GoW karaktär samma som UT3 Karaktär?

Permalänk
Medlem

GoW karaktär samma som UT3 Karaktär?

Hejsan. Jag tänkte på en sak. Är inte dessa 2 karaktärer väldigt lika ?

Från Gears of War:
http://img294.imageshack.us/my.php?image=marcusfenix21fb1.jpg

Från UT3:
http://img294.imageshack.us/my.php?image=ut3ps3pc1uf9.jpg

Jag tycker de är mycket lika. Har för mig att det är samma skapare men dom gör vääll inte samma karaktär i 2 olika spel?

Permalänk
Medlem

Visst är dom like. Tror dock inte det är samma.

Men behövdes verkligen en egen tråd?:s

Permalänk
Medlem

Haha neej kanske inte xD Men jag tyckte det kunde vara intressant om det är fler som tycker dom är lika eller om det bara jag som är sne.

Permalänk
Medlem

Marcus är inte med i UT, men en mexikanska medghjälpare från GoW är väll med i UT? Varför inte bara kolla i UT vad gubbarna heter?

Permalänk
Medlem

Men de är ju riktigt lika ? eller ?

Permalänk

Läser ni ens? Det här handlar inte om huruvida det är samma person, utan huruvida dem påminner om varandra i utseendet.

Och ja, dem är rätt lika, tycker dock att karaktären från UT3 har ett lite smalare huvud.

Permalänk
Medlem

"kreativa" skapare...

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Bröder kanske?

Permalänk

Mäh Det är ju samma studio som har gjort spelen. Lite oorginellt kanske eller återanvändning. Defenitivt liknar stilen varandra.

Permalänk
Avstängd

Ärret på högerskind går mot hakan på Marcus i GoW medans UT3 går lite mot örat.. sen är Marcus lite biffigare

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Det är något jag tänkte på och störde mig på direkt när jag testade UT3. Alla (manliga) karaktärer ser ut som de i GoW, altså, de har en kroppsform som kylskåp ungefär

Visa signatur

Windows 11 Pro - Asus ROG Strix B550-F Gaming Wi-Fi - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GeForce GTX 970 - Corsair 16 GB DDR4 3600Mhz - WD Blue SN550 NVMe SSD 1TB M.2