Permalänk
Medlem

HellGate

Hej jag har köpt Hellgate london till min pc men min dator kan inte hitta skivan när jag lägger in den i dvd...... vad kan vara fel? Jag har provat den hemma hos en vän men där funkan som det ska? e det något fel på min dvd del? för jag kan fortfarande spela vanliga dvd filmer på den så vad kan vara fel?

Visa signatur

l Chassi - In Win Fanqua l MDK - Asus P8Z68-V PRO GEN3 l CPU - Intel i5 2500k l GPU - NVIDIA gtx 680 soc l RAM - Kingston 16 GB 1600 MHz (4 GB x4) l HDD - WD 1 TB l l Nätagg - Silent Pro M2 620W

Permalänk
Medlem

Har du patchat spelet? kunde du instalera det?

Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kakan86
Har du patchat spelet? kunde du instalera det?

hur ska han kunna patcha HGL om han inte kan installera det ?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kakan86
Har du patchat spelet? kunde du instalera det?

Svåra lässvårigheter? Det gick inte att läsa skivan.

Vad händer när du lägger i skivan? Hör du att den söker eller händer inget alls?
Vad har du läsare?

Permalänk
Medlem

ja den arberat en liten stund men sen när jag ska starta skivan öppnas den bara och säge att jag ska sätt i en disk.

Jag har en HP DVD Writer 640b ATA Device

Visa signatur

l Chassi - In Win Fanqua l MDK - Asus P8Z68-V PRO GEN3 l CPU - Intel i5 2500k l GPU - NVIDIA gtx 680 soc l RAM - Kingston 16 GB 1600 MHz (4 GB x4) l HDD - WD 1 TB l l Nätagg - Silent Pro M2 620W

Permalänk

Funkar andra skivor bra? Det mest troliga är ju annars att läsaren är kass.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

Nä ja kan spela upp dvd filmer och andra program på dvd skiver och bränna går också bra

Visa signatur

l Chassi - In Win Fanqua l MDK - Asus P8Z68-V PRO GEN3 l CPU - Intel i5 2500k l GPU - NVIDIA gtx 680 soc l RAM - Kingston 16 GB 1600 MHz (4 GB x4) l HDD - WD 1 TB l l Nätagg - Silent Pro M2 620W

Permalänk

Testa att göra en kopia på en annan dator och kör den brännda skivan.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

oki oki men vad e det som kan vara fel? för den funkar ju att instalera på andra datorer

Visa signatur

l Chassi - In Win Fanqua l MDK - Asus P8Z68-V PRO GEN3 l CPU - Intel i5 2500k l GPU - NVIDIA gtx 680 soc l RAM - Kingston 16 GB 1600 MHz (4 GB x4) l HDD - WD 1 TB l l Nätagg - Silent Pro M2 620W

Permalänk

Vissa skivor funkar inte med vissa läsare bara. Det är lite det som är tjusningen med datorer, precis allt konstigt kan hända.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

hehe oki oki så pass tack för hjälpen skriv gärna mer om du/ni kommer på något annat det kan vara

Ps ska jag bara bränna den rakt av en kopia asså?

Visa signatur

l Chassi - In Win Fanqua l MDK - Asus P8Z68-V PRO GEN3 l CPU - Intel i5 2500k l GPU - NVIDIA gtx 680 soc l RAM - Kingston 16 GB 1600 MHz (4 GB x4) l HDD - WD 1 TB l l Nätagg - Silent Pro M2 620W

Permalänk

Ja det heter nog Copy eller Clone, beroende på program så klart.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

Sådär var min BF2-skiva. Visade sig att min DVD-spelare var för gammal för kopieringsskyddet. Kändes verkligen jätteroligt att de som köper sina spel ska straffas för det andra gör

Visa signatur

OSIRIS GUITAR - youtube-kanal om elgitarrer, mixning och teknik i hemmastudio

Permalänk

Snabb fråga om Hellgate London.

Gratis att spela och ha en account lr??

Det enda som kostar är väll att köpa spelet?

Tacksam för snabba svar.

Visa signatur

Jag glömde inte bort, jag kom bara inte ihåg

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monumento
Snabb fråga om Hellgate London.

Gratis att spela och ha en account lr??

Det enda som kostar är väll att köpa spelet?

Tacksam för snabba svar.

Stämmer bra det.

Permalänk
Hedersmedlem

man får lite extra godis med subscription account.....men det är inte värt det imo.

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Inaktiv