Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nussse
Vad är det för spel. Såg kul ut

Om du tittar mer noggrant på vad bilderna har för filnamn, får du veta vad spelet heter.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Avstängd

Fy fan va snygg grafik :D, vill se NFS-Serien i samma grafik motor :D, styla fritt osv

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tbz
Smög runt lite i Beyond Good & Evil, förstår inte hur jag kunde missa det här spelet när det släpptes

http://i204.photobucket.com/albums/bb249/erikferik/BGE2008-09...

Ahh vilken klassiker! Härligt att se Jade igen
Hoppas bara att uppföljaren motsvarar förväntningarna...

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Sötast

Skrämmande, men jag tror inte jag någonsin sett en bild/film eller spelat "Beyond Good and Evil" men det ser trevligt ut bara på 1 bild.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Skrämmande, men jag tror inte jag någonsin sett en bild/film eller spelat "Beyond Good and Evil" men det ser trevligt ut bara på 1 bild.

Så var det för mig också fram till i tisdags, när jag såg detta videoklippet, och bestämde mig direkt för att jag skulle leta upp spelet

http://www.viddler.com/explore/ChipCheezum/videos/5/

Visa signatur

After a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'Maybe life isn't for everyone.'

Permalänk

Här kommer lite från mig då:
UT 3 på min nuvarande dator:

Kolla FPS:en, och det är när jag står still och inga fiender är i synfältet

Nästa:
Morrowind <3

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R3, PSU: Fractal DesignNewton R2 800W,
Moderkort: AsRock Z68 Extreme3 Gen 3, CPU: Intel® Core i5-2500K, (Noctua NH-U9B SE2)
GPU: Powercolor GeForce GTX 680 2GB Reference,
RAM: Corsair VENGANCE DDR3 16GB, HDD: Samsung SSD 830 Series
Ljudkort: Asus xonar Essence STX, Högtalare: Coirsair SP2500 Lurar: Denon AH D600

Permalänk

Spelet är FSX

Flygvapnets J-34 Hawker Hunter

Spitfire, kanske världens vackraste flygplan?

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasermannen
Spelet är FSX

http://ww3.beffo.se/th/9y50ki2om9dk.jpg
Flygvapnets J-34 Hawker Hunter

http://ww3.beffo.se/th/8ymisyja55gz.jpg
Spitfire, kanske världens vackraste flygplan?

Spitfire är så skön, såg en liten show för halv månad sen

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk

Mmm, såg den på Säve förra helgen <3. Älska ljudet

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk

Precis, Mustangen har också skönt ljud!

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av getskägg
Inga screenietrådar utan TES Oblivion.

Samma char, före & efter vampirismen.

Good:
http://pici.se/pictures/nqimbkMDx.jpg

Bad:
http://pici.se/pictures/fDvxaFoxQ.jpg

Lore:
Spelar en (flygande) Avariel-Elf (mod) som efter att ha varit goodiegoodie (tråkig) en bra stund;
räddat Cyrodiil från Mythic Dawn (mainquestet), utrotat en hel drös med vampyrer (Verona House Mod) med mitt särskilda vampyrmördarsvärd Light of Dawn
(mod, Oscuros Overhaul) blev min char till slut smittad & vampyr själv.
(Ny vampyrmod med, bästa jag spelat hittills, "Vampire Overhaul")
Har arbetat mig genom DB nu och funderar på att fortsätta vara ond ett tag till ..

Vad gäller bodyshapes & så, så är det HGEC-Fighter-D (Exnem-variant) ni ser,
med texturer jag hade sparade på min burk. "Hairy Alpha" heter dom.

Mvh

Porrigt

grymt seega wow

lite till

härliga assassins creed

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

Har inte min ordinarie dator just nu, hittade doch ett SS jag postade på et annat forum.

AAO 2.8x Map: Steamroller

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem

Spelade lite cod4, när jag så dessa figurerna

http://s530.photobucket.com/albums/dd344/DeathLaZer/?action=v... (om ni vill zooma)

http://s530.photobucket.com/albums/dd344/DeathLaZer/?action=v...

http://s530.photobucket.com/albums/dd344/DeathLaZer/?action=v...

Permalänk
Medlem

Vad hade man inte gjort för att få vara där.

Permalänk
Medlem

TF2

Kommer med edit...

Visa signatur

Det vet Stewie.[Första mod.]-[Orjan.Project[III]]

Permalänk
Medlem

Medal of Honor Allied Assault

Snart dags

Nu händer det

Stackare

Boom!

Kan man kalla ''ligga lågt''

Run bitch run!

Look how tiny they are

Permalänk
Medlem

^^ Nostalgi

Permalänk

Oblivion på min nuvarande dator.
(inte den som står i spec, det är påväg hem från komplett)

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R3, PSU: Fractal DesignNewton R2 800W,
Moderkort: AsRock Z68 Extreme3 Gen 3, CPU: Intel® Core i5-2500K, (Noctua NH-U9B SE2)
GPU: Powercolor GeForce GTX 680 2GB Reference,
RAM: Corsair VENGANCE DDR3 16GB, HDD: Samsung SSD 830 Series
Ljudkort: Asus xonar Essence STX, Högtalare: Coirsair SP2500 Lurar: Denon AH D600

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fr1dd
[B] Medal of Honor Allied Assault

Snart dags

Nu händer det

Stackare

Boom!

Kan man kalla ''ligga lågt''

Run bitch run!

Look how tiny they are

mkt bra spel!

Permalänk
Medlem

Njöt av lite multiplayer-spelande med str8forthakill i det nya och alldeles underbara Clear Sky

Älskar verkligen att de har fixat in lite fina effekter, som här t.ex.: Depth of field eller nått sånt.

Ajaj.

Gick inte bra det där du :/

Underbar grafik. Allt på allra högsta, enchanged dynamic lightning nått med high i övriga grafikinställningar. 1024x768 i skärmupplösning (daah)

Solen i ögonen

Grafik-fest återigen

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Avstängd

Dödade lite myror ^^

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av piddeman
Dödade lite myror ^^

http://i222.photobucket.com/albums/dd172/piddeman/namnls-19.j...

Varför hade man inte sånt anti-myror medel i butikerna när jag var yngre?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Varför hade man inte sånt anti-myror medel i butikerna när jag var yngre?

vet inte^^, tror att greenpeace sa nåt om att det är miljöfarligt ^^, men dom snackar bajs xD, lite radioaktivtet e ju inte farligt

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk

Lite bilder jag postade i Clear Sky tråden för ett tag sedan

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Oerhört vackert Mr. Bravo.

Killen på näst sista bilden, blev det samma för dig att du gav honom ditt vapen och så började han skjuta hejvillt mot dig? Eller var det bara jag som var så osmart? .. jag skulle inte fungera bra rent psykologiskt i status quo situationer haha

Dold text
Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk

Haha, samma för mig save

Postar lite Clear Sky bilder jag också, älskar det, precis som Shadow of Chernobyl. Men det är ganska dåligt optimerat, hade hoppats på fler FPS. Precis som SoC om jag inte minns fel. Kunde köra allt på högsta i SoC i 1680*1050 med iallafall 150FPS. I Clear Sky får jag nöja mig med 1440*900 och medium inställningar och får 30-100fps.

När det blir mörkt i Clear Sky blir det verkligen mörkt, tur man köpte night vision!

Hmm, ja det blev lite smått, vet inte varför! ^^

Visa signatur

Gigabyte GA-P55A-UD4 ♦ Intel Core i5-750 ♦ Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 2x2 Gb ♦ XFX Radeon HD 5850 Black Edition ♦ Samsung Spinpoint F3 1Tb ♦ Corsair TX Series 650W PSU ♦ Windows 7 Home Premium 64bit eng ♦ Asus VW222U 22" ♦ Pioneer DVR-116D

Permalänk
Avstängd

fan va snyggt Stalker är, finns det ute å köpa redan? menar den nya Clear sky grejen ^^

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Lite från Assasins Creed, har flera bilder men orkar inte leta efter några bra nu så dessa får duga.

Allt för ikväll.

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av piddeman
fan va snyggt Stalker är, finns det ute å köpa redan? menar den nya Clear sky grejen ^^

Yes box.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save
Oerhört vackert Mr. Bravo.

Killen på näst sista bilden, blev det samma för dig att du gav honom ditt vapen och så började han skjuta hejvillt mot dig? Eller var det bara jag som var så osmart? .. jag skulle inte fungera bra rent psykologiskt i status quo situationer haha

Dold text

Haha, nej. Däremot så snackade jag med honom och gick med på att göra ett uppdrag åt honom, och precis när jag skulle tralla iväg för att utföra det så kom det två squads av patrullerande Stalkers och dödade honom Stackaren var helt obeväpnad och jag höll mig i bakgrunden visslandes Undra om det var scriptat eller ren slump.

Dold text

Citat:

Ursprungligen inskrivet av piddeman
fan va snyggt Stalker är, finns det ute å köpa redan? menar den nya Clear sky grejen ^^

Absolut, jag har haft mitt i 2 veckor. Det var bara USA-versionen som blev försenad och släpptes först nu i veckan någon gång. Mycket snyggt spel ja

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro