Medel of honor Airborne super problem!

Permalänk
Medlem

Medel of honor Airborne super problem!

Hejsan mitt superfel är då efter jag skrivit in cd nyckeln så börjar något program installera sig och sen när den är klar ska själva "spel installationen" börja men den börjar aldrig och sta startar om. vad är fel?

Snälla vad är galet? :S ja skrev till supporten och dom ber mig avinstallera emuleringsprogram. Men jag tror inte de ska behövas för att jag hade dom installerade första gången när spelet var nytt och de gick perfekt då.

/Mvh MrFreeze

Permalänk
Medlem

men snälla, gör som dom sa i supporten och testa om det hjälper? du kan ju alltid installera om programmet sen eller hur ?

Permalänk
Medlem

ja ska prova de men ja tror inte de hjälper ..

Permalänk
Medlem

kom ihåg att ta bort alla "devices" som du lagt till innnan du avinstallerar.

Permalänk
Medlem

jo jag ska prova nu.. ja skriver om de inte gick men jag är 90% säker på de

Tyvär de gick inte. Jag startade spelet och AEGIA börjar installea sen händer inget. Jag går på den här datorn och startar upp den men då startar datorn om.

Permalänk
Medlem

Jag hade samma problem, kommer dock inte ihåg vad jag gjorde som hjälpte:S

tror det kom upp en liten ruta för efter och sa typ installation faulire eller nått liknande gör det det för dig oxå?

Jag gogglade på det som stod i de där faulire meddelandet så kom det upp något som man skulle göra å det funkade! men jag kommer inte ihåg just nu men lägg in den där failure meddelandet om du nu får nått sånt..

Visa signatur

E6850@3900mhz|Asus 8800GTX 768mb@675/2100/1622(Core,mem,shader)|Asus P5K p35|Corsair DDR2 XMS2-6400 2048mb(866mhz)- 4-5-4-10|Creaktive E880|Xilence 700w|samsung 400gb 16mb SATA-2| D-tek Fuzion CPU & D-tek Fuzion GFX|APEVIA X-Cruiser|
SAMSUNG 226BW

Permalänk
Medlem

det kommer inte upp någon ruta men direkt efter AEGia elelr vad de heter är klart så slutar den :S Sen när jag ska försöka starta upp den dör datorn bara. Det kommer inte upp några medelanden eller något .. :/

Permalänk
Medlem

Avinstallera AEGIA, därefter installerar du MOH igen.

Permalänk
Medlem

AEGIA är inte installerat men de försöker bli det.

Permalänk
Medlem

Säker på det? Hade exakt samma problem, och det fungerade för mig.

Permalänk
Medlem

oj jag hade fel de var intstallerat :S jag tar bort de nu direkt och provar igen! ja skriver hur de gick

Jag får tacka och buga! Det fungerar! Supporten kunde inte lista ut det här problemet! Du borde bli support på EA!

Permalänk
Medlem

Oj, är det så man gör. Jag blev förbannad och slänge skivan i en låda i väntan på tålamod och bättre humör.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov
Oj, är det så man gör. Jag blev förbannad och slänge skivan i en låda i väntan på tålamod och bättre humör.

Roligt:) För mig tog det 5 gångers försök att installera spelet för det alltid stannade vid 60% installationsförlopp. Sen efter ett tag kom jag på att någon fil på skivan var skadad för min dvd-läsare kunde ju inte läsa av skivan nån mer vid 60%, skickade iväg ett medelandde till webhallen och de sa att jag har redan använt skiavn och kan inte få ett nytt.

Men spelet att varvat 3 gånger och jag är galad

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]