Permalänk
Medlem

Då jag var där i måndags kan jag med bestämdhet säga att det iaf inte då fanns några sådana bilar där. De bilar som fanns i "stånden" då var leksaksbilar, många utan kartonger med ett betydligt lägre pris.

Bburago, Maisto osv..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Oj herre jösses, var hittade du den?!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Home|Roz
www.caliroots.com?

Exactomundo

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Medlem

2x av

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Home|Roz
2x av

http://cdn.overstock.com/images/products/L10703506.jpg

....o där gjorde du just ditt största felköp någonsin, grattis!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zion
Då jag var där i måndags kan jag med bestämdhet säga att det iaf inte då fanns några sådana bilar där. De bilar som fanns i "stånden" då var leksaksbilar, många utan kartonger med ett betydligt lägre pris.

Bburago, Maisto osv..

MBK är rätt stort, tar typ 2 dagar att gå runt i hela, så det är mycket möjligt att du missat det ståndet...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av impera
....o där gjorde du just ditt största felköp någonsin, grattis!

Tror han ska använda dem till att byta in och då få GTA IV + 100kr presentkort...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Äsch, en dag för sent...

Permalänk
Medlem

För att utnyttja snålheten i mig själv.

Fruits Basket Complete Series 119:-

Ninja Scroll - Ultimate collection 69:-

Saikano 1,2 och 4 29:-/s

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Puccinis Turandot från The Met:

Trashin'

Favvofilmen som barn.

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk
Medlem

Impuls köp på Willy:s för 59 spänn.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Sprillans ny kopia av Tales of Symphonia till japanska Gamecube ^_^x Lite sent att köpa GC-spel kanske, men jag vill spela igenom ToS på originalspråk, och tvåan släpps ju senare nu i April så ^_^x ~200kr inklusive frakt från japan!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
För att utnyttja snålheten i mig själv.

Fruits Basket Complete Series 119:-

Ninja Scroll - Ultimate collection 69:-

Saikano 1,2 och 4 29:-/s

Har du köpt Saikano din tok? Hoppas du behåller din mentala hälsa efter den där, har inte vågat titta på den själv ännu för jag har hört var kompisar sagt... xD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Sprillans ny kopia av Tales of Symphonia till japanska Gamecube ^_^x Lite sent att köpa GC-spel kanske, men jag vill spela igenom ToS på originalspråk, och tvåan släpps ju senare nu i April så ^_^x ~200kr inklusive frakt från japan!

http://img503.imageshack.us/img503/5900/pic20080331003gw3.jpgHar du köpt Saikano din tok? Hoppas du behåller din mentala hälsa efter den där, har inte vågat titta på den själv ännu för jag har hört var kompisar sagt... xD

Jag tycker inte Saikano var något speciellt, mangan har ett råare slut och tycker man att slutet är mindfuck så har man inte kollat på eva och end of eva.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Jag tycker inte Saikano var något speciellt, mangan har ett råare slut och tycker man att slutet är mindfuck så har man inte kollat på eva och end of eva.

Vad jag hört är det inte mindfuck per se, snarare att man vill skära ut hjärtat på sig själv? :S Dvs heartfuck om något, haha Och det är jag livrädd för, grinar och blir helt förstörd av serier ingen annan tycker var så märkvärdiga, så Saikano är nog inget för mig misstänker jag...

Permalänk

Får se när den kommer, en kompis har släkt i USA så dom ska skicka den när dom har tagit sig tid att dra till Apple store

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Köpte dator:

Q6600

2 x 2GB Minnen

Western Digital Caviar XL 500 GB HDD

P5N-D Modekort

BFG 8800GTS OC 512 MB

Samsung DVD-brännare

Antec Sonata III chassi med inbyggt PSU

I wants fast!

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Fick nyss paket från The Whisky Exchange!

Ardbeg Still Young:

Ardbeg Airigh Nam Beist:

Laphroaig Quarter Cask:

Permalänk
Medlem

En biff med potatis och sås!

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Uppgradera burken lite, från amd athlon xp 2500+, 786mb ram,ati x800xt. Hoppas det hjälper lite iaf

Corsair 550W

Intel Core 2 Quad Q6600

XFX GeForce 9600GT

Corsair XMS2-6400 TWIN2X 2048mb

Gigabyte GA-P35-DS3

Sony NEC Optiarc AD-7203A

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av impera
....o där gjorde du just ditt största felköp någonsin, grattis!

Läs Kazens qoute så förstår du

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen

Tror han ska använda dem till att byta in och då få GTA IV + 100kr presentkort...

helt rätt, vilket jag redan har gjort, gta4 för 198 kr plus ett presentkort på 100 kr är aldrig fel

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Keeper of the Bamse

Seiko SNA781P1 armbandsur:

Diablo II plus Lord of Destruction:

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har väntat en vecka på mitt Xbox 360 Premium HDMI, en extra handkontroll och ett spel från Dustinhome, men nu har jag äntligen fått de:)

Visa signatur

Corsair Graphite 600T||EVGA SN G2 650W||Asus TUF Gaming B550-Plus||AMD Ryzen 5 5600 X||Zalman CNPS9X||Corsair Vengence DDR4 2X8GB 2666MHz||Sapphire Radeon RX 6700XT||WD BLACK SN850 NVMe M.2 500GB

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Permalänk
Medlem

8st 6x12x4mm lager

kullagersats till ZK2.

samt 4par däck till ZT/K2.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Viggen
Jag har väntat en vecka på mitt Xbox 360 Premium HDMI, en extra handkontroll och ett spel från Dustinhome, men nu har jag äntligen fått de:)

Men men men... *bebisröst* vill osså ha Får jag hälsa på dig om jag är i området? Jag har nämligen ett 360-spel liggandes här hemma som jag köpte billigt för ett halvår sen, men ingen 360 ännu ^_^x;

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Men men men... *bebisröst* vill osså ha Får jag hälsa på dig om jag är i området? Jag har nämligen ett 360-spel liggandes här hemma som jag köpte billigt för ett halvår sen, men ingen 360 ännu ^_^x;

Har du också beställt ett 360 men inte fått de än?

Visa signatur

Corsair Graphite 600T||EVGA SN G2 650W||Asus TUF Gaming B550-Plus||AMD Ryzen 5 5600 X||Zalman CNPS9X||Corsair Vengence DDR4 2X8GB 2666MHz||Sapphire Radeon RX 6700XT||WD BLACK SN850 NVMe M.2 500GB

Permalänk
Inaktiv

glemmy brallorna passa perfekt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Seiko SNA781P1 armbandsur:
http://www.watches1st.co.uk/acatalog/Seiko-SNA781P1.jpg

Diablo II plus Lord of Destruction:
http://ddo.tentonhammer.com/files/gallery/albums/Site-Graphic...
http://i11.tinypic.com/4ca8if6.jpg

Grattis, (Om du inte redan vet om det) så köpte du just två av de absolut bästa spelen i världen.

Visa signatur

Cooler Master Cosmos - E4400 @ 3 Ghz + True - Evga nForce 650i ultra - Sapphire HD4850 - Corsair 5400 TWINX2 2048Mb - Corsair HX620 - Samsung 206BW

Permalänk
Medlem

Senaste inköpet är väl filserver som är uppe o rullar äntligen

Består av

Chieftec wh01 chassi
Gigabyte G33m M-atx
Intel E2180 2 GHz
Corsair XMS 6400 2GB
Seagate 250GB ES.2
Seagate 750GB x 3st @ Raid-5
Areca Arc 1220 kontrollerkort
Cooler master 4-in-3 modul

Sen lite obligatoriska bilder

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tha Rostock
Grattis, (Om du inte redan vet om det) så köpte du just två av de absolut bästa spelen i världen.

Jo det här kommer drabba mig hårt. Har precis fått upp min paladain till level 25 och dödat Diablo för första (av mååånga) gånger. Fy satan vad kul det är att spela igen

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Vad jag hört är det inte mindfuck per se, snarare att man vill skära ut hjärtat på sig själv? :S Dvs heartfuck om något, haha Och det är jag livrädd för, grinar och blir helt förstörd av serier ingen annan tycker var så märkvärdiga, så Saikano är nog inget för mig misstänker jag...

Grymt OT, sorry. (jag såg faktsikt en bild på nötter så jag är åtminstone inte ensam )

Missa inte Saikano. Våga inte. Oerhört gripande och vacker, so what om det gör lite ont ett tag efteråt, i slutändan är du ändå nöjd att du har sett den.

Permalänk
Korsordsguru

HTC S730

Nästa blir en cradle till den, samt ett minneskort.

Visa signatur