Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Mycket snyggt spel ja

Som dock är mycket krävande, speciellt i minnes-väg. Hos str8forthakill käkar spelet 1.2 GB. Han har iofs enhanged full dynamic lightning med high i quality settings, men ändå. Jag som har endast 1.4-1.5 GB i minne, är detta ruggigt mycket.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Clear sky är snyggt ja, inte på max grafik på denna screen,

Um, nvidia kvalitetsproblem som orsakar artefakter och systemkrascher titt som tätt.

Och ett work in progress till TMUF

Permalänk
Medlem

GH3.

Har för mig jag klarade till absolut sista delen av det "stora" solot. Känslan var ungefär "Um, jaha nej om man skulle fördriva tiden med något annat".

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
[B]

Haha, nej. Däremot så snackade jag med honom och gick med på att göra ett uppdrag åt honom, och precis när jag skulle tralla iväg för att utföra det så kom det två squads av patrullerande Stalkers och dödade honom Stackaren var helt obeväpnad och jag höll mig i bakgrunden visslandes Undra om det var scriptat eller ren slump.

Dold text

När till och med slumpen dödar honom så kan det inte betyda mer än att ödet spelar in även i Clear Sky.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky

Spelet går förvånansvärt bra till och med på absolut högsta inställningar i 1920x1200 med ett måttligt överklockat 8800GT och en AMD X2 5200+. Jag finner det märkligt, om än imponerande.

Permalänk
Medlem

Kan någon snälla säga vad ni tyckte om det nya Stalker spelet? Var det bra eller dåligt? Jag spelade det första Stalker, men jag fattade typ inget i början och jag dog hela tiden på grund av att min pistol var obegripligt dålig. Man kan kanske säga att jag inte gav det en ärlig chans.

Är det samma sak med Clear Sky? Värt att testa?

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Volvo_Jonas
Kan någon snälla säga vad ni tyckte om det nya Stalker spelet? Var det bra eller dåligt? Jag spelade det första Stalker, men jag fattade typ inget i början och jag dog hela tiden på grund av att min pistol var obegripligt dålig. Man kan kanske säga att jag inte gav det en ärlig chans.

Är det samma sak med Clear Sky? Värt att testa?

säger vi såhär så lär du få jävligt svårt i början om du kör svårare än novice då pistolen som vanligt är löjlig
körde det på veteran och hade lite problem men efter en stund så gick det bra
tills jag fick ett skitvapen som jammade hela tiden :S

Permalänk
Hedersmedlem

2 ½ år gammal bild men men...

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem

en liten runda crysis wars

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Warhammer online beta, min dvärg.

World of warcraft, Min tauren druid

Druiden ovan är till salu billigt.

Devli may cry 4, ett bra spel men jag är inte sån som orkar sånna spel haha

Permalänk
Medlem

Hittade Escape from Butcher Bay billigt. Mycket trevligt spel

Visa signatur

After a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'Maybe life isn't for everyone.'

Permalänk
Medlem

Två skärmdumpar från spelet Motorm4x.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem

Motorm4x (Ja, jag backade upp sen )

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av monkeh
Motorm4x (Ja, jag backade upp sen )

http://i38.tinypic.com/2w20a2r.jpg

Citat:

Var får ni tag på det spelet?

Permalänk
Medlem

Spelet är inte släppt än, men min bild är från demot som finns på fileplanet.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
en liten runda crysis wars

http://i36.tinypic.com/2gtndqc.jpg

Är Crysis bra i multiplayer? Har bara kört singleplayer hos en polare och gillar spelet.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chibariku
Är Crysis bra i multiplayer? Har bara kört singleplayer hos en polare och gillar spelet.

crysis wars är enligt mig det bästa multiplayer shooter spelet idag diggar det hårt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kniffarn_
crysis wars är enligt mig det bästa multiplayer shooter spelet idag diggar det hårt

Är det crysis eller crysis warhead? Eller kallas multiplayer i Crysis för crysis war? Blev lite fundersam.

Permalänk
Medlem

Multiplayer delen som medförljer warhead kallas wars.

kan inte riktigt njuta av wars överhuvudtaget med min setup . speciellt i multiplayer då det verkligen dödar min cpu om fler än 3 pers är inne på servern.

men det är väldigt bra gameplay.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
Multiplayer delen som medförljer warhead kallas wars.

kan inte riktigt njuta av wars överhuvudtaget med min setup . speciellt i multiplayer då det verkligen dödar min cpu om fler än 3 pers är inne på servern.

men det är väldigt bra gameplay.

Ok tack kanske blir att köpa då

Permalänk
Medlem

Bjuder på lite bilder från Assassin's Creed

Fin utsikt uppe på en kyrka.

Högt uppe på en kyrka.

Ett slott dit jag ska och döda någon elaking om en stund.

Weeeeeeeeeeeeeeeeee!

Inte tidigare nämnda elaking, men jag spöade på honom för att skaffa lite info.. Sen dog han såklart.

Nu är jag högst uppe i slottstornet, verkar som att arkitekten var full eftersom han glömt bygga en dörr.

Detta var också ganska högt upp.

Med minst lika fin utsikt, här ser man dessutom kyrktornet jag satt på tidigare.

Assassin's Creed är awesome.

Permalänk
Inaktiv

Mitt senaste från Oblivion.
Tyvärr glömde jag sätta igång AA, men skitsamma...

(klicka på bilden på sidan som kommer fram för att göra den större...)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Tall Man
Haha, samma för mig save

Postar lite Clear Sky bilder jag också, älskar det, precis som Shadow of Chernobyl. Men det är ganska dåligt optimerat, hade hoppats på fler FPS. Precis som SoC om jag inte minns fel. Kunde köra allt på högsta i SoC i 1680*1050 med iallafall 150FPS. I Clear Sky får jag nöja mig med 1440*900 och medium inställningar och får 30-100fps.

Fast FPS över 60 är ju inte nödvändigt, du ser ingen skillnad på 60 och 150 FPS tyvärr.

Visa signatur

Vill du ha svar eller min uppmärksamhet så rekommenderar jag att du citerar ;D

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sisjöbävern
Fast FPS över 60 är ju inte nödvändigt, du ser ingen skillnad på 60 och 150 FPS tyvärr.

Sant, men hellre 60fps med grafikinställningarna på High+Dx10 än 60fps på medium och lägre upplösning. Särskillt i Clear Sky.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Sant, men hellre 60fps med grafikinställningarna på High+Dx10 än 60fps på medium och lägre upplösning. Särskillt i Clear Sky.

Jo, de e sant, trodde du körde på samma inställningar.

Ljuset ser ut att vara kanon i Clear Sky men resten verkar ganska random.

Visa signatur

Vill du ha svar eller min uppmärksamhet så rekommenderar jag att du citerar ;D

Permalänk

Regn-effekterna är galet bra också. Efter att det har regnat i typ 5 minuter så blir marken lerig, vatten rinner ner längs väggar, bilar och annat skräp som ligger omkring, NPC's kläder blir blöta, ditt vapen och armar får också en blöt och reflekterande effekt. Särskillt på nätterna får det en mycket härlig effekt från ficklampor och andra ljuskällor. Så synd att mina screenshots av det försvann av någon anledning. Skall ta lite nya sen när jag lirar igenom spelet igen i veckan.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Entusiast

Med wrath of the lich king på horisonten så är det god tid att åter igen spela Warcraft 3: Reign of Chaos samt The Frozen Throne.

Senast jag spelade denna underbara kampanj var när spelet släpptes, och den är lika bra nu som den var då.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klockan
Ny patch kom i fredags. Det är väl inte något problem att hitta en server med 60+ spelare nu. Frågan är hur länge det håller i sig.

Ca 4-5 år f.r.o.m nu räknar man med. Fh2 har funnits i snart 1 år och har en ny patch på gång följt av en helt ny release med Normandy... Vad som händer efter det beror på framgångarna.

Som alltid när det gäller moddar gäller samma sak: Vill ni spela det så se till att stödja det. Finns det servers med spelare på kommer utvecklingen inte att sluta, och då har vi flera år med denna bästa andravärldskrigsupplevelse kvar att njuta av.

ladda hem, installera, spela.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Battlefield 2 och sandbox:

GRID:

Battlefield Vietnam:

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10