Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ChristofferC
Där sade du nåt. Vietcong 1 var fantastiskt både i single- och i multiplayer, så en värdig uppföljare vore underbart! Har inte spelat tvåan för den verkade inte så himla bra.

Stämmer bra. 2:an är inte i närheten av 1:an. Spelar fortfarande 1:an ibland. Grym känsla!

Visa signatur

W2000 på 108" ramspänd, VF1000SWA, Corsair RM750x, Ryzen 5 1600 @ 3,85 GHz, ASUS Prime B350M-A, CORSAIR RGB 16GB @ 2933 MHz, SSD 850 EVO 250GB, Crucial MX500 M.2 500GB, 290x Matrix

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aMpari
Skulle vara grymt! Man borde också ha med minst 500 vapen i spelet, massa bilar och motorcyklar.

bara 500 vapen? Jag tänkte att allt i hela världen skulle vara med

Permalänk
Medlem

planescape torment herre gud!

Visa signatur

minhembio.com/darkages

Permalänk

Som någon annan sade så skulle Painkiller 2 vara guld värt. Det måste ha Coop och bra mod-verktyg!

Sen vill jag ha Red Alert HD. Alltså en remake på orginalet fast med riktigt fin 2d i högupplöst HD-kvalitee. Uppdaterad och stabil nätverks-kod och stöd för större banor och mer units hade inte heller varit fel!

Ett Stalker-mmo hade också varit dröm. Hela zonen ska vara skapad som en enda stor spelvärld full med mutanter och andra galenskaperier från orginalet. Iof så får man väl begränsa antalet spelare till typ 200-300 per server så spelvärlden inte blir överbefolkad Ett sånt spel skulle jag bosätta mig i.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

En uppföljare till Vampire: The Masquerade - Bloodlines vore underbart.

Visa signatur

Gigabyte B550 Aorus Pro V2 / AMD Ryzen 9 5900X / Kingston 3200MHz 4x16GB / Gigabyte GeForce RTX 3060 Gaming Rev2 OC / Fractal Design Edison M 750W / Kingston M.2 960GB / Cooler Master Hyper 212 Black Edition / Corsair 4000D Airflow / Win 10

Permalänk

som många andra. Battlefield 3 och Elder Scrolls 5.

Båda ska ju komma dock. men vänta är ju olidligt^^

Visa signatur

i7 2600K | XFX 6970 | 8GB DDR3 1600mhz Vengeance| 1TB HDD | DVD-RW Dual Layer

Permalänk

Command & Conquer - Tiberium Sun (2), bättre grafik och sen lite mer grejjer utan att förstöra känslan som sitter kvar i gamla spel, något som annars spelutvecklare är duktiga på ^^

Visa signatur

GeForce GTX 260 | Amd X2 6000+ (Windsor) | 4gb Dominator PC-8500 DDR2 ram | Logitech MX 400 | Antec Three hundred |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Som någon annan sade så skulle Painkiller 2 vara guld värt. Det måste ha Coop och bra mod-verktyg!

Sen vill jag ha Red Alert HD. Alltså en remake på orginalet fast med riktigt fin 2d i högupplöst HD-kvalitee. Uppdaterad och stabil nätverks-kod och stöd för större banor och mer units hade inte heller varit fel!

Ett Stalker-mmo hade också varit dröm. Hela zonen ska vara skapad som en enda stor spelvärld full med mutanter och andra galenskaperier från orginalet. Iof så får man väl begränsa antalet spelare till typ 200-300 per server så spelvärlden inte blir överbefolkad Ett sånt spel skulle jag bosätta mig i.

Det där med Stalker-mmo, det har du fanimig rätt i!
Skulle vara sjukt coolt!

Första mmo som skulle tilltala mig isf.

Ont :
Battlefield 3, "Company of heroes ; "Pacific/Easternfront/North Africa" (nåt av dom) skulle vara sjukt kul!

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chibariku
Ett humoristiskt peka och klickaäventyr liknande monkey island.

Vampyre Story.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Igelkott
Ett mmorpg som utspelar sig i warcraftvärlden.

World of Warcraft (?)

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaMeR2K5
Håller med dig där. =/ Men det är mycket jobb... MYCKET... jättemycket. ^^ Ifall det ska bli ett någorlunda stort omfattande spel. Men man kan ju alltid börja med lite "brainstorm"... och sen skissa lite, knåpa ihop en handlig, ett manus... o så kanske lämna ett förslag till de större "spelmakarna". Gillar de ens idé tillräckligt så blir det verklighet. Flera bra spel har ju kommit till på det här sättet?

Tror inte att de "riktiga" wannabe spelmakarna skulle gilla din ide de då är så säkra på att deras egna ideer om ett idiotspel som inte ens blir populär på TPB.

OnT:

Ett ny spel i Hitman-serien, helt klar!
Half-life 3
Battlefield 3 men med en ny fräsch grafikmotor och insperation (om inte kopia) av modden Project Reality.

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk
Avstängd

Dungeon Keeper 3

Permalänk

skulle vilja ha en uppföljare till live for speed med bättre grafik och riktiga bilar och ett riktigt grymt cross spel som var mer verkligt än lekfullt

Permalänk
Medlem

Själv är jag fruktansvärt nöjd bara Diablo III kommer någon gång
Sen vore ju en lika kärleksfullt humoristisk uppföljare till Warcraft inte heller fel.. Och när man ändå önskar, varför inte ett GRID och ett GTR Evolution, fast med "lite mer av allt det goda"

Permalänk

Grand Turismo 5 till datorn för så vitt jag vet utvecklas väl det enbart till PS3?

Permalänk

Patch 1.5 till BF2 för 1 år sen!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av streetracing
Patch 1.5 till BF2 för 1 år sen!

Den kommer aldrig komma.

OnT: BF3, WC4, SC MMORPG, ExpPack till WoW(om man inte räknar med Wotlk då), mm.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk

Oz.. ett spel på tv serien ! hade varit rikigt fett, annars som folk sagt... half life 3.. och postal 3..som faktiskt kommer... Även fler adventure games i peka klicka style....

Permalänk

Max payne 3 for sure.

2:an regerade. Aldrig någonsin har det funnits en bättre story eller berättare i ett spel. Sinnessjukt kul med bullettime med

EDIT: Såg att några redan hade skrivit det men. Kul att folk uppskattar lite bra spel

Permalänk

Battlefield 2 med en ny grafikmotor= battlefield 3

Permalänk
Avstängd

som många andra säger
bf3
wc4
elderscrolls 5
men sen skulle jag vilja ha call of duty 6, men inte om andra världs kriget, skulle vilja ha en uppföljare av cod 4:P

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axfred
Vampyre Story.

Tack för tipset ska provas.

Är det verkligen så många som bara vill se uppföljare, vore ju kul om nån hade lite egna ideer.

Permalänk
Medlem

Planetside 2
Fan vad potential Planetside hade.

Vad mer? En Final Fantasy 7 remake.

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem

Remake av Elder Scrolls II: Daggerfall, med obliviongrafik. Spelet är nog det bästa som någonsin gjorts.

Att folk säger Half-Life 3 kanske man ska vänta med då vi fortfarande väntar på Half-Life 2: Episode III? storyn kanske slutar efter denna, även om jag inte tror det men ändå.

Vill oxå se ett nyare Final Fantasy som håller samma kvalite och frihet som FFIII (FFV eller FFVI i japan), senaste spelen har inte varit lika mycket vapen, rustningsdelar att hitta, det är i så fall FFIX som varit närmast.

Sen hade jag gärna sett 10 nya Ratchet & Clank spel till jul till mitt PS3.

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem

En remake av Final Fantasy 7 är faktiskt ingen dålig idé!

Kommer ihåg att jag nästan tappade andan när dom hade gjort om introt till det som reklam för PS3.

http://www.youtube.com/watch?v=thsnDqQu0mQ

Permalänk

half life 2 episond 3

Visa signatur

CPU: Intel Core i9 11900K | GPU: EVGA RTX3080 FTW3 | Mobo: ASUS Maximus XIII HERO | RAM: Corsair Vengeance RGB PRO SL 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL18 | SSD: Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB Samsung 860 EVO 500GB | PSU: Corsair RM850X 850W v2 | Chassi: Phanteks Enthoo Evolv X Anthracite Grey

Permalänk
Medlem

Ett "The Elder Scrolls V" där Bethesda tagit bort alla förenklingar och konsollifieringar från Oblivion och öppnat upp HELA Tamriel.

Gimme, gimme, gimme!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem

Bf3
Prey 2
Call of Juarez 2
Far Cry 3 (tycker 2:an är bra)
Fall Out 3 som jag köper på fredag

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

Glömde nämna att jag gärna sett ett nytt TDU också.

Visa signatur

W2000 på 108" ramspänd, VF1000SWA, Corsair RM750x, Ryzen 5 1600 @ 3,85 GHz, ASUS Prime B350M-A, CORSAIR RGB 16GB @ 2933 MHz, SSD 850 EVO 250GB, Crucial MX500 M.2 500GB, 290x Matrix

Permalänk
Medlem

1. Uppföljare till Outcast
2. Uppföljare till Mass Effect
3. Half-Life 3

Visa signatur

MSI P67A-GD55 // I5 2500K (3,3Ghz) // Corsair 8GB XMS3 1600 mhz // ASUS GTX780 DC2OC