Permalänk
Robot

Rörigaste datorn på swec?

Köp lite nya grejer från dustin

Skrivare, minnen, och M-play

Har problem med att koppla in min m-play. fattar inte hur den ska kopplas. så e det nån som kopplat in en sån så hör gärna av er!

Besök albumet: Rörigaste datorn på swec? av newblood

Permalänk
Medlem

Jag satte in min M.Play BLAST igår, det tog ett tag och var krångligt. Men tillslut fick man till allting på sin plats osv.

OBS! Ladda ner drivrutinerna och nyaste MHC från deras hemsida, för den jag fick med var gammal och funkade inte.

Nu är min Mplay igång och jag är huuur nöjd som helst:)

Permalänk
Medlem

va e m-play? rörigaste datorn va de som intressera mig >_>

Permalänk
Medlem

M-Play är en flältindikator/mediacenter kontroll eller något sådant:P Den har en 2 raders skärm som visar en massa olika information, temperaturer, processorhastighet osv. Men den funkar dessutom till mediafunktioner som winamp, windows media center osv. Man får även med en fjärrkontroll som man kan programmera till i princip vad som helst. Jag startar tex datorn genom fjärrkontrollen, trycker sedan på 1 så startar MSN, sedan trycker jag på musik knappen så startar winamp, sedan trycker jag på 0 så startar WoW:D

Permalänk
Medlem

Tjenare!

Är inte det en Thermalright IFX-14? Om ja, hur tycker du att den kyler etc.? Vad har du för temps?

/Mvh sedde.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bz
Jag satte in min M.Play BLAST igår, det tog ett tag och var krångligt. Men tillslut fick man till allting på sin plats osv.

OBS! Ladda ner drivrutinerna och nyaste MHC från deras hemsida, för den jag fick med var gammal och funkade inte.

Nu är min Mplay igång och jag är huuur nöjd som helst:)

Hur koppla du det med start knapp? om jag fattat rätt så ska den ju kopplas till moderkortet?

Visa signatur

Riktiga män luktar diesel

Permalänk
Medlem

ser ju inget rör alls?

Permalänk
Medlem

Jul afton?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hajlajf
Jul afton?

Även jag noterade det. Jag brukar vanligtvis inte störa mig på särskrivningar, men oj oj.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av newblood
Hur koppla du det med start knapp? om jag fattat rätt så ska den ju kopplas till moderkortet?

Startknappssladden från chassit ska in i den, och sedan den in i moderkortet.

Permalänk
Medlem

Aplus case twin engine eller hur? fint å bra chassi, å nice jobbat 10p

Permalänk
Medlem

rörigt = stökigt och chassit e Aplus El diablo

Visa signatur

Riktiga män luktar diesel

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaiNeaA
Även jag noterade det. Jag brukar vanligtvis inte störa mig på särskrivningar, men oj oj.

Jag brukar störa mig men sällan orka påpeka det, men det är som du säger: Oj oj.

När folk börjar särskriva "julafton" har det gått för långt.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.