Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Asus levererar datorer med piratprogram

Permalänk
Medlem

Roghaman: This was just another epic pile of fail

OnT: Illa , lite synd om dem men endå mycket mycket komiskt.

Någon vill väll ha sparken och vill göra det med " stil "

MVH

Permalänk
Avstängd

Yarr yarr !

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lejo
"En nyckelgenerator används av pirater för att skapa giltiga licensnycklar, och denna låg i en mapp som passande nog döpts till "crack"."

Pirater använder nog inte datorer. Dom använder båtar och vapen för rån + mord till sjös.

Är det bara jag som tycker att ordet pirat börjar bli nått så grymt felanvänt nuförtiden?

Ja du är den enda

Visa signatur

MBP: 13" - M1
Stationär: Win11 - Ryzen 5900X - 128GB - GTX 4080
Server: Ubuntu - i5 4670k - 32GB - 4x5TB Raid-Z
Server: Rpi4 8GB, 1TB USB SSD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tim_Beluga
Var det inte i något fall där det upptäcktes att en del komponenter hade maskerats att se ut som kända kvalitéts komponeneter men var i själva verket billiga kopior?

Som kylarna på brädorna t.ex målade i kopparfärg...

Permalänk

där ser vi ett bevis på att faktist folk använder de skivorna som företagen skickar med

haha.. undra om personen är god hjärtad nog att försöra skivan och övriga som har fått skivorna med inte lägger ut det på nätet. det kan säknka Asus och Ms en del.

men iaf. roligt att det slipper igenom så stora mängder isf.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem

Skulle då kanske försöka sälja tillbaka skivan till asus för ett riktigt rimligt pris

Fast kanske svårt att få sålt då de inte vet ifall man gjort kopior.

Permalänk
Medlem

Detta var ta mig fan det roligaste jag läst denna månad...

... och sett ur ett annat perspektiv, snacka om en återställningsskiva som äntligen fungerar...

ROFL

Visa signatur

Jag har rest landet runt och talat med de allra kunnigaste och kompetenta personerna. Och jag kan försäkra er att datorn är en modefluga som inte kommer att hålla året ut.
"Redaktören för affärslitteratur på Prentice Hall 1957"

Permalänk
Medlem

Kanske ska börja köpa ASUS i stället i fortsättningen

Alltid trevligt med humoristiska bundles

Visa signatur

Sometimes autocorrect makes me say things I don't Nintendo.