Permalänk

Tack till alla
Mjodå det går bra så det gör.. Tror ja

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Inaktiv

Jag vill ha hona när jag inte har en, när jag har en vill jag vara fri. Det är mitt kärleksdilemma.

Grattis BTW Månen

Permalänk
Medlem

Så var det slut, då Vill inte gå in så mycket på varför och hur bla bla, han är ju trots allt en annan swecare. Få se hur länge man får gå runt och deppa och försöka spela glad tills man verkligen blir det igen :\ Och så ja, när man nu börjar ge sig ut på jakt igen... känns ganska långt borta just nu däremot, enda jag vill ha är han ju...

Permalänk
Medlem

Tråkigt att höra. Hoppas att du kommer tillbaka på fötter relativt smärtfritt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Clayter
Tråkigt att höra. Hoppas att du kommer tillbaka på fötter relativt smärtfritt.

Jag är inte självmordsbenägen den här gången som jag var förra gången det tog slut med någon, så det är ju positivt iaf ^_^x;

Permalänk
Medlem

Lider med dig. Jag hade ett års "deep depression" så jag vet hur det är.

Sitt inte inne och deppa ut och jaga!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myklos
Lider med dig. Jag hade ett års "deep depression" så jag vet hur det är.

Sitt inte inne och deppa ut och jaga!

Men jag sitter alltid inne :S Och ut och jaga.. vaddå? Ny kille? :S Det känns väldigt främmande...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Jag är inte självmordsbenägen den här gången som jag var förra gången det tog slut med någon, så det är ju positivt iaf ^_^x;

Klart positivt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Men jag sitter alltid inne :S Och ut och jaga.. vaddå? Ny kille? :S Det känns väldigt främmande...

Ny kille är nog inte det första du tänker på, nej.
Ut och jaga något att göra, att sitta inne ensam eller motsvarande må kanske vara det du känner för, men mina erfarenheter säger mig att det trots allt inte är bästa sättet. Fast det visste du säkerligen redan.

Men som sagt, hoppas du kommer på fötter fort igen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Men jag sitter alltid inne :S Och ut och jaga.. vaddå? Ny kille? :S Det känns väldigt främmande...

Det jag menar är att du borde ut och få tag i ett en gångs ligg.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

borde kidd göra det ?...

alla är inte ute efter ett ONS eller bara ett ligg...
finns många som letar efter nåt mer och kanske bättre..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Så var det slut, då Vill inte gå in så mycket på varför och hur bla bla, han är ju trots allt en annan swecare. Få se hur länge man får gå runt och deppa och försöka spela glad tills man verkligen blir det igen :\ Och så ja, när man nu börjar ge sig ut på jakt igen... känns ganska

långt borta just nu däremot, enda jag vill ha är han ju...

:(... feel sorry *hugs*

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plope
Ursäkta för offtopic men jag tyckte det va riktigt kul, har ni sett prisjakts produkt kopplad till denna tråd? måste ju vara ett tips från deras sida

Night Optics D-300M-2MS 1x Generation 2+ Nattkikare
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=234031&ref=169

ontopic, Grattis

Det var faktiskt jag som kopplade produkten

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Men jag sitter alltid inne :S Och ut och jaga.. vaddå? Ny kille? :S Det känns väldigt främmande...

Bara ut och jaga på bifrost, där alla fina grabbar finns

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
borde kidd göra det ?...

alla är inte ute efter ett ONS eller bara ett ligg...
finns många som letar efter nåt mer och kanske bättre..

:(... feel sorry *hugs*

Det är lättare att glömma om man hittar något nytt och jag tror inte riktigt att man är upplagd för ett helt nytt förhållande då nära in på. Dra hem en kis från krogen och slipp misären!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myklos
Det är lättare att glömma om man hittar något nytt och jag tror inte riktigt att man är upplagd för ett helt nytt förhållande då nära in på. Dra hem en kis från krogen och slipp misären!

ja på så sätt är det väl lättare.. men sen kanske man inte direkt orkar eller bara är less på det hela..

jag? en kis ? naetack eju en snubbe så får bli en tjej om jag nu skulle dra hem nån men det tänker jag inte.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Clayter
Ny kille är nog inte det första du tänker på, nej.
Ut och jaga något att göra, att sitta inne ensam eller motsvarande må kanske vara det du känner för, men mina erfarenheter säger mig att det trots allt inte är bästa sättet. Fast det visste du säkerligen redan.

Problemet är bara den att jag aldrig "gått ut" i hela mitt liv riktigt, så att säga :S Jag vet inte ens vad som finns där ute eller nånting... och jag vet inte vem jag ska gå med för att utforska, om jag ens vill det :S

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myklos
Det jag menar är att du borde ut och få tag i ett en gångs ligg.

Jag vet inte om det är bästa lösningen riktigt, faktiskt... har svårt att se just nu varför jag skulle sakna honom mindre (han var ju trots allt så mycket mer än bara någon jag hade sex med) bara för att jag får lite stoppning i mig.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
:(... feel sorry *hugs*

*kramar tillbaks* Aa inge kul Tack för kramen...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Browing
Bara ut och jaga på bifrost, där alla fina grabbar finns

Vänta vänta vänta, "Jimmy" från Bålsta... du bara -måste- PMa mig ditt efternamn, begrips? Känner åtskilliga Jimmy ju... vi kanske känner varandra irl...? Fö ö luktar det äckligt på bifrost så jag beställer inte ens pizza på avhämtning där...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myklos
Det är lättare att glömma om man hittar något nytt och jag tror inte riktigt att man är upplagd för ett helt nytt förhållande då nära in på. Dra hem en kis från krogen och slipp misären!

Va är det där för jäkla skitsnack Lättare att glömma för att du hittar ett ONS? Det enda du gör är ju att skjuta upp skiten. Man ska sätta sig ner och reda ut det direkt.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk

Starkars kiddie

*Krama*

Jag träffade faktist mitt halv som halvt på internet så..
Tro mig det gäller nog bara att hitta en som man passar bra ihop med. hur en person är på internet säger inte alltid sanningne om hur den är som person när man isf väl träffas. Sen att det är just den rätta det finns inget sådant. bara att inse det finns personer man skulle vilja ha och andra inte. så är det bara.

// Martin

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
PFö ö luktar det äckligt på bifrost så jag beställer inte ens pizza på avhämtning där...

Haha ja, där går man inte in friviligt. Sen något som hjälper mot hjärtesorg är vänner och alkohol.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Starkars kiddie

*Krama*

*kramar tillbaka*

Och jag måste hålla med dig om att man visst kan hitta nån på internet. Alla på internet är inte hemska mytomaner... de som tycker det, öhm, vad är ni själva? :S

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Browing
Haha ja, där går man inte in friviligt. Sen något som hjälper mot hjärtesorg är vänner och alkohol.

Alkohol klarar jag mig gärna utan, men ja... vänner ^_^x; Mitt ex sa att hon ska komma upp snart, var ett tag sen jag såg henne också så det ska bli skönt att träffa henne lite. Hon lär ju stanna några dagar också (~4,5h resväg) så då kan jag komma ifrån att tänka på min gamla pojke i flera dagar... sköööönt ^_^x;

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Aa inge kul Tack för kramen...

var så lite så;).. sweclockers tar hand om varandra:)

nej dra ut å ligga är säkert inget bra val nu..
precis som du "säger" var ditt ex bara nåt mer menmen..

nu lägger vi det åt sidan:)

Permalänk
Medlem

Aww, sweclockers tar hand om varandra ^_^x;

En kille jag aldrig träffat förrut kommer hem till mig om 2h Vi spelar samma fightingspel och har en gemensam kompis, på de grunderna vi ska träffas xD Få se om det blir kul, hoppas det. Känns lite knäppt på nå vis eftersom jag pratat med honom kanske 1-2ggr förrut på msn (och det var så länge sen tror jag att jag sist jämrade mig över att mitt -förra- ex precis lämnat mig...) men men! Bra med lite omväxling i vardagen och så tror jag :]

Men jag känner mig lite som knep hest...

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Aww, sweclockers tar hand om varandra ^_^x;

En kille jag aldrig träffat förrut kommer hem till mig om 2h Vi spelar samma fightingspel och har en gemensam kompis, på de grunderna vi ska träffas xD Få se om det blir kul, hoppas det. Känns lite knäppt på nå vis eftersom jag pratat med honom kanske 1-2ggr förrut på msn (och det var så länge sen tror jag att jag sist jämrade mig över att mitt -förra- ex precis lämnat mig...) men men! Bra med lite omväxling i vardagen och så tror jag :]

Men jag känner mig lite som knep hest...

visst gör vi det;)..

:o. om 2 timmar ? eju nu ffs^^. va spelar ni:p?
ja lite omväxling måste det vara..

knep hest ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
visst gör vi det;)..

:o. om 2 timmar ? eju nu ffs^^. va spelar ni:p?
ja lite omväxling måste det vara..

knep hest ?

Knep hest, knäpp häst.. Tanken var att vi skulle spela Naruto Gekitou Ninja Taisen 4 och Naruto Shippuuden Gekitou Ninja Taisen EX2 avrundat med lite Super Smash Bros Brawl antar jag, men.... han har inte ens hört av sig ännu :S Han skulle komma vid 14 och nu är klockan snart 16, fortfarande inte ens ringt x_x *känner sig lurad* lol

Permalänk

stackars kiddie

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

*kramar fullmoon* ^_^x

Fick sms nu... "hittade inte bålsta", lol xD Aja det här är ganska off topic eftersom jag inte hade någon som helst tanke att försöka nått med honom, men i alla fall~~

Permalänk
Medlem

T om jag hittar till Bålsta, då är det fan illa om man inte lyckas.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Knep hest, knäpp häst.. Tanken var att vi skulle spela Naruto Gekitou Ninja Taisen 4 och Naruto Shippuuden Gekitou Ninja Taisen EX2 avrundat med lite Super Smash Bros Brawl antar jag, men.... han har inte ens hört av sig ännu :S Han skulle komma vid 14 och nu är klockan snart 16, fortfarande inte ens ringt x_x *känner sig lurad* lol

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-

hehe jo knäpp häst det förstod jag^^.. men varför edu en knäpp häst ?
är säkert bra spel, har inte hört talas om dem men du får gärna skola mig;)..

va ? hur vågar han icke dyka upp ?.. *krams*:(
förjävligt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
hehe jo knäpp häst det förstod jag^^.. men varför edu en knäpp häst ?
är säkert bra spel, har inte hört talas om dem men du får gärna skola mig;)..

va ? hur vågar han icke dyka upp ?.. *krams*:(
förjävligt

Bara kände mig knäpp, is all Och jo, de är bra fightingspel hela bunten ^_~x

*kramas* Inte end of the world att han inte dök upp ändå egentligen. Inte som att jag skulle ha stött på honom eller så, synd bara att man inte fick lära känna honom irl lite liksom och få spela lite xD

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kidd
Bara kände mig knäpp, is all Och jo, de är bra fightingspel hela bunten ^_~x

*kramas* Inte end of the world att han inte dök upp ändå egentligen. Inte som att jag skulle ha stött på honom eller så, synd bara att man inte fick lära känna honom irl lite liksom och få spela lite xD

hehe. bra spel säger du, får ta en titt på dem ;)..

nae slutet är det väl inte, eju alltid kul att lära känna nån irl istället för enbart på msn/alternativ chatklient

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
nae slutet är det väl inte, eju alltid kul att lära känna nån irl istället för enbart på msn/alternativ chatklient

Fördelen med internet är att man kan tänka ut ett svar ett tag, pratar man med varandra med munnen så förväntar man sig ett svar inom 5 sekunder av den andra. På nätet kan man sitta och svara ett riktigt bra svar som man aldrig skulle komma på 5 sekunder. Man kan få personens "intresse" bättre via nätet enligt mig om man skriver "rätta saker". Men ja...

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass