Permalänk
Medlem

kmr inte fläktsaken med puffror på vibrera `?

Permalänk
Skäggig legend

gör toppen till utblås... värme stiger.

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem

Det skulle helt klart varit smartare att ha köpt 120mm-fläktar. Det är väldigt blått också. Väntar med att rösta!

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 3600 XT | RAM: 16GB 3200MHz | MB: Asus Prime B350-Plus | GPU: Sapphire Radeon RX 5600 XT Pulse | PSU: EVGA 650 GQ | Chassi: Fractal Design Define C | SSD: Intel 600p 512 GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av storkeen
haha hade ett sådant chassi en gång medans jag väntade på mitt andra det är den sämsta kvaliteten jag betalat för låter som en , aa vad ska man säga sen bytte jag chassi så testa jag hur umtåligt deltaco chassit var och testade att bryta å benda med händerna och det gick att knyckla ihop nästan

ohh, du kunde "knyckla" ihop ett chassi med bara händerna, strongboy2k8

Visa signatur

Think before u say anything, so u dont say that u think.

Permalänk
Medlem

Tycker också du borde ha 120mm eller 140mm fläktar. Jag hade en sån akasa fläkt förut och den överröstade allt annat i burken så den åkte rakt ner i soptunnan:D

Visa signatur

Intel i7 4790K @ 4.7Ghz, 1.25 Vcore, (NH-D14)
Gigabyte Z97X-Gaming 7
R9 290x & R9 290 DirectCU II i CrossfireX
8GB CL9 1600Mhz Vengeance LP
CM V1000, 1000W

Permalänk

Verkar ju lovande de här men ja trodde faktiskt att du skulle göra nåt lite mer "speciellt" om man säger så =/ mer hårdmod hade ja velat se

Fan.. 200 spänn på Jula.. hade varit kul att fixa till ett sånt chassie, nackdel bara att man inte har nån användning för de.

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem

har sjävl ett sånt chassie, dock inte moddat det nått ;p Väldigt prisvärt chassie förövrigt men jeavligt trångt för min del ;D

OT: nice mod :), dock inte min stil med massa lysnade fläktar och skrot ;DD

Permalänk

Till alla fläktfreaks: Det är väl antagligen inte meningen att han ska bygga en tyst dator eller?

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför man vill att det ska lysa och höras. Sj kör man med tysta fina fläktar som inte lyser. Till och med dragit ut sladden till hdd led

Visa signatur

The computer is a moron.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jungklo
Förstår inte varför man vill att det ska lysa och höras. Sj kör man med tysta fina fläktar som inte lyser. Till och med dragit ut sladden till hdd led

Jo visst men vad gör du då på den här kommentarsida?=0

Visst att 120mm fläktar e bättre men i ljudnivå mot en tyst 80mm är det lite skillnad, plus att sätta in en 120mm i fronten skulle inte vara lika snyggt^^

Visa signatur

-Sir, we are surrounded -Excellent, we can attack in any direction
Amd 2500+, 1gb, 500gb http://www.sweclockers.com/album/?id=4244

Permalänk

Ett packe med idioter, Det står kanske BudgetModd?hallå?, ringer det någon klocka?

försök hitta en bra tyst fläkt på 12cm eller 14cm under 100:-.?

Glhf säger jag bara, en noctua s12 kostar typ 250:-

Det ska vara budget, och vara lite latjigt med lite lysen och grejjor, ingen proffsburk med mozart chassi och överspända fläktar som blåser bort peruken, Läs, kommentera SEDAN!

(P.s angående gallret, med ett par gummiringar så är det chill, det kommer inte rassla eller liknande om man inte vill det.)

Permalänk
Medlem

Mycket snyggt bockat måste jag säga. Dessutom är formen riktigt snygg. Ser lovande ut detta!

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?