Permalänk

Ultraportabla datorer, men när?

Tycker att jag hör väldigt mycket om dessa datorer som är runt 10" stora. Men när kommer dom jag har inte läst ett ända datum dom kommer till Sverige, och i så fall vilka kommer sälja dom? please enlighten me!

// Tack på förhand

Visa signatur

Jag har en dator?

Permalänk

Det tog asus ca 6 månader att få hit eee (7tum) så till jul kanske dom dyker upp här??? dom lär väl säljas via sina företagsspecifika distributörer så de vanliga dator/internetbutikerna kommer nog att få in dom.
Ett alternativ är att beställa från tyskland, TB är nästan identiskt och åäö kan man fixa med klisterlappar i värsta fall.

Permalänk

någon som visste nått iaf. Tack så mycket Andy Mcdee

Visa signatur

Jag har en dator?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andy Mcdee
Det tog asus ca 6 månader att få hit eee (7tum) så till jul kanske dom dyker upp här??? dom lär väl säljas via sina företagsspecifika distributörer så de vanliga dator/internetbutikerna kommer nog att få in dom.
Ett alternativ är att beställa från tyskland, TB är nästan identiskt och åäö kan man fixa med klisterlappar i värsta fall.

Eller så lär man sig touch-typing så man inte behöver titta på tangentbordet och störas... ^^

Visa signatur

Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.

Permalänk

Har kört med en tysk Eee 701 i flera månader nu, och det går fint. Därför tänker jag vänta tills Winden och/eller Eee 901 kommer till Tyskland, och troligen skaffa den som kommer först. Fast det hjälper ju att jag bor här också...