Permalänk

FarCry 2 problems

Tja jag köpte farcry 2 igår och jag installerade det och sen när jag var klar och skulle spela så stod det att det var nåt fel och att jag måste ominstallera det, så jag började med att avinstallera och sen när jag skulle installera igen så stod det bara "uninstall".

Alltså knappen på spelet hade inte ändrat sig till install utan det stod fortfarande uninstall fast det redan är avintallerat.

Så vad kan jag göra för att kunna installer spelet igen?

Hoppas ni fattar vad jag menar.

Ett problem till : Igår installerade jag även frontline och det gick bra sen så spelade jag ett tag sen idag när jag skulle spela så står det att programmet inte kan hittas. vad kan man göra åt det?

Permalänk

hej.du måste gå in i registret på datan å ta bort reg nycklen.sen så ska det funka.gå på start/kör.skriv regedit sen trycker du på + tecknet på HKEY_LOCAL_MACHINE tryck på + tecknet på SOFTWARE sen scrollar du ner till Ubisoft å trycker höger klick å ta bort.På rutan som kommer upp trycker du ja.sen ä det klart

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Limpan177
hej.du måste gå in i registret på datan å ta bort reg nycklen.sen så ska det funka.gå på start/kör.skriv regedit sen trycker du på + tecknet på HKEY_LOCAL_MACHINE tryck på + tecknet på SOFTWARE sen scrollar du ner till Ubisoft å trycker höger klick å ta bort.På rutan som kommer upp trycker du ja.sen ä det klart

Tack som fan

Har gjort det nu och ska snart testa att installera det. Men jag har några till problem.

Igår installerade jag även frontline och det gick bra sen så spelade jag ett tag sen idag när jag skulle spela så står det att programmet inte kan hittas. vad kan man göra åt det?

Du kan även kolla min andra tråd som jag har för har fler konstiga problem med datorn nu.

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...

Edit:jag testade om det gick att installera farcry 2 nu då men det gick inte nu heller.
Knappen hade ändrat sig och det stod install men när jag tröck där så kom det upp en ruta där det stod "Do you want to uninstall farcry 2" alltså texten hade ändrats men knappen hade samma innnebörd som innan. och jag har avinstallerrat spelet minst 5 ggr.

Permalänk

har du gått in på c:/program/ubisoft å tagit bort alla mappar för far cry2 + ubisoft mappen?
gå in på regedit HKEY_CURRENT_USER sen SOFTWARE å ta bort ubisoft.
sen HKEY_USERS sen S-1-5-21-2025429265-1788223648-725345543-1004 sen SOFTWARE å UBISOFT=ta bort ubisoft. (om den finns)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Limpan177
har du gått in på c:/program/ubisoft å tagit bort alla mappar för far cry2 + ubisoft mappen?
gå in på regedit HKEY_CURRENT_USER sen SOFTWARE å ta bort ubisoft.
sen HKEY_USERS sen S-1-5-21-2025429265-1788223648-725345543-1004 sen SOFTWARE å UBISOFT=ta bort ubisoft. (om den finns)

Gjorde det första och det nu, men jag har inget som heter "S-1-5-21-2025429265-1788223648-725345543-1004" på HKEY_USERS men däremot så finns det 2 med liknande namn och jag kollade i dom men hittade inget ubisoft.

Jag testade nu men det e samma sak nu oxå :S

EDIT: ja alla program med ubisoft och farcry 2 e borta för att jag hittar inget under program och när man söker i datan så hittar den inte heller nåt.

Permalänk
Medlem

Hejsan har med ett problem med spelet, ibland när jag ska spara ett spel så hänger sej spelet och ibland när jag lirar går den bara ut spelet och så hackar ljudet upp sej o bara låter vad kan felet vara?

Visa signatur

Linux Kalle - Skaffa dig ett liv!
Torrent Johan - Får ta och tanka hem ett!
-----------------------------------------------------
Overclocking during summer is a bitch!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ^^johan^9876
Gjorde det första och det nu, men jag har inget som heter "S-1-5-21-2025429265-1788223648-725345543-1004" på HKEY_USERS men däremot så finns det 2 med liknande namn och jag kollade i dom men hittade inget ubisoft.

Jag testade nu men det e samma sak nu oxå :S

EDIT: ja alla program med ubisoft och farcry 2 e borta för att jag hittar inget under program och när man söker i datan så hittar den inte heller nåt.

............har varit borta ett litet tag.vad var det för felmedelande som kom upp där du skulle avinstallera spelet,vad stog det mer?