Permalänk
Medlem

Mer störigt >.<

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Medlem

Haah, inte så effektiv men inte direkt sämre än mina andra kreationer heller
Ett fordon typ. Klarade inte hinderbanan speciellt bra alls.
Yeehaw!

Edit/
Tack Anton

Fixade en som klarar den senaste (tror jag) terrängbanan.
Simpel

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Z]
Haah, inte så effektiv men inte direkt sämre än mina andra kreationer heller
Ett fordon typ. Klarade inte hinderbanan speciellt bra alls.
Yeehaw!

haha =D den vart ju ascool

Visa signatur

Det är bättre att verka dum men vara smart än att verka smart och vara dum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Z]
Fixade en som klarar den senaste (tror jag) terrängbanan.
Simpel

Vedervärdig konstruktion, men banan klarades av galant. Bonuspoäng deluxe utdelat!

Visa signatur

[ GA-P67A-UD4, i7 2600K @ 4.5GHz, Noctua NH-D14, 16GB XMS3, HD6970 2GB, 2x F120 120GB ]

Permalänk
Medlem

Riktigt roligt det här!

Vore trevligt om det fanns en liten "fan-site" med lite simpla tutorials, bilduppladdning, scenuppladdning och kanske filmer tillomed.. samt nåt litet forum där man kan diskutera kring

Är det någon som är intresserad så kan vi knåpa ihop nåt simpelt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av geeken
Riktigt roligt det här!

Vore trevligt om det fanns en liten "fan-site" med lite simpla tutorials, bilduppladdning, scenuppladdning och kanske filmer tillomed.. samt nåt litet forum där man kan diskutera kring

Är det någon som är intresserad så kan vi knåpa ihop nåt simpelt

Tja, den officiella sidan har allt det där.

http://phun.cs.umu.se/wiki/Phun

Visa signatur

[ GA-P67A-UD4, i7 2600K @ 4.5GHz, Noctua NH-D14, 16GB XMS3, HD6970 2GB, 2x F120 120GB ]

Permalänk

Det är ju galet var många som sitter o geekar detta spel nu! kommer ihåg när det postades här på sweclockers då sökte jag lite snabbt på youtube efter filmer, fann då inte speciellt många men nu finns det en hel uppskö filmer och det är inga små saker de bygger heller! kolla denna t.ex. http://www.youtube.com/watch?v=kpddLeTkZGo lär ju tatt galet lång tid att göra...

Skulle vara kul o veta hur många som laddat hem Phun

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av leather
Tja, den officiella sidan har allt det där.

http://phun.cs.umu.se/wiki/Phun

Jaså han har byggt om sidan, dåså

Permalänk

Gillar sånna här spel där man kan komma bort från alla moderna spel och göra lite vad man vill en stund. 10/10 poäng:D

Permalänk
Medlem

Dags för betygsättning då.

Betyg 3/10. Innovativt, kreativt och lite annorlunda. Kul för stunden, men ooptimerat.. och tråkigt i längden. Kul initiativ dock!

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk

Fram med physX korten grabbar nu ska dom användas

Visa signatur

Vill du ha ett seriöst game i cnc 3. PMa mig isåf :)

| MSI K9A2 CF-F | Sapphire HD3870 | AMD 6000+ @ 3.3GHz | 2GB PC6400| Xfi- Xtreme Gamer | Antec Earthwatts 500w | Antec 900 |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av StörmarN^
Fram med physX korten grabbar nu ska dom användas

Det finns nog inte stöd för dem
Men det skulle vara trevligt om han skulle dra nytta av beräkningskraften i geforce 8-korten (då jag har sådant!). Jag känner inte till hur det funkade med aegias API men gissar att det är licensbelagt, alltså kostar pengar att använda i en produkt.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Är inte PhysX-korten heldöda?

Visa signatur

Dur ru - dum.

Permalänk
Medlem

Har en kompis som har ett litet problem när han skall spela spelet!

såhär ser det ut:S

Han har testat att installera om det flera gånger, testat versioner ifrån 2,51 till 3,12 men blir samma:(

Han har en P4 prolle med ett Geforce 6800...
Någon som vet vad som kan vara fel?

Visa signatur

E6850@3900mhz|Asus 8800GTX 768mb@675/2100/1622(Core,mem,shader)|Asus P5K p35|Corsair DDR2 XMS2-6400 2048mb(866mhz)- 4-5-4-10|Creaktive E880|Xilence 700w|samsung 400gb 16mb SATA-2| D-tek Fuzion CPU & D-tek Fuzion GFX|APEVIA X-Cruiser|
SAMSUNG 226BW

Permalänk

Hupp. Hur kommer man åt de där banorna ni lagt upp? Måste man vara registrerad på sidan för att kunna se filerna? Jag har lekt med Phun i några dagar, riktigt, riktigt roligt program/spel! Att vattnet tar en del kraft är inte så konstigt egentligen, testa att göra en pSpray i 3dmax och sätt partikeltypen till metaballs så ser man hur mycket kraft vätskesimuleringar faktiskt tar

Visa signatur

Workstation: i7 6800k, nVidia GTX 1070 8GB, 32 GB Ram.
Bärbar: Dell XPS13, i7@2600Mhz, 8 GB, QHD+.
Filserver: Gammal U36SD i5. Inbyggd UPS :-P
Pad: Asus Vivotab Smart.
Battlefield 3

Permalänk
Medlem

Ny skinande beta ute!

http://phun.cs.umu.se/wiki/News

Visa signatur

Cheer up m8 :) Honda power!
"Om man tänker en tanke, så är den tanken inte den tanke man tror att man tänker. Utan det är den tanke som får en att tro att man tror den tanke man tror att man tänker."

Permalänk
Medlem

Jaa, äntligen har det kommit till os x!