Permalänk
Medlem

Halebop. Känns helt ok med att ringa gratis till de jag vill ringa till och skicka 3000 sms. Skickar runt 2500-3000 sms i månaden så det passar mig utmärkt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Halebop. Känns helt ok med att ringa gratis till de jag vill ringa till och skicka 3000 sms. Skickar runt 2500-3000 sms i månaden så det passar mig utmärkt!

Skickar du 100 sms per dag... i snitt?

Visa signatur

Bustin double glocks
Galatasaray<3

Permalänk

inte så många som har parlino men jag får typ 3000 fria sms till nästan alla vanliga operatörer vilket är najs

Permalänk

Förstår inte hur folk överlever med tele2/comviqs nät, totalt värdelöst.
Stora problem uppe i norr och även i stockholms län.

Telia/telenor har det bästa och speciellt kombinerat med 3G.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maverickgoose
Förstår inte hur folk överlever med tele2/comviqs nät, totalt värdelöst.
Stora problem uppe i norr och även i stockholms län.

Telia/telenor har det bästa och speciellt kombinerat med 3G.

Håller med om att Telia är svårslaget, att tele2 skulle ha dålig täckning i Stockholm har jag själv inte upplevt. Funkar i dina trakter också enligt min mening.

Visa signatur

Är du en arrogant översittare som vet lite bättre än alla andra? Välkommen till Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt
☺☻☺☻☻☺☻☺
Republikanska föreningen

Permalänk
Medlem

Har haft comviq i kanske 11år har inget att klaga på funkar ypperligt...

Skulle dock vilja se lite mer alternativ i abbonemangsväg

har förresten kontantkort

förresten ingen som kommer ihåg comviq millenium som kom i begränsad antal som gjorde att man kunde ringa skitbilligt typ 2.50kr per minut eller nåt, lanserades väl runt millenium skiftet.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triss
Håller med om att Telia är svårslaget, att tele2 skulle ha dålig täckning i Stockholm har jag själv inte upplevt. Funkar i dina trakter också enligt min mening.

Där jag bor (Riala) så måste jag gå upp till soptunnan för att skicka ett sms, senast jag kollade i alla fall (bytte till telenor för cirka 2-4 år sedan, men jag har även kollat med ett gammalt comviq-kort i efterhand).
Går knappt att ringa i Riala öht.

Har full 3g mottagning + telenors vanliga nät har också täckning (Riala alltså).

I Lillhärdall som ligger i Härjedalen så är det absolut ingen täckning för tele2/comviq medans telenor och telia har både 3g och vanliga.

Att telia har bäst mottagning beror nog på att det har varit ett statligt bolag.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
Har haft comviq i kanske 11år har inget att klaga på funkar ypperligt...

Skulle dock vilja se lite mer alternativ i abbonemangsväg

har förresten kontantkort

förresten ingen som kommer ihåg comviq millenium som kom i begränsad antal som gjorde att man kunde ringa skitbilligt typ 2.50kr per minut eller nåt, lanserades väl runt millenium skiftet.

stämemr det dära med millenium en kompis har ett sånt sim kort eller hade iaf står typ millenium på skärmen på mobilen ganska ballt ändå ;).

Permalänk
Medlem

Är från norrland. Således telia.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
Har haft comviq i kanske 11år har inget att klaga på funkar ypperligt...

Skulle dock vilja se lite mer alternativ i abbonemangsväg

har förresten kontantkort

förresten ingen som kommer ihåg comviq millenium som kom i begränsad antal som gjorde att man kunde ringa skitbilligt typ 2.50kr per minut eller nåt, lanserades väl runt millenium skiftet.

Millenium var min inkörsport till comviq. Stod Millenium i displayen så länge jag körde det simkortet även om jag bytt abonnemang.

Visa signatur

Är du en arrogant översittare som vet lite bättre än alla andra? Välkommen till Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt
☺☻☺☻☻☺☻☺
Republikanska föreningen

Permalänk
Medlem

3

Funkar hur bra som helst, asbra täckning överallt, kanosupport, bra priser.

Har Nokia N95 8GB för 59kr månaden + 299kr/mån abbonnemang. Får ringa för hela beloppet. Atm 3000 gratis sms per mån/99kr, ringa gratis inom 3 o fasta nätet 69kr/mån, så 130kr att ringa för varje månad.

Bra deal på en N95 om man ser till min förbrukning. Fick mobilen mer eller mindre gratis jämfört med gamla abbonemanget

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem

Har Telenor, har aldrig orkat bry mig så mycket i priser osv för ingen verkar ju dundermycket bättre än den andra direkt. Fick en fin rosa telefon också <3

Permalänk
Medlem

Tele2/Comviq Knock-Out! Alla där jag bor har Halebop. Men jag övergav det för att jag inte ville att folk ska kunna få tag på mig.

Det har blivit mycket tyst och skönt sen jag bytte till Tele2/Comviq för lite mer än ett år sen.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Tele2. Dom flesta jag känner har det, humana priser för att surfa och jag får det väldigt billigt.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk

Telia här. Skulle säkert hitta billigare anpassat till mina telefonvanor men jag har alltid kört Telia och aldrig haft något strul så varför byta enbart för att tjäna ett par tior?

Synd bara att så få av mina vänner har Telia, hade ju blivit lite billigare då. På något sätt klagar nästan alla av dom på mig när de vet att jag kör Telia sen sitter man där och ler lite i smyg när dom inte har någon täckning och måste ringa...

"-Vill du låna min?"

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem

Telia, jag behöver täckningen utanför stan.
Det är ett obundet abbonemang, räkningen brukar landa på runt 80-90:-/mån.

Permalänk
Medlem

Telenor, bra tjänster men lite dyra. Orka byta.

Kontankort och sånt går bort eftersom jag är utomlands rätt mycket.