Dustin - Julklappstråden 2008

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LaAmig0s
fick hp telefonen! urrrk!!!!!!!

Eller med brorsans ipod nano 8gb.

Permalänk
Medlem

Nåja, det var ju gratis i alla fall. Hoppas på en Nano då jag inte har råd med en mp3-spelare. Får jag multifjärr åker det till försäljning då ja inte ens äger en TV eller DVD... Hoppas på något jag kan använda, med lite tur kanske? Men det är väl att önskedrömma?

God Jul alla, Otroligt snällt av dustin att skänka såpass dyra klappar!

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk

hoppas hoppas hoppas man får hp telefonen! tycker den verkar as sjysst ju!

Visa signatur

Lenovo Thinkpad Tablet > Android 4.03 > Tegra 2

Asus UX32VD-R4002V > Intel i7 3517U > Geforce GT 620 > 13,3" IPS @ 1920 x 1080

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zlim_zune
sj tog jag ett paket vid 10:00 tiden men den är fortfarande restnoterad och har varit kund hos dustin i flera år med rätt mkt inköpt.. så man får väll se vad det blir tillslut..

PRECIS Samma här.
Mitt konto som jag har inköpta saker för 50.000kr+ står julklappen fortfarande som restnoterad.

Min mors nyreggade konto kom den dock direkt på (ett par små lurar, hon vart helt överlycklig då jag gav henne en ipod shuffle samtidigt, TACK dustin!)

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk

Otacksamma javlar finns det alltid!!

Bra jobbat Dustin!

Sjalv fick jag en ipod nano.

Tack!

Permalänk
Medlem

He, he fick Norton 360 ver 2.0. Vikten var 400 gram.
Kommer att ge bort den till en på jobbet. Har själv ingen nytta av denna mjukvara.

Visa signatur

Raptorxx

Permalänk
Inaktiv

Verkar vara ritkigt många på moppenet som fått ipaqen

Permalänk
Medlem

Fortfarande så är min julklapp restnoterad =( fick den på ärligt vis

skulle uppskattas enormt mycket med en fjärrkontroll då man inte äger någon =P

& dom som inte uppskattar sina julklappar i denna tråd förtjänar enbart en träff tillsammans med Darin el en Idoldvd.

Visa signatur

[Cooler Master Stacker 831 Silver | ATX, Socket-AM2,2xGbLAN,DDR2 | Silver Power PSU, 600W | AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz | Samsung SpinPoint T166 500GB |
XFX GeForce 8800GTS 500M 640MB GDDR3 | Corsair Value S. PC5300 DDR2 2048MB |
| Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional | Windows vista home premium]

Permalänk
Inaktiv

Uppskattar jag inte min julklapp ger jag den till nån annan här som vill ha den ^^

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Uppskattar jag inte min julklapp ger jag den till nån annan här som vill ha den ^^

Vad fick du jag är intresserad:D

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fiskmasen_99
Vad fick du jag är intresserad:D

Inte fått den än. Jag förväntar mig en Idol-dvd eller liknande

Permalänk
Avstängd

Om dustin beställer in någon billig skit till oss som inte fått något än tänker jag fan klaga och tillochmed skicka tillbaka skiten och sedan aldrig handla av dom igen.

Oacceptabelt att vi som handlat för x antal kronor av dom bara får panikbeställdsmörja medans andra nystartade konton får ipods, kontroller och mobiler.

!

Permalänk
Medlem

Hp:n är lite buggig men verkar faktist ganska mysig, men ett måste är att installera Sbp mobile shell helt outstanding program sen borde ni installera magic button också det gör så att programmen stängs på riktigt när du klickar på krysset istället för att ligga och dra massa batteri i bakgrunden.

Permalänk
Medlem

0.3kg Pirates of the Caribbean: Vid världens ände blu-ray film

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk

Hoppas helt enkelt att de tar hand om sina stamm kunder innan deras ny reggade och inte försöker fjäska för de ny reggade för att de ska börja handla hos dem istället för de skulle nog förlora ett par kunder på detta vis.. eftersom de flesta ny reggade gjorde det pga tävlingen..

typ som min flicka.. fast de spelar ingen roll vi handlar allt från samma konto ändå.. och mitt är restn fortfarande.. får väl se på måndag??

är det någon stor kund som fått julklapp på deras "riktiga" konto där de brukar handla ifrån, eftersom de flesta verka vara restn..

Visa signatur

Lian Li 354B, 60A 12v, Amd x6 4.1ghz, (4.6ghz turbo), AMD 5850 oc, 8GB ram 1600 mhz, Asus evo, 3 TB, Bluray, Samsung 23" + 160" projektor,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
Om dustin beställer in någon billig skit till oss som inte fått något än tänker jag fan klaga och tillochmed skicka tillbaka skiten och sedan aldrig handla av dom igen.

Oacceptabelt att vi som handlat för x antal kronor av dom bara får panikbeställdsmörja medans andra nystartade konton får ipods, kontroller och mobiler.

!

Nu får du väl ändå skärpa dig?

Dustin delar ut julklappar ENBART för att vara snälla. De har inte begärt någon som helst motprestation, förutom att man ska ha varit en av dem som vunnit julklappen i tävlingen. De har heller inte lovat att det ska vara någonting bättre än ett 128MB usb-minne eller ens en Dustin-keps.

Att du har valt att handla hos Dustin för deras oöverträffliga kundsupport samt priser som är bland de bästa i Sverige berättigar inte dig till någon gratispryl what so ever.

Jag hoppas att du som är så otacksam inte får någonting. Om du väljer att i fortsättningen handla från någon annan webbutik, se till att den inte har någon julklappsutdelning, så att du slipper få någon "billig skit" alldeles gratis.

Personligen hade jag nog blivit glad att slippa en sådan gnällspik som du till kund.

Verkar som du är avundsjuk.... Gnäll på fuskarna istället

Tack Dustin för att ni är så snälla och har julklappsutdelning! Synd att det alltid ska finnas folk som blir sura över att dom inte får den dyraste presenten. Men jag hoppas och tror att de allra flesta förstår att ni inte kan skicka ut mobiler och iPods till alla!

edit: Däremot vore det en bra idé att endast låta dem som beställt för, låt oss säga minst 100kr under det gågna året, vara med i julklappsutdelningen.

Permalänk
Medlem

Tack, Dustin! Men jag vill ha en ipod nu!!!!!!!!!!!!

Permalänk
Avstängd

Vadå skärpa dig , tycker du det är ett bra sätt att ta hand om sina nuvarande kunder ?

Om vi som faktiskt bidrar till att dustin går runt och inte kursar som de flesta andra blir dåligt behandlade och folk som reggar ett konto för att får en gratis grej men sedan aldrig handlar igen blir bra behandlade, tror du då det kommer sluta bra för dustin ?

Då bör du nog läsa på lite om kundrelationer...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zlim_zune
Hoppas helt enkelt att de tar hand om sina stamm kunder innan deras ny reggade och inte försöker fjäska för de ny reggade för att de ska börja handla hos dem istället för de skulle nog förlora ett par kunder på detta vis.. eftersom de flesta ny reggade gjorde det pga tävlingen..

typ som min flicka.. fast de spelar ingen roll vi handlar allt från samma konto ändå.. och mitt är restn fortfarande.. får väl se på måndag??

är det någon stor kund som fått julklapp på deras "riktiga" konto där de brukar handla ifrån, eftersom de flesta verka vara restn..

Stamkunder eller inte, tycker Dustin(home) är ett "folkets"-företag som påvisar att mänskligheten inte dött än! Men du har en poäng i det du säger, visst blir man lite sur när man som kund i flera år får en laser pekare. Lite surt, men fortfarande glad - inte många företag som gör liknande grejer.

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem

Ser att en del fick riktigt fina julklappar. En Nano hade ju inte helt fel. Själv fick jag USB-sticken så det var en liten nitlott. Men eftersom jag inte handlat på kontot hos Dustin så får man vara nöjd, även om jag gärna tagit hörlurarna istället. Farsan har dock inte fått något skickat till sig än och han har handlat för runt 30.000 bara i år. Han kanske får något finare.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
Vadå skärpa dig , tycker du det är ett bra sätt att ta hand om sina nuvarande kunder ?

Om vi som faktiskt bidrar till att dustin går runt och inte kursar som de flesta andra blir dåligt behandlade och folk som reggar ett konto för att får en gratis grej men sedan aldrig handlar igen blir bra behandlade, tror du då det kommer sluta bra för dustin ?

Då bör du nog läsa på lite om kundrelationer...

Men skärp dig nu. Vad är det som säger att de kunder som inte har handlat där, och nu upptäcker vilken trevlig sida det är - och kanske fick en gratis ipod - inte i framtiden kommer att beställa sin stora HiFi-anläggning där? De kanske T O M ger Dustin en betydligt större förtjänst än om de hade skickat ipoden till dig?!!

Sluta grina nu, hade du grinat såhär om det var du som fått kameran, medan Nisse som handlat för 100k där "bara" fick en ipod?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arganis
Stamkunder eller inte, tycker Dustin(home) är ett "folkets"-företag som påvisar att mänskligheten inte dött än! Men du har en poäng i det du säger, visst blir man lite sur när man som kund i flera år får en laser pekare. Lite surt, men fortfarande glad - inte många företag som gör liknande grejer.

Det var lite så jag menade.. de är väl nästan de ända företaget som delar ut gratis julklappar så jag tackar så mkt för det!! spelar inte så stor roll vad man får bara man vann nått..hehhe

de är ju puckona som reggade många konton som inte ska får de bra paketen på de viset syftade jag på.. dustin är ju hel schyssta ändå..

Visa signatur

Lian Li 354B, 60A 12v, Amd x6 4.1ghz, (4.6ghz turbo), AMD 5850 oc, 8GB ram 1600 mhz, Asus evo, 3 TB, Bluray, Samsung 23" + 160" projektor,

Permalänk
Medlem

Slutsats ny reggade har fått sin fina julklappar de trognas ligger restnoterad vilket betyder ännu finare julklappa? AMEN

Permalänk
Medlem

min systers julklapp är restnoterad, är hon en dustinshopper? NEJ!

Permalänk
Medlem

HEHE - den där Ipaqen (telefonen) verkar ju inte vara någon vidare manick, polaren fick en sådan och den krånglar hela tiden - inte konstigt att de ger just bort denna modell.

Bästa man kunde få, som man faktiskt har användning för och som också är enklast att sälja för en bra slant, är Ipoden - grattis till alla som fick det.

Permalänk
Medlem

Att bara nya kunder fått hittils stämmer inte, jag handlar enbart från dustin och jag har fått (mobilen).

Min mobil fungerar alldeles utmärkt, vad är det som krånglar med hans? Skit bakom spakarna eller tror han att man ska kunna hjälpa världsfreden med den?

Permalänk
Medlem

min fungerar mkt bra!

Permalänk

hm, är det någon som fick julklappen runt 9 tiden som fått sin skickad?

Visa signatur

Lenovo Thinkpad Tablet > Android 4.03 > Tegra 2

Asus UX32VD-R4002V > Intel i7 3517U > Geforce GT 620 > 13,3" IPS @ 1920 x 1080

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sepemulle
hm, är det någon som fick julklappen runt 9 tiden som fått sin skickad?

inte jag än iaf står 1 för leverans dock så inte restnoterad. Lite dåligt att de verkar skicka de i omvänd ordning och inte i ordning efter när man fick de. Hoppas inte alla bra klappar hinner ta slut pga det, då blir jag nästan lite sur på dustin

Har någon i tråden som beställde på förmiddagen fått sin skickad än?

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av raaaz
inte jag än iaf står 1 för leverans dock så inte restnoterad. Lite dåligt att de verkar skicka de i omvänd ordning och inte i ordning efter när man fick de. Hoppas inte alla bra klappar hinner ta slut pga det, då blir jag nästan lite sur på dustin

Har någon i tråden som beställde på förmiddagen fått sin skickad än?

Det är flera som skrivit att dom fått.. Men frågan är ju om dom lagt julklappen i kundkorgen på förmiddagen OCH skickat iväg beställningen på förmiddagen...