Permalänk
Medlem

Är det någon som skulle vilja skäna mig en buddiekey? Är grymt sugen på att prova men det är lite väl att köpa spelet för 400kr för att sen lägga ner det.
Tacksam för pm med en nyckel!

Visa signatur

Gamestation |AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2Ghz| |Corsair TWINX 2048Mb PC3200 400Mhz| |2 x GeForce 7800GTX 256Mb SLI| |Western Digital 320Gb 7200rpm 8Mb S-ATA2| |MSI K8N SLI Platinum nForce4| |Antec TX1050B Black Miditower 500W|
Dell Vostro 1500 |T7250 2.0Ghz| |160Gb 7200rpm| |3Gb RAM| |8600M GT| |9Cell batteri|

Permalänk

Skulle också väldigt gärna vilja ha en nyckel.

Permalänk
Medlem

Age of Conan verkar bli en succé:

Citat:

All in all, 111,000 Collector's Edition units have been sold since January and no less than 700,000 regular units are expected to be sold only in North America on day one. No matter if we're talking about a MMO or an offline game, these numbers are really impressive. And, since they're probably going to grow as soon as people start talking about the game, Funcom has decided to order extra servers in order to facilitate handling more customers.

http://news.softpedia.com/news/Age-of-Conan-Release-is-a-Sold...

Antar att Gaute & Co. kommer poppa champagne-flaskor i helgen.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Verkar som man inte kan ge ut en buddy key förräns på fredag, man får buddy keys på sitt konto men jag kan inte se några på mitt.
Och fick höra från andra att kontos uppdateras på fredag och då kan man ge ut sina buddy keys.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Såg en nyhet om att Buddy Keys inte kommer att ges ut direkt vid releasen heller, utan när det stabiliserat sig.
http://conanvault.ign.com/fullstory.php?id=41433

Citat:

buddy keys will be activated on your account page once the first wave of paying customers has settled and we can let buddies come in.

Permalänk
Medlem

Om det fortf. finns folk här som letar guild så är vi i Nova Krepusko ett skönt gäng som tar emot ansökningar. http://sainminuial.se/novakrepusko/

Permalänk
Medlem

Någon som vet än ifall man måste installera spelet från DVD skivorna, eller fungerar Early Access klienten som retail?

Vill gärna veta, har fått min CDkey o.s.v ^^ ( US server ) och vill gärna inte vänta 1,5 vecka för att få hit skivorna med ^^.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skarm
Buio's inlägg lite högre upp på sidan. Här finns kalkylatorn: http://www.hybes.org/

Herrejösses... kollade på level 80 abilities för melee klasserna, 5 (6 med själva skillen!) knapptryckningar för å smälla på med dom.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av niSs
Om det fortf. finns folk här som letar guild så är vi i Nova Krepusko ett skönt gäng som tar emot ansökningar. http://sainminuial.se/novakrepusko/

Det är klart vi är det! Joina oss

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av niSs
Om det fortf. finns folk här som letar guild så är vi i Nova Krepusko ett skönt gäng som tar emot ansökningar. http://sainminuial.se/novakrepusko/

Vilken server spelar ni på?

Visa signatur

Ja jävlar

Permalänk

Nu skickade spelbutiken.se iväg mitt spel!

Beställde den 20:e Maj.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CabaT
Vilken server spelar ni på?

Har ej lärt mig namnet på servern än, men det ör PvP-RP servern

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
Har ej lärt mig namnet på servern än, men det ör PvP-RP servern

Den heter Aqualonia på engelsk EU server.

Permalänk
Medlem

Härligt, nu skickade Webhallen iväg mitt Age of Conan + Gamecard. Då vet man att man får det på fredag iallafall.

Ska antagligen lira Barbarian på Fury med mitt guild.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Någon som vet än ifall man måste installera spelet från DVD skivorna, eller fungerar Early Access klienten som retail?

Vill gärna veta, har fått min CDkey o.s.v ^^ ( US server ) och vill gärna inte vänta 1,5 vecka för att få hit skivorna med ^^.

borde funka, jag drog ner det för någon dag sen iaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shelter
Herrejösses... kollade på level 80 abilities för melee klasserna, 5 (6 med själva skillen!) knapptryckningar för å smälla på med dom.

Det är en knapptryckning för mycket på många combos.

Permalänk

Ger buddy key ett fullvärdigt konto alltså bara fortsätta med att betala månadsavgift eller är det en trial så man måste betala 400kr efter en provperiod?

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat utrycks, SANT! Ingenting är subjektivt, och du kan göra antaganden baserade på mina åsikter utan att överväga mer än bara just min åsikt.
wazzabi: Varför detta prat om AMD, har de något med grafikkort att göra som jag inte förstår?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antonsson
Ger buddy key ett fullvärdigt konto alltså bara fortsätta med att betala månadsavgift eller är det en trial så man måste betala 400kr efter en provperiod?

Du måste köpa ett eget spel för CD-keyn (är 98% säker iaf)

Någon som vet säkert om man kan spela retail med early access klient? så man slipper installera med DVD's på fredag? :/

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Finns d nån möjlighet att fortfarande beställa spelet och få d fredag? I.s.f vilken sajt då?

kanske slår till

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
Du måste köpa ett eget spel för CD-keyn (är 98% säker iaf)

Någon som vet säkert om man kan spela retail med early access klient? så man slipper installera med DVD's på fredag? :/

Okej jag hoppas du har fel

Oavsett hade det varit smarrigt med en buddy key för det känns fel att betala massa pengar för något man kanske inte gillar. Kan ju iof med stor sannolikhet sälja det begagnat sedan.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat utrycks, SANT! Ingenting är subjektivt, och du kan göra antaganden baserade på mina åsikter utan att överväga mer än bara just min åsikt.
wazzabi: Varför detta prat om AMD, har de något med grafikkort att göra som jag inte förstår?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pilzner
Finns d nån möjlighet att fortfarande beställa spelet och få d fredag? I.s.f vilken sajt då?

kanske slår till

PC-City har det på lager. Huruvida du får det till på fredag låter jag dock vara osagt!

PC-City AoC

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antonsson
Okej jag hoppas du har fel

Oavsett hade det varit smarrigt med en buddy key för det känns fel att betala massa pengar för något man kanske inte gillar. Kan ju iof med stor sannolikhet sälja det begagnat sedan.

Varför enns betala om du inte tyckte om det???

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
PC-City har det på lager. Huruvida du får det till på fredag låter jag dock vara osagt!

PC-City AoC

Tackar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antonsson
Okej jag hoppas du har fel

Oavsett hade det varit smarrigt med en buddy key för det känns fel att betala massa pengar för något man kanske inte gillar. Kan ju iof med stor sannolikhet sälja det begagnat sedan.

Självklart kan du inte få ett AoC account gratis genom att få en buddy-key.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Fick en kod för att låsa upp Drinking Cape av Funcom precis. Gratis mjöd i spelet sen, heh.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skarm
Fick en kod för att låsa upp Drinking Cape av Funcom precis. Gratis mjöd i spelet sen, heh.

Hehe då får du ju bjuda på en drink LAGET RUNT!

Visa signatur

CPU - Amd Ryzen 9 5900X /// CPU Cooler - be quiet! Dark Rock 4
/// GPU - MSI 3080 Suprim X/// PSU - Corsair RM850i /// MB - Gigabyte aorus 570x pro /// RAM - G.Skill 32GB 2x16GB DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo /// Case - Phanteks Eclipse P500A D-RGB

Permalänk
Medlem

Haha Yes! Jag med Drinking Cape!

Permalänk
Medlem

Jag tänker nog spela på en ny server när spelet släpps officiellt istället för de som finns för EA. Speciellt eftersom jag vill köra på en PvP server och ha en chans utan att bli gankad av 50+ pk hela tiden.

Permalänk
Medlem

Inte sett någon högre lvl ganka dem som har lägre lvls

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hucke
Inte sett någon högre lvl ganka dem som har lägre lvls

Det har hänt mig rätt många gånger nu, både ensamma 10+ och grupper med 4-5 10+ som fegar sig. Det är bara att memorera namnen och samla ihop några gillemedlemmar...