Warhammer Online: Age of Reckoning del 1

Permalänk
Medlem

Jag kan inte ens göra enstaka valideringar. Fastnar bara på hjulet. Ajja inte länge kvar på US-klienten nu...

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spottkopp
Nu när det här "tricket" står på alla WAR-forum över hela europa så är det inte så konstigt att det inte fungerar längre när fler och fler använder sig av de.

Jag började direkt efter att Gascogne nämnde det. Så måste varit strax därefter som det sluta funka då
Har spammat och spammat. Jävla bajs att alla knep slutar funka! xD

Permalänk
Medlem

Fick ett mail imorse där det stod att jag skrivit fel någonstans Och sen skickade jag iväg ett nytt mail med ett annat konstos uppgifter (vid 7) och fortfarande inte heller fått något... Testat spammadet båda random och vid 15.27-15.30 men inte nått mail.

Suger det här!

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk

ah skönt och lira på US betan :>
ska försöka få tag i en retail US exemplar tror jag, nu när jag har av bokat det europeiska.

Visa signatur

Asus Maximus Formula | QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3 Ghz| 4GB corsair DHX 5-5-5-18 | Raptor 150 GB 10000RPM, 16MB |Seagate Barracuda 7200.11 500GB, 32MB, 7200RPM | 2x Sapphire Radeon HD4850 512MB CROSSFIRE Setup| Cooler master 700W

Permalänk
Medlem

GOA allså.... hade jag småmynt och dom hade gått förbi så hade det flygit saker mot dom

Fick tag på en nyckel från warcry, konto reggat på 1 minut och tankat ner usa betan på 3 timmar..

Patchar, snart WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH½!

sug goa

Permalänk

Tankar USA betan, i den här takten är den klar om 4 dagar, är väl lika bra att vänta på retail då

Permalänk
Medlem

det som gör mig så sur är att VISSA kommer igenom och får spela, men deklart man själv inte får, väntat i 24h nu på mitt brev och provade precis att massskicka reggs, men inget mail för de...nu ska jag gå o skita, om jag inte fått ett mail när jag kommer tebax så bombar jag GOA

Permalänk
Medlem

Blir spännande att se om det hinner fixa sig innan release
Jag tar det chill tills dess och kanske nån vecka till så försöker jag slippa allt strul.
Men jag lider med er -.-

Permalänk
Medlem

Kommit in o börjat spela lite med en chaos chosen som är riktigt kul. Dock ett par saker jag stör mig på.

Enemy Respawn - asså va fan, fienden kommer tebax direkt när man dödat dom typ, svårt att göra något då. Även om en chosen kan ta en 3-4 lätt blir det lite jobbigt i längden.

NPC:s är lite svårt att hitta trainers, quest givers o dylikt, det var lättare i wow med tydligare symboler. O bättre karta, aja man lär sig antar jag väl.

Dock ett problem till, min skärm flimrar en massa o blir svart emellanåt och jag förstår inte varför. Bara i WAR som det händer o den är satt till 60 hz vilket funkar i alla andra spel. Några som upplevt något liknande?

Permalänk

Jag har ta mig fan fortfarande inte fått något mail från mina två kontoregistreringar (nycklar)

Permalänk
Medlem

Fungerar för mig iaf.. Hade fått mail idag när jag va hem på lunchen å kolla, patcha gick fort som satan (196mb) sen va det bara in å spela..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

nån som vet vart man kan tanka US betan i bra hastighet?

Permalänk
Medlem

Ingen som kan komma med tips på detta problem jag har med flimrande skärm i WAR-betan? Skulle uppskatta det mycket...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doodle
Jag kan inte ens göra enstaka valideringar. Fastnar bara på hjulet. Ajja inte länge kvar på US-klienten nu...

Var laddade du ner US-betan?
Vill ha en snabb torrent eller någon download som går snabbt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunt3r

NPC:s är lite svårt att hitta trainers, quest givers o dylikt, det var lättare i wow med tydligare symboler. O bättre karta, aja man lär sig antar jag väl.

Va? Både quest givare och tränare har tydliga symboler ovanför huvudet, på mini kartan och på huvud kartan.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalhedaren
Var laddade du ner US-betan?
Vill ha en snabb torrent eller någon download som går snabbt

Jag använde följande länk:

http://www.torrentreactor.net/torrents/2088261/Warhammer-Onli...

Jag hoppas du har mer tur med hastigheten än vad jag har.

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doodle
Jag använde följande länk:

http://www.torrentreactor.net/torrents/2088261/Warhammer-Onli...

Jag hoppas du har mer tur med hastigheten än vad jag har.

Tackar
Nu väntar jag bara på en beta-nyckel från warcry.
Eftersom open beta går ut på att pröva kan man ju lika gärna pröva med jänkarna

GOA får allt ta och lösa detta. Vem vet, kanske avlastar dom inkompetenta nissarna så deras glas-servrar inte fuckar hela tiden xD

Permalänk
Medlem

Nu reggade jag nyckeln på http://www.war-europe.com/#/myproductkey/

Stod att allt funka.

Är det nu man ska vänta på ett mail för att sedan kunna patcha ?

Permalänk
Avstängd

Varit med i betan sen start och kommer nog bli ett CE edition över på discshop.se, ska nog avbeställa mitt.

PvP Upplägget i war är mycket bra, men spelkänslan är hemsk fortfarande även med alla fixar för att försöka mjuka upp det.

Frågan är dock om man kan sälja ett CE edition för lite mera cash och tjäna lite på att sälja det.
Man såg ju WoW CE gå för 1500 typ.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av misr
Nu reggade jag nyckeln på http://www.war-europe.com/#/myproductkey/

Stod att allt funka.

Är det nu man ska vänta på ett mail för att sedan kunna patcha ?

Jo... Och väntan verkar kunna bli lång

Visa signatur

Stunning debut album 01 Doubt 02 Change The original idea was to press this disk on multi-coloured vinyl but the pressings came out as a rather muddy green colour with a slight warp [The warp didn’t affect the playing of the disk].

Permalänk
Medlem

Jag börjar seriöst tvivla på om det är värt väntan... Just nu installerar jag US betan, tog väldigt kort tid ordna allt för att få igång den....

Jag var relativt tidig med att regga mitt konto i söndags, sedan inlämnad key-auth igår vid 17, inget svar ännu.... Och om jag kollar upp mitt konto så är det "Your account is blocked. Error 1711" ....

Visa signatur

- * Pentium Quad-Core * Corsair 2x2048 Mem * ATI HD4870 * -

Permalänk
Medlem

var reggar man US-beta keys? Fått tag på en och tankar us betan. Eller gör man det när man installerar eller nått?

EDIT: Hittade...

Wooaahhhooo!!!! Mythics beta registrering var fantastisk, börjar ju faan nästan gråta över hur bra den fungerar. Fattar inte att Goa kan sabba något de säkert bara kunde ha kopierat så hårt som dom gjort... Herre gud. Skulle inte förvåna mig om min US-beta är nere innan mitt mail kommer, dvs om ca 17 timmar.

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk

Jag har hunnit skaffa US beta key, US beta client Och spelat US open beta 4 fyra timmar nu. Under den tiden har JAG INTE FÅTT ett mail från Goa som regar min EU beta.

good luck goa you'll need it!

Visa signatur

Asus Maximus Formula | QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3 Ghz| 4GB corsair DHX 5-5-5-18 | Raptor 150 GB 10000RPM, 16MB |Seagate Barracuda 7200.11 500GB, 32MB, 7200RPM | 2x Sapphire Radeon HD4850 512MB CROSSFIRE Setup| Cooler master 700W

Permalänk

Börjar gilla spelet mer och mer. Tycker det är roligare än Conan iaf.

Permalänk

Vart skaffar man sig en US beta key?

Permalänk
Medlem

Om någon tröttnar/känner sig på ett lite extra bra humör så är jag väldigt sugen på att testa spelet då jag inte "vågar" köpa ett MMORPG utan att testa det igen. Blivit både besviken och 500 kronor fattigare så många gånger förr.

Visa signatur

"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety." - Benjamin Franklin

Permalänk
Medlem

http://www.warcry.com/

De delar ut betanycklar.

Sen ska man bara hitta ett hyffsat snabbt sätt att få ner US-clienten.

Permalänk

Fenopy går snabbt och stadigt för min del. Ladda US Clienten där
Beta-nycklar va ju inga som helst problem

Permalänk
Medlem

Sitter och väntar på att account creation ska komma upp, eviga väntan.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

är det verkligen HELT kört

jag pallar inte att sitta o vänta mer..

GOA border SERIÖST avgå.. dom kan inte komma med några försvar längre.. dom har failat 100%