Permalänk

fernet branca måste du testa:D

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem

Citronsyra går att äta, jag brukade göra "hockeypulver" av det i 7an.

Permalänk
Medlem

Jag lade också en beställning på 30st magifrukt =P. Riktigt nyfiken måste jag erkänna.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk

Haha, jag med!

Mirakelfrukt FTW!

Visa signatur

“Since the dawn of time, human beings have felt the need to share - from food to art. Sharing is part of the human condition. A person who does not share is not only selfish, but bitter and alone"
Paulo Coelho

Permalänk
Medlem

Jag med! (:
Riktigt intressant må jag säga.

Visa signatur

Nvidia 7800 GT, AMD64 3500+, 1024MB RAM.

Permalänk
Medlem

Hur lång tid kan man räkna med att frakten tar?

Visa signatur

kärlek.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mattias
Hur lång tid kan man räkna med att frakten tar?

Det står på sidan 7 arbetsdagar.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cookie_monster
fernet branca måste du testa:D

Varför förstöra det fulländade genom att få det att smaka sött?

Permalänk
Korsordsguru

Kul att andra har slagit till också. Kan meddela att tabletterna precis damp ner i min brevlåda, så får väl ta och testa dem när jag kommer hem från skolan i eftermiddag eller senare på kvällen. Beställde i lördags förövrigt, så ganska snabb leverans.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Grymt! Jag har börjat bli väldigt intresserad av det här också. Hur dyrt är det? Hur mycket glädje får man per krona? Finns det någon sida där man kan handla med kort? Jag har inget PayPal-konto.

En annan sak du kan testa är bensin. Det smakar verkligen jättestarkt. Lär bli coolt med mirakelfrukt. Drick inte så mycket bara...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrPasty
En annan sak du kan testa är bensin. Det smakar verkligen jättestarkt. Lär bli coolt med mirakelfrukt. Drick inte så mycket bara...

hahaha, testa urin också ftw

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triphys
hahaha, testa urin också ftw

Hahaha ursh!

Permalänk
Medlem

Flygande tefat är sura som tusan (så jag minns dom iaf )
http://www.skanekonfektyrer.se/products/stycksakerC.php

Annars skulle du ju kunna testa grapefrukt, passionsfrukt eller grön paprika

Permalänk
Medlem

Väntar spänt på recension

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k4rl
Väntar spänt på recension

+ 1 ^^

Visa signatur

“Since the dawn of time, human beings have felt the need to share - from food to art. Sharing is part of the human condition. A person who does not share is not only selfish, but bitter and alone"
Paulo Coelho

Permalänk

Jag röstar också för att du ska testa vodka! Tänk på oss fattiga studenter som springer runt med billig fulsprit blandat med schweppes russian, vi behöver en räddning!

Permalänk
Medlem

Komigen nu Dalys! Ge oss en recension

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Korsordsguru

Har testa lite grejor idag. Förlåt att jag inte postar förns nu. I alla fall, tog en hel tablett och sög på och rulla runt i munnen tills den hade smält bort.

Nedan är produkterna jag testade, i ingen speciell ordning.

Multivitaminjuice: Mycket fylligare än vanligt och helt annan smak som lyftes fram.

Citron: Även om man kände lite surt så var det väldigt smaskigt att käka citron.

Lime: Surt sa räven. Vet inte om det var min lime som var ovanligt sur eller så men absolut inte lika trevligt som citron.

Blå/röd godis: Den sura smaken försvann nästan helt och det kändes som att äta skumgummi bara.

Helblå godis: Det sura var i stort sett borta och ersatt av en väldigt söt smak.

Apelsin: Torr och tråkig apelsin som har legat här i ungefär tre veckor smakade fantastiskt gott! Frukt doppad i socker, som andra personer har nämnt, stämmer bra som beskrivning. Smakade som de där apelsinerna man testade på semestern nån gång som var fantastiskt goda.

Suketter: Fick två suketter av en snäll servitris. I normalt tillstånd var en liten bit av dess en överdos av sötma av sällan skådade proportioner. Efter mirakelfruktens verkan så smakade det bara väldigt starkt, jag kände ingen smak av sötma.

Chokladbit: Ingen märkbar skillnad.

Citronkoncentrat: Inte lika surt som innan men kännde ändå hur det "brände" på tungan och den sura smaken tittade fram rätt duktigt.

Limekoncentrat: Fy fan vad surt. Det här kommer jag nog inte shotta igen frivilligt.

Alkohol: All alkohol provade jag i slutet efter citron- och limekoncentratet och allt smakade faktiskt rent utav vedervärdigt. Efter dessa drycker så verkade som att mirakfrukten var som bortsköljd. Surt smakade nämligen surt igen. Får testa att börja med alkohol någon gång istället. Då blir det nog bättre.

Slutsats: Det funkar ju, men jag trodde det skulle funka ännu bättre faktiskt. Helt klart en rolig upplevelse.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaLys

Massa kul och intressant att läsa

Det var inte illa du! Här ska det ätas citroner när jag får mina, bara för att det går! ^^
Du har inte lust att testa med två st bär-tabletter då?

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Och här går det att inhandla från en svensk sida
http://www.hoodia.se/mirakel-frukten-miraculin-p-24.html?osCs...

Permalänk
Medlem

Ska man få någon sorts bekfräftelse från MFW eller enbart från Paypal?

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Även jag har lagt en beställning från den amerikanska sidan och frågar samma som FireFox

"Ska man få någon sorts bekfräftelse från MFW eller enbart från Paypal?"

Citat:

Ursprungligen inskrivet av estoves
Och här går det att inhandla från en svensk sida
http://www.hoodia.se/mirakel-frukten-miraculin-p-24.html?osCs...

HHHhaahahahhaha
Kolla vad det står efter inkom: Wednesdayen
Kollade runt bland andra grejer
Thursdayen, Tuesdayen, Mondayen

Visa signatur

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | KFA2 GTX 980TI HOF | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |

Permalänk
Medlem

DaLys: Testa bit i ett apelsinskal nästa gång

OT: Är det dalle (Martin) från Uppsala?

Permalänk
Medlem

Testa T-Röd, inget kräkmedel i det utan endast Bitrex som ju som bekant är jävligt bittert.
Kanske inte så klokt att testa att svälja, men ta lite utspätt på tungan för att se om det kan få Bitrex att inte vara så bittert.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gunvald Larsson
Röstar också för JD, eller jäger?

Jäger är ju helt underbart så länge den är kall!

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem

Jag antar att jag är en väldigt tråkig person, men vad fasen är poängen med mirakelpillret? Jag ser inte det roliga. Det är en sån där grej som är lite småcool i fem minuter innan man inser att det var ett helt onödigt inköp.

Och jäger ska drickas rumstempererad, annars smakar den ju ingenting.

Permalänk
Korsordsguru

Näpp jag fick ingen bekräftelse alls från mirace fruit world.

rile: Såklart det är!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ChristofferC
Jag antar att jag är en väldigt tråkig person, men vad fasen är poängen med mirakelpillret? Jag ser inte det roliga. Det är en sån där grej som är lite småcool i fem minuter innan man inser att det var ett helt onödigt inköp.

Och jäger ska drickas rumstempererad, annars smakar den ju ingenting.

Jag tycker att det öppnar upp för fantastiska möjligheter för folk att avnjuta sötsaker utan att behöva stoppa i sig varken socker eller sötningsmedel. Ganska sjysst för t.ex. diabetiker och folk som genomgår cellgiftsbehandling. Sedan är det ett ganska mysigt expriment i stil med Tom-tit eller dylikt.

Visa signatur

kärlek.

Permalänk
Medlem

”Otroligt, det går att dricka tabasco”

Öh, som om man behöver miraculin för det... går ju riktigt bra att dricka vanligt också.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Nu har det gått 9 dagar sen jag beställde dessa nedrans mirakelfrukt piller. Det ska väl inte ta längre tid än 7 arbetsdagar vilket det nu har gjort.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2