Warhammer Online: Age of Reckoning del 1

Permalänk
Medlem

Nu är det klart med open beta till alla som bokar genom webhallen ochså

Visa signatur

Sprit

Permalänk
Medlem

Har de fixat pet pathing ännu? har inte varit i betan på ett tag men pets fastnade jämt förut och sen warpade till dig efter en stund.

Visa signatur

i7-3770k | AMD 7970

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr Leans
Nu är det klart med open beta till alla som bokar genom webhallen ochså

Läste det precis på Webhallen. Riktigt kul.

Citat:

Men betan då?
2008-09-03: Webhallen Säkrar Open Beta-koder! De anländer nu under veckans gång, och så fort de inkommit skickar vi ut koderna per e-mail till alla som har bokat, och alla som kommer att boka. Det är dock ingen idé att fråga vår kära kundtjänstpersonal om exakt när det blir. Så fort de vet, vet ni

Kan man ladda hem beta klientén redan nu? Sorry om det redan har tagits upp i tråden. har förmig att jag läste att man kan patcha beta klientén till retail, stämmer det? Så det skulle vara skönt att man redan nu kan ladda hem spelet så man slipper installera det när man har Warhammer abistens.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Högklass-fjollor med klänningar är ju precis vad de är Och du kan ju inte säga annat än att High Elfs är den fjolligaste av alla raser, eller hur? Inte ens Bretonnia är lika fjolliga, och de är rätt så fjolliga (adeln då).

Jo, det kan jag. Jag säger att dom ser coola ut. Har svårt för de andra raserna då de antingen ser för emo/goth ut eller helt enkelt för korkade ut.
Gillar stil och anser att det är precis vad High Elfs har i Warhammer miniatyrspelet.
Och missförstå mig inte som någon Elf-fanatiker som har bilder på Legolas över hela rummet. Det är bara i Warhammervärlden coola Elfs finns

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr Leans
Nu är det klart med open beta till alla som bokar genom webhallen ochså

FUCKING NICE!!!!!! WOHOO

Älskar Webhallen de vet hur man får tag i saker

Bokar alltid spel hos dom.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janeway
Kan man ladda hem beta klientén redan nu? Sorry om det redan har tagits upp i tråden. har förmig att jag läste att man kan patcha beta klientén till retail, stämmer det? Så det skulle vara skönt att man redan nu kan ladda hem spelet så man slipper installera det när man har Warhammer abistens.

Här har du.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Jo 7 september är det som gäller för Open beta.

Tanka -> Klienten

Visa signatur

CM Storm Sniper | Phenom 2 x4 965 | M3A32-MVP DELUXE | 4Gb | 5870 | 1160Gb | Chieftec 600W| Win7 64

CM Storm Sniper, i7 2500k, Fatal1ty P67, 2x4GB, 5870, ssd 80gb + 1tb, 24" benQ

Permalänk
Medlem

Fan, många dagar kvar till Söndag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janeway
har förmig att jag läste att man kan patcha beta klientén till retail, stämmer det?

Det stämmer. Open beta klienten kommer patchas upp till retail

retail versionen är också äldre än open beta till och med.. så den kommer också behöva patchas efter installation

Permalänk
Medlem

Wohoo, Webhallen levererar återigen!

Visa signatur

.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr Leans
Nu är det klart med open beta till alla som bokar genom webhallen ochså

Även standard edition?

Fick Beta Clienten länkad som en torrent av någon här på forumet. Hur vet jag att det är den som gäller? Är den officiell eller något som en privatperson knåpat ihop? Skulle vilja ha en länk till den officiella torrenten.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
Även standard edition?

Verkar som det, står nu "Warhammer Online - Age of Reckoning (Inkl. förbokningserbjudande och Open Beta)" på den...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

För er som inte har sett det finns http://www.ageofreckoning.se en svensk WAR community med ett order och ett destruction guild

Permalänk

http://www.war-europe.com/#/news/?id_news=en101&lang=en Open beta key giveaways!!!!

omgomgomgomgomgomgomg!!! Thrilled!

Visa signatur

Cpu: E6600 - RAM: Corsair 4GB Grafikkort: 9800GTX+ Moderkort: Asus Striker Extreme
MSI GX740

Permalänk
Medlem

Åh fyfaan vad nice med beta på SE på Webhallen, trodde jag aldrig!! Nu ska testat klasser och hittas buggar (som fortfarande betan går ut på även om man inte skulle kunna tro det från att läsa den här tråden )

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neonxz
Åh fyfaan vad nice med beta på SE på Webhallen, trodde jag aldrig!! Nu ska testat klasser och hittas buggar (som fortfarande betan går ut på även om man inte skulle kunna tro det från att läsa den här tråden )

Blir att spela Destruction i betan sen Order i retail

Permalänk
Medlem

Suck typiskt att webbis får nycklar till se men inte discshop, kasst... Aja får väl vänta tills headstarten börjar då bara.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
Även standard edition?

Fick Beta Clienten länkad som en torrent av någon här på forumet. Hur vet jag att det är den som gäller? Är den officiell eller något som en privatperson knåpat ihop? Skulle vilja ha en länk till den officiella torrenten.

Finns en .torrent på war-europe som dom länkar till själva.

Men vad är det med deras hemsida ? Funkar ju ju inte alls... visserligen har dom massor av besökare just nu men det borde dom väl räknat med. Funkar ju sämmre än vissa andra stora spelutgivares Europe hemsida, nämner inga namn.

Permalänk

Webhallen FTW!

Permalänk
Medlem

När man ska regga sitt konto , kan man göra det på warhammeronline.com eller måste man göra det via war-europe?

Permalänk
Medlem

Då har man fått sig en key från av sidorna som fick keys av GOA

Nu kan man andas ut, ta en snus och knäcka en kall öl!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Samma RedFlip! fasst här blire en cola och en snus! cheers GOA and C:O!

Visa signatur

Cpu: E6600 - RAM: Corsair 4GB Grafikkort: 9800GTX+ Moderkort: Asus Striker Extreme
MSI GX740

Permalänk
Medlem

jag har dock inte hängt med på hur man reggar den osv.

men de ger väll sig

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Fick också en nu Måste bara få ner klienten.

Edit: Nån som har en bra torrent eller p2p att ladda ner ifrån? war-europe's downloader stannar vid 200kB/s och freddyshouse 500kB/s. Orkar icke vänta 5h

Permalänk
Medlem

Var fiska ni upp era?
Jag fick en från Freddyshouse, vilket verkar var de enda som börjat ge ut dem.

EDIT: Maxar min 100mbits lina från freddy

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Fusk! 700kB/s nu *yay*

Jo jag fick min från Freddy också.

Permalänk
Medlem

Fick ni nycklarna som ett PM eller skulle ni göra något?
Känns som om jag inte kommer få någon

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaXiMuZ
Fick ni nycklarna som ett PM eller skulle ni göra något?
Känns som om jag inte kommer få någon

Man regga sig och maila en moderator med sitt nickname sen fick man den till sin mail.
Iaf på Freddy's

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Är open beta öppen nu? Nån sa att den öppnar den 7:e?

Edit: Bra att kolla några poster uppåt i tråden *noob*

Permalänk
Medlem

Fan va nice! Fick mig en WAR CE genom fragzone.se ;D Har aldrig tur i tävlingar men denna gången hade man det!
Satan så kul.

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nalta
Fan va nice! Fick mig en WAR CE genom fragzone.se ;D Har aldrig tur i tävlingar men denna gången hade man det!
Satan så kul.

Grattis!