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Hehe, när jag spelade WoW... från 1 till 60 på ungefär 20 days playtime^^ lite skillnad lol.

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Har för mig att en polare till mig levlade upp från 1 till 70 på bara nån timma. Dock på en privat-server.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Har för mig att en polare till mig levlade upp från 1 till 70 på bara nån timma. Dock på en privat-server.

Med boostad XP ja. Svårt när man får 10x XP per kill och quest Själv har jag som rekord levlat en Warrior solo 1-60 på 36 timmar. Dock också på privatserver med 2x XP.

Men OnT: Har ni aldrig hört talas om Athene eller? XD Han är ju asball.

Visa signatur

| GA-P35-DS3 | Intel E4500@3,2Ghz | 2x1024mb Corsair XMS2 6400 | GeCube HD3850 512mb | 320Gb SATA2 16mb |

Har vart här sen -04 men hette tidigare "the_7_eleven".

Permalänk
Medlem

Blä vilken random.

Permalänk

vadå random?

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk

intressant

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jeddan
Hehe, när jag spelade WoW... från 1 till 60 på ungefär 20 days playtime^^ lite skillnad lol.

Sen har dom ju ökat levlingraten från 20-60 rätt bra mycket också

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Avstängd

Suck.
1. Han blev boostad
2. Det är cheat, Played räknas inte i instanser ibland, finns en välkänd bugg om detta.
Jag har själv fått flera levlar på 5min /played via instansboost.

Athene är en sopa.

En annan bild på detta med played buggen, inte min pic

Permalänk

hela WoW är suck... idén om att man ska sitta och ta sig en hel månad innan man ska börja ha kul är ju åt helvete (varenda jäkel som jag har snackat med som lirar WoW säger att jag tycker det e trist för jag inte är i lvl 70 ännu)...
Dessutom så är denna form av MMORPG så jäkla uttjatad nu...

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk

När jag lirade hade jag nog roligast innan maxlevel iofs.. men det beror nog på vilket sätt man spelar på. Grindar man samma mobs en hel dag så är det nog en väldigt annorlunda spelupplevelse än om man kör instanser med polare

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Suck.
1. Han blev boostad
2. Det är cheat, Played räknas inte i instanser ibland, finns en välkänd bugg om detta.
Jag har själv fått flera levlar på 5min /played via instansboost.

Athene är en sopa.

En annan bild på detta med played buggen, inte min pic
http://img110.imageshack.us/img110/3440/15secondszf9.jpg

lol blev han det =/. då fick han väl EXP share då? -.-

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

WoW är så jävla uttjatat nu alltså..

Permalänk

om de e nu så dåligt som vissa säger osv varför ens bry sig att komma in här ock skriva?

Gnäll inte.

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem

Äh, de flesta som gnäller här har väl fastnad runt lvl 30-40 i Stranglethorn Valley och väntar på att sevrarna ska gå live så att de kan börja levla.

Visa signatur

Bättre än din.
Tagga mig för svar i trådar.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av piddeman
lol blev han det =/. då fick han väl EXP share då? -.-

Om man vet hur så är det inte så svårt att undvika EXP share.. Om man inte kör i en grupp så kan han först attackera en mob en gång, sen dödar hans polare den. Tillhör man ej samma grupp så får den första attackeraren all EXP och loot.

Btw, jag vet inte om det är sant men min brorsa hörde från en polare att en kille som fick hjälp av 20 andra killar drog från lvl1 till lvl70 på 23 timmar. Dom körde tydligen så som jag beskrev ovanför. Som sagt, pure grinding i 23 timmar... roligt...

EDIT: Så vitt jag kan se på videon så har Athene gjort följande:
lvl1-60: 1 dag, 2 timmar, 50 minuter.
lvl1-70: 1 dag, 19 timmar, 39 minuter.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Trycka upp en karaktär till 70 på 2 dygn, det låter lite väl, men på sätt och vis kan jag förstå det om det är gamla WoW-spelare som sett all content framlänges o baklänges, och det finns säkert tusentals WoW-heads som blir impade också!

Själv levlade jag min hunter från 1-60 på 3,5 månader när det begav sig, men ingen gjorde ett nyhetsinslag om det... skandal säger jag.

Visa signatur

|[●▪▪●]| #Lekburk#: Ryzen 3700X >-< GB-X570-AE >-< 32GB DDR4 >-< MSI RTX 3070 >-< 970 EVO 1TB SSD>--
--< Arctic Freezer 34 >-< FD Define R4 >-< Seasonic F.+ 650W >-< Acer XF270HUA >-< AOC Q2778VQE >--
#Servering#: Ryzen 1700@3,6GHz >-< Prime X470 Pro >-< 16GB DDR4 >-< GTX 1030 >-< 970 EVO 500GB SSD >--
--< Stockkylare >-< Antec P182 >-< Silver Power 600W >-< Samsung 245T |[●▪▪●]|