Permalänk
Medlem

O_o Vac?!

Skulle precis logga in på min steam acc.... så blev jag vac bannad O_O har aldrig cheatat lr lånat ut mitt acc!!!! Jag ska stämma valve !!!!!!

Permalänk
Medlem

ja, stämm dom

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xzid
Skulle precis logga in på min steam acc.... så blev jag vac bannad O_O har aldrig cheatat lr lånat ut mitt acc!!!! Jag ska stämma valve !!!!!!

ja stäm valve du , du kommer säket å lyckats..

dumbass, aldrig tänkt på att kontona kan bli hackade ?????

Permalänk
Medlem

Re: O_o Vac?!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av xzid
Skulle precis logga in på min steam acc.... så blev jag vac bannad O_O har aldrig cheatat lr lånat ut mitt acc!!!! Jag ska stämma valve !!!!!!

Woah, woah, woah. Sakta ner lite. Innan du gör något dumt som att skicka ett mail till steam skrivet med vrede så kontakta deras support och FRÅGA SNÄLLT varför du har blivit VAC-bannad samt om det finns någon motivering varför. Det gör du till att börja med! Och kom ihåg, misstag sker, det är mycket mer troligt att du möts av ett positivt svar om DU är Trevlig! Är du negativ och med "dra åt helvete" attityden kommer dem nog inte vlja ta bort VAC-bannen även om den var ett misstag. Så tänk ordentligt när du skriver, fråga, klaga inte!

Permalänk
Medlem

Du kommer aldrig bli unbannad. VAC gör inte misstag, så är det. Kanske du inte fuskat (tror dock att du har ), men om någon annan har gjort det (bror, kompis, pappa osv.) på ditt account blir du ändå bannad och kan inte bli unbannad, ansvaret ligger helt och hållet hos dig.

Jag ser redan att du har skrivit på steampowered.com VAC forum, dumt gjort. Människor därborta skrattar faktiskt åt såna som dig.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Dum post >.<

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

faktumr är ju som skrivet att VAC gör inte misstag, underbart va ellerhur:D

Enl. de termer/villkor du har accepterat (Steam EULA) får du finna dig i detta och skapa nytt konto.

Permalänk
Avstängd

Re: O_o Vac?!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av xzid
Skulle precis logga in på min steam acc.... så blev jag vac bannad O_O har aldrig cheatat lr lånat ut mitt acc!!!! Jag ska stämma valve !!!!!!

Owned.

Dags att läsa igenom avtalen du går med på. Försök stämma dem, snälla?

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"