Permalänk
Robot

Antec NINE HUNDRED

Corsair Powersupply 750W Black

Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz @ 3.02GHz

Asus P5K Premium/WIFI-AP, P35, DDR2

Kingston ValueR. DDR2 PC6400 4096MB

Samsung SpinPoint T166 250GB SATA2

Samsung SpinPoint F1 750GB SATA2

XFX GeForce 8800GTX 600M 768MB XT GDDR3

Ny CPU-kylare är påväg

Försökt dra om kablarna... men stor skillnad mot innan!

14001 p. i 3D Mark 06 (orginalkylare)

Besök albumet: Antec NINE HUNDRED av JoVeL1337

Permalänk

Riktigt coolt med en Heinken kapsyl på CPU-Fläkten

Visa signatur

Speldator: | Intel i7 2600k @ 4.2GHz | Corsair 16GB | 2xGTX 470 SLI | Asrock Extreme4 | SSD Intel G2 80GB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr_.Anderssons
Riktigt coolt med en Heinken kapsyl på CPU-Fläkten

Håller med, nice Joel

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr_.Anderssons
Riktigt coolt med en Heinken kapsyl på CPU-Fläkten

haha tack!^^

Permalänk

Grymt bra bilder !

Permalänk

Fint!
Nice musmatta, har en likadan skälv

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kniffarn_
Fint!
Nice musmatta, har en likadan skälv

Älskar den musmattan:D så stor att man kan sova på den! ^^

Permalänk
Medlem

argh nu blev jag juh ölsugen

Visa signatur

Ryzen 9 5900X, Asus TUF X570-PLUS, XFX 6950XT, 48GB G.Skill 3600Mhz, Corsair HX650, Samsung 840 EVO 250Gb, Kingston A2000 M.2 500GB, 1+2 Tb HDD, MSI Optix MPG321UR-QD

Permalänk
Medlem

"Professional use only"
Får inte noobs använda din dator eller?

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Michaelo
"Professional use only"
Får inte noobs använda din dator eller?

haha nepp!!! ^^

Permalänk

är det g15 tangentbordet bra ? har det gamla och börjar tröttna på de nu. Är de värt pengarna ?

Snyggt galleri annars

Visa signatur

Intel 4770K @ 4,2Ghz | Noctua NH-U9B SE2 | Corsair XMS3 16GB | Gigabyte Gigabyte G1.Sniper M5 | Gainward RTX 2070 | Fractal Design Arc Mini R2 | Be Quiet Straight Power E9 680 W | Western Digital Green 1TB | Bowers & Wilkins MM-1 | BenQ XL2411T | Nvidia 3D Vision 2 | Corsair SSD Neutron 256GB | Seagate Barracuda 1TB | ASUS Xonar Essence STX | Sennheiser Momentum - Black | Be-Quiet SilentWings 2 120mm x3 | Blue Snowball |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av whiskycoke
är det g15 tangentbordet bra ? har det gamla och börjar tröttna på de nu. Är de värt pengarna ?

Snyggt galleri annars

Tack!
Ja tycker de är svinskönt!
såg att de var ganska dyrt :S
va billigare när ja köpte de!
Men jag tycker de är värt pengarna ändå ja!

Permalänk
Medlem

if heiniken would make coolers they would probably be the best in the world.

vet att det är carlsberg. du skulle ha haft en carlsberg kapsyl istället. mycket roligare.

Visa signatur

i5 760 | 4gb dominator| XFX 5850 XXX | Coolermaster Wave Master | asus p7p55d |Corsair Vertex 2 60gb | Samsung 500gb, 1tb (ext) , 160 gb Maxtor , 80gb maxtor ext | Seagate 250gb | Tagan Easycon 580W Tgu-15 w.Noctua NF-P12| Samsung 225bw | Logitech Z-2300

Permalänk
Medlem

Riktigt najs! btw hur tycker du att din Samsung SpinPoint F1 750GB SATA2 har fungerat? är den snabb? tyst? tänkte själv köpa en sådan, så dela gärna med dig vad du tycker om den. ;D

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Corsair H110i | Asus ROG STRIX 1060 6gb | HyperX 16gb DDR4 | Phanteks P400 | Corsair CX550M | Samsung Ultrawide 34" |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av whiskycoke
är det g15 tangentbordet bra ? har det gamla och börjar tröttna på de nu. Är de värt pengarna ?

Snyggt galleri annars

Köp nya G19 i mars istället.Dyrare men verkar riktigt nice
http://www.prylportalen.se/artikel/coola_speltillbehor_fran_l...
Jag ska helt klart skaffa mig ett

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk

känns lite som om ljusen bör sticka i ögonen

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

stroh ftw

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Avstängd

du har aldrig tängt på riskerna med den där kapsylen. ramlar den ner så riskerar du resten av innehållet i datorn, ramlar den ner så processorfläkten tar i kan den flyga runt i lådan o förstöra andra saker . ramlar den ner på grafikkortet kan den kortsluta det. så jag hade plockat bort den om jag vore dig o rädd om min dator.

Visa signatur

Jag kommer inte att vara trevlig mot er som försöker vara stavnings poliser. Det är inte eran sak att komma o kommendera hur jag ska skriva min svenska.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
känns lite som om ljusen bör sticka i ögonen

nej de är för jag tagit bilderna med lång slutartid.

Permalänk
Medlem

"Carlsberg doesn't do CPU coolers, but if they did they would probably be the best Coolers in the world!" xD 10 bara för kapsylen!

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljud: focusrite 2i2 - KRK rokit RPG5 - sE 2200a
Klav: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leinhart
"Carlsberg doesn't do CPU coolers, but if they did they would probably be the best Coolers in the world!" xD 10 bara för kapsylen!

haha bra!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nokiaback
du har aldrig tängt på riskerna med den där kapsylen. ramlar den ner så riskerar du resten av innehållet i datorn, ramlar den ner så processorfläkten tar i kan den flyga runt i lådan o förstöra andra saker . ramlar den ner på grafikkortet kan den kortsluta det. så jag hade plockat bort den om jag vore dig o rädd om min dator.

Äsch man ska inte oroa sig över allting i världen

Kapsylen rockar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nokiaback
du har aldrig tängt på riskerna med den där kapsylen. ramlar den ner så riskerar du resten av innehållet i datorn, ramlar den ner så processorfläkten tar i kan den flyga runt i lådan o förstöra andra saker . ramlar den ner på grafikkortet kan den kortsluta det. så jag hade plockat bort den om jag vore dig o rädd om min dator.

Pengar är till för att användas. Så om den ramlar ner så får ja köpa nya saker då!
Men det kommer den inte göra eftersom den FAST SATANS HÅRT!

Permalänk

Go heineken!

Permalänk

najs!
själv så köpte jag nyss ett TWELVE hundred ^_^
tyckte nine hundred verkade lite trång så ..

Visa signatur

Intel 2600k överklockad 4.5gzh | 8 gb corsair vengeance | asus sabertooth | Cruiser ssd 120 gb | Ati Radeon 7970 |Antec twelvehundred

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darknessviking
najs!
själv så köpte jag nyss ett TWELVE hundred ^_^
tyckte nine hundred verkade lite trång så ..

Mh men de fanns inte när ja byggde min dator:(
Är de nice de eller? låter orginalfläktarna helvete där med?

Permalänk
Medlem

Hoppla! Länk till bakgrunden?

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Säger samma sak som ovan, riktigt nice bakgrund! Uppskattar länk!

Full pott för heineken!

Permalänk
Avstängd

Hela din dator är jävligt snygg, btw ska jag stjäla din heineken ide.

Visa signatur

Intel E8400@3,15 Ghz (AMAZING?)| XfX 9800 GTX+ @ 800/1988/1165 | Corsair Dominator PC2-8500 | Aerocool Extremengine <3t | Gigabyte EP35-DS3 | 900 GB...
Hp NC8000 Intel Pentium 1,6 Ghz | 1 GB ram | Amd Mobility 9600 64mb | Slutkört batteri...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TsunamiCoZ
Hela din dator är jävligt snygg, btw ska jag stjäla din heineken ide.

Määäh jag har ju copyright på den! ^^