Permalänk
Medlem

Gå till Body Shop. Köp något av deras fina julpaket. Be dem slå in åt dig.

Klart.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har ingen kommenterat min present :'(

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av "The Oddball"
Köpte 2 biljetter till bounce åt henne, något hon pratat om att hon vill se :P:D

Sånt är alltid bra, kom på något hon tjatat om men aldrig skaffat/köpt av någon anledning men inte sagt direkt ut att hon vill ha i julklapp.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Billy Bob
Porr? Vad kollar du på för läskig porr.

Skulle haft med en liten smiley men missade det;)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Har ingen kommenterat min present :'(

Jag har faktiskt köpt ett silverhalsband, men inte från inrådan av denna tråd utan på eget bevåg.
Samt en handväska av märket Guess.

Jag har snappat upp de små hintarna hon skickat under hösten.

Visa signatur

AMD X4 945ee @ 3,8 Ghz | Asus M3N-HT Deluxe | 8GB Corsair PC8500 | SLI: Asus + Gigabyte GTX 275 @ 696Mhz | 1TB+1TB Seagate 7200.12, Samsung F3 | X-Fi XtremeGamer | FD Define R2 | Corsair 750W | Dell 2209WA @ 75Hz | Windows 7 RC | www.minhembio.com/Camper | Datorn som Produktlista

Permalänk
Medlem

Köpt till tjejen: Parfym, Body lotion, Läppglans paket och en liten miranda nalle som håller i ett hjärta x) Gulligt o bra ( hoppas jag )

Permalänk

Till min käraste köpte jag nån slags alg tvål som var en enda stor slem klump men den verkade jäkligt behaglig att tvätta sig med, den samt 2 te koppar då hon dricker mycket te.

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

Hmm, tvål kanske kan ge lite fel signaler.
Lite som rynkkräm och acnemedel..

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JesperT
Hmm, tvål kanske kan ge lite fel signaler.
Lite som rynkkräm och acnemedel..

Det tror jag verkligen inte, både hon och jag gillar verkligen att duscha och det är en lite smått romantisk tvål

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Jag blev nyligen tillsammans med min nuvarande flickvän och självklart har hon sagt att jag inte ska köpa något till henne för jul men jag beställde en nalle + ros o en vykort jag skrev en viss sak i som postas hem till henne där hon kommer vara med familjen på julafton (med andra ord kommer vi inte ses då), hoppas det uppskattas

Men annars tror jag att en heldag på Spa för både dig och flickvännen räcker långt, tror generellt att upplevelser är mer personliga än materiella ting, fast självklart så skulle ju inte din flickvän bli ledsen precis om du köpte henne en silverhalsband t.ex.

Jag skickade också en nalle till min flicka som jag har varit tillsammans med i drygt ett halvår, dock köpte jag den inte ny utan skickade min alldeles egna som betyder jättemkt för mig. Vet att hon kommer att behöva den mer än mig nu där hon är :). Och så skrev jag en liten textsnutt på ett fint kort.

"Denna nalle, han inte ränner,
närhelst du dig ensam känner.
När jag inte finns dig nära,
nallen du kan krama.
Hemligheter är han bra på att bevara,
även om han dig inte kan besvara."

Det är nog något som alltid uppskattas.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Jag har köpt Wacom Bamboo Fun Small till tjejen då hon kommer ha användning av det i plugg/yrke.

Visa signatur

Asus UX305 | m3-6y30 | 8gb | 500gb 850 evo

Permalänk
Medlem

Presentförpackning med skum gegga och andra saker som karlar inte förstår sig på brukar gå hem.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem

luspank som jag är, gav jag min flickvän en dikt i julkapp som hintar om det jag ska köpa till henne när januarilönen kommer. en gitarr

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem

En Laptop

Visa signatur

- Det är inte lätt när det är svårt...
- Jag har alla stall inne hos hästarna!
- Stenar är hårda men när man tar på dem så spänner de sig.

Permalänk

Som tur va önskade sig frugan bara örhängen, annars brukar det vara "hitta på något" och då blir jag bara förvirrad.

Visa signatur

P190 * Gigabyte X58-UD5 * i7 920 * Corsair 6Gb 1333Mhz CL-9 * GTX 560 Ti SLI * Velociraptor 150GB * Seagate 500GB 7200.11 * Plextor PX-810SA * Vista 64 * T220 *

Permalänk
Medlem

Jag som bor 160 mil fran Xet..vilket troligen inte kommer vara ett X langre, pga vi ar redo att forsoka halla forhallandet vid liv. Da vi gjorde slut pga jag flyttade till Paris.

Ar de akta karlek overvinner det allt

Jag ska bjuda ut henne pa en shoppingtur i Paris och sen avsluta med en middag i Eiffeltornet. Detta ar nar hon besoker mig om nagra veckor

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Jag gav min flickvän och mig själv en biljett till Metaltown.
Vi träffades på det sättet faktiskt, att jag skulle kunna fixa en biljett åt henne billigare förra året (hon är min kompis vän från början), men han jag brukar ordna åt fick jag inte tag på i tid.

Nu har jag dock pratat med honom och i år kommer hon iväg, fast med mig!
+ att min favoritband Dir En Grey ska spela, och jag såg dom på arenan i sthlm förra året, samt att hon uppskattar att Volbeat också ska dit och spela.

Hon blev tokigt glad får jag säga

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.