Min lillasyster fyller år... vad köpa?

Permalänk

Min lillasyster fyller år... vad köpa?

Ja vad fan vill en 14-årig tjej ha i födelsedagspresent?
Jag tänker varken köpa sprit eller cigg (något jag hade uppskattat i den åldern).
Men jag har fan ingen aning

Gief help.

Hon är väl en standardfjortis.

Permalänk
Medlem

Buffalo skor, dags att de kommer tillbaka

Ne men, tror hon skulle uppskatta pengar/presentkort på hennes favorit butik.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
hm e hon emo så passa tokiohotel mm skitbra..

pengar passar ju fint det med

Han skrev ju standardfjortis

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
hm e hon emo så passa tokiohotel mm skitbra..

pengar passar ju fint det med

Dessvärre så har jag för mig att hon gillar dom
Förra året så gav jag henne en blandskiva med bra musik, men ack...

Var och köpte ett par skor till mig själv precis och frågade tjejen i kassan, hon rekomenderade ett presentkort på H&M, tycker det lät bra så jag kör nog på det ^^

Permalänk
Medlem

Presentkort och pengar är alltid bra att få. Oavsett ålder på personen som får det.

Men det är så förbannat tråkigt och opersonligt att ge bort

Men vet man inte vad man ska köpa är det alltid bättre med något sånt istället för att ge bort något skräp som personen inte kommer använda.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Ett par fräscha string kanske

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leifiplomerosftw
Fråga henne vad hon vill ha så vet du.

Den önskelistan har jag hört en gång och jag säger bara 3 ord om den, så fan heller.

Hemska jävla systrar man har, den ena vill ha en hästjävel "men den kostar bara 27000!!!" och den andra vill ha en mopedjävel för mer än det

Jag vet hur man själv var, det fanns inte en sak under 1000 spänn man ville ha, och än om jag faktiskt kan så gör jag inte det av ren principsak.

Jag fick baskemig köpa allt sådant för egna pengar!

Permalänk

När man inte vet vad man ska köpa brukar parfym alltid funka ;o

Visa signatur

][- perfect -][

Permalänk
Medlem

Någon parfym eller något roligt smink? är det inte i den åldern det är så jätte kul att spackla ansiktet överdrivet mycket?

edit: haxxor han före, haha

Permalänk
Medlem

Nyckeln till att köpa grejer till tjejer är att snoka i deras tidningar.

När det är en re-run på Beverly Hills och den unga damen sitter med ögongloberna mot bildröret så sniker du in på hennes rum och knycker de färskaste tidningarna med det glansigaste pappret, sen bläddrar du bara fram till delen där de har köptips (alla tjejtidningar har det) och väljer ut något som hon inte har råd med själv och köper det.

Var noga med att inte bli påkommen när du läser sexspalten i VeckoRevyn.

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasc
Nyckeln till att köpa grejer till tjejer är att snoka i deras tidningar.

När det är en re-run på Beverly Hills och den unga damen sitter med ögongloberna mot bildröret så sniker du in på hennes rum och knycker de färskaste tidningarna med det glansigaste pappret, sen bläddrar du bara fram till delen där de har köptips (alla tjejtidningar har det) och väljer ut något som hon inte har råd med själv och köper det.

Var noga med att inte bli påkommen när du läser sexspalten i VeckoRevyn.

Tyvärr så är jag hemma hos mamma kanske en gång var tredje månad så det är lite svårt att snoka runt i min lillasysters rum då Men tack ändå ;>

Citat:

Ursprungligen inskrivet av plope
Någon parfym eller något roligt smink? är det inte i den åldern det är så jätte kul att spackla ansiktet överdrivet mycket?

edit: haxxor han före, haha

Jajo... nog fan sminkar hon sig allt...

Permalänk
Medlem

Fick hem en Frida tidning idag, snodde den nu innan syrran kommer hem.
Hittar knappt fram och bak på tidningen och fattar mindre än hälften, men några tips inför sommaren som jag snappat upp.

Ett par vita tygsneakers. Le coq sportif enkla modell med gulddetaljer (400kr)
Finns bla på www.zoovillage.com

Hårvårds produkter står det en massa om så det är nog bra (I Care, från Maria Nila, hjälper mot storstads smuts och ger glänsande och vackert hår :/ )

Trasiga jeans "är inte längre no no"...

Vit tunik är populärt verkar det som

Annars finns www.bluebox.se som har massa fjortis presenter

Nu ska jag läsa sex spalten där livets stora frågor besvaras, "Är jag för trång?, Vem gillar mig?, Kondomen går sönder!, Olika stora bröst!"

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Han skrev ju standardfjortis

jo standardfjortis, missade det:p

Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Dessvärre så har jag för mig att hon gillar dom
Förra året så gav jag henne en blandskiva med bra musik, men ack...

Var och köpte ett par skor till mig själv precis och frågade tjejen i kassan, hon rekomenderade ett presentkort på H&M, tycker det lät bra så jag kör nog på det ^^

tja TH är väl inte så illa egentligen men nätack, har bättre musik att lyssna på^^

presentkort är alltid fina grejer

Permalänk
Medlem

Ett par snygga skor och en flaska Saranoff!

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Saranoff!

Zaranoff

Tog ungefär 1-2 år innan jag och polarna fatta det, vi trodde den hete Baranoff under den tiden, hehe.

(Förutsatt att vi snackar om samma sak nu ^^)

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Zaranoff

Tog ungefär 1-2 år innan jag och polarna fatta det, vi trodde den hete Baranoff under den tiden, hehe.

(Förutsatt att vi snackar om samma sak nu ^^)

Hah! Just ja, stavas ju med z. Usch och fy för den vodkan alltså. Smakar som döden. Men man fick inte tag på nåt annat. Brukade vara Zaranoff och ett flak ljummen dansk öl (Sort Guld).

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Jag är förvånad över att inga skandalösa förslag kommit in... mer än så behöver jag nog inte säga

Permalänk
Medlem

En tågbiljett hem till mig, det börjar ändå bli dags att hon "introduceras" så det är väl lika bra att det görs ordentligt och under kontrollerade former. Lovar att vara försiktig.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av azoapes
Jag är förvånad över att inga skandalösa förslag kommit in... mer än så behöver jag nog inte säga

Ropa inte hej förens tråden är låst...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Fick hem en Frida tidning idag, snodde den nu innan syrran kommer hem.
Hittar knappt fram och bak på tidningen och fattar mindre än hälften, men några tips inför sommaren som jag snappat upp.

Ett par vita tygsneakers. Le coq sportif enkla modell med gulddetaljer (400kr)
Finns bla på www.zoovillage.com

Hårvårds produkter står det en massa om så det är nog bra (I Care, från Maria Nila, hjälper mot storstads smuts och ger glänsande och vackert hår :/ )

Trasiga jeans "är inte längre no no"...

Vit tunik är populärt verkar det som

Annars finns www.bluebox.se som har massa fjortis presenter

Nu ska jag läsa sex spalten där livets stora frågor besvaras, "Är jag för trång?, Vem gillar mig?, Kondomen går sönder!, Olika stora bröst!"

Var hon för trång?

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasc
Var hon för trång?

Tydligen så är det helt naturligt att vara lite trång då man är oskuld, och det kan vara obekvämt att föra in en tampong.
Varför hon fört in en tampong förstår jag inte då tydligen så har hon inte ens fått sin mens, vilket gör att hon känner sig utanför i skolan då alla tjejer pratar om sin mens, så hon får bara sitta där och vara tyst...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Tydligen så är det helt naturligt att vara lite trång då man är oskuld, och det kan vara obekvämt att föra in en tampong.
Varför hon fört in en tampong förstår jag inte då tydligen så har hon inte ens fått sin mens, vilket gör att hon känner sig utanför i skolan då alla tjejer pratar om sin mens, så hon får bara sitta där och vara tyst...

Hon kanske förde in tampongen för att hon är en wannabe mensflicka? Tycker det är smart gjort, hon ska ju ändå töjas nån gång så varför inte göra det på egen hand?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Tydligen så är det helt naturligt att vara lite trång då man är oskuld, och det kan vara obekvämt att föra in en tampong.
Varför hon fört in en tampong förstår jag inte då tydligen så har hon inte ens fått sin mens, vilket gör att hon känner sig utanför i skolan då alla tjejer pratar om sin mens, så hon får bara sitta där och vara tyst...

Undrar hur den tankegången går, när man sitter där och känner sig ensam i snobbenunderkläder på en sliten träbänk i omklädningsrummet?

"Alla de andra tjejerna får må dåligt, ha ont i magen och konstiga känsloutbrott en gång i månaden och sen blöda ur sitt underliv några dagar och spendera massor av pengar på syntetiska grejer de kan stoppa upp i vaginan eller ha som ett stort plåster i trosan. Fan vad värdelös jag känner mig. Allt jag vill är att må skit med jämna mellanrum! Är det för mycket begärt, Gud, är det så? LÅT MIG BLÖDA FÖR ARVSSYNDEN!!!"

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk

köp en banan, sen så får hon avgöra själv vad hon vill göra med den.

Permalänk
Medlem

Så det är ingen som vågar säga att du skall köpa en suksi ? <- superhemlig kryptering!

Köp 4 hästsko och spik samt en hammare åt henne med kommentaren: "nu har du något att börja med iallafall!"

Til min lillasyster köpte jag nåt exklusivt parfymset, (då var hon 13 år) hon är riktigt bortskämd. Men jag gillar att skämma bort henne också, den lilla divan

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem

förlåt men jag kan inte motstå
http://www.tradera.com/_Harry_the_wall_Mounter_Stark_Sugpropp...

så sjukt rolig bild.

OT lp skiva med hennes favoritgrupp känns mer äkta med lp iställe för cp även om hon inte har en lp spelare så får de bli ett senare problem

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
En tågbiljett hem till mig, det börjar ändå bli dags att hon "introduceras" så det är väl lika bra att det görs ordentligt och under kontrollerade former. Lovar att vara försiktig.

Hellre dig än dom jävla dräggen hon umgås med.

Permalänk
Medlem

Som ansvarsfull storebror hade jag gett henne ett års abbonerande på aktuell rapport och en FET dildo och en ficklampa.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Strukt
Så det är ingen som vågar säga att du skall köpa en suksi ? <- superhemlig kryptering!

Gillar din kryptering Ja det tror jag nästan alla tjejer uppskattar, de vill bara inte säga det :D.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06