roller coaster tycoon

Permalänk

roller coaster tycoon

tjena, var/är det någon som spelar Roller Coaster Tycoon? då menar jag inte 3an.

Satt och nötte 1an i flera år på våran windows 98, med vissa upphåll då

Permalänk
Medlem

Roller Coaster Tycoon (orginalet) Var ett av mina favoritspel i många år på den tiden :), javisst har man lirat det många många gånger, kommer ihåg varenda campaignbana utantill.

Permalänk

nu ska jag koppla in min skärm i denna dator + 98an så att man får lite gammla minnen från spelet

Permalänk
Medlem

Hum, tänkte faktiskt spela det spelet (fast 2an) nu när jag åker på praktik och endast kan ha min laptop med mig, antagligen finns det inget internet dit jag ska så då får det blir RCS som hjälper mig förbränna kvällstimmarna, och det tror jag det kommer göra bra

Det är nått med gamla spel som gör dom så bra RCS 3 är ju jättedåligt, vem orkar vänta trekvart på att en snubbe ska köpa en glass för 0,001 dollar typ?

Permalänk

Gillar både 1an och 2an men kör bara 2an eftersom jag alldrig lyckats sava i 1an, Båda är å andra sidan typ likadana.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Ettan och alla dess expansioner samt tvåan är ju riktigt underhållande spel som man kan lira i evigheter

Permalänk

är lite sugen på att börja spela igen och försöka klara ut det (med alla expansioner) om man får tråkit kan man ju alltid bygga något att köra ihjäl besökarna med

Kanske var lite väl brutal där