Permalänk
Medlem

Bra vattentank?

Nån som har erfarenhet av dom här? är dom ok?

http://www.indomo.se/index.php?mode=item&id=3933&session=83ff...

Visa signatur

ASUS M5A97 R2.0 AM3+ - AMD FX-6350 6-Core -ASUS GeForce GTX 650 2GB - Antec truepower 1000 w. Thermaltake 850 pro. Vista + XP. Allt i ett NZXT Tempest

Permalänk
Musikälskare

Billigare att göra en egen med lite plexyglas + silicon

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Billigare att göra en egen med lite plexyglas + silicon

Eller ett expansionskärl från valfri bil på skroten, borde inte kosta många tior om man är lat/ohändig och inte vill bygga...

Permalänk
Medlem

Bygga en själv, hmm kanske det, men var hittar ni plexiglas????
Håller på och bygger ett chassi och ska ha det i fronten men det finns f...n ingen stans. (Kjelle,classe.slöjddetaljer)

Visa signatur

ASUS M5A97 R2.0 AM3+ - AMD FX-6350 6-Core -ASUS GeForce GTX 650 2GB - Antec truepower 1000 w. Thermaltake 850 pro. Vista + XP. Allt i ett NZXT Tempest

Permalänk
Medlem

hos en glasmästare.
sen kan en del byggvaruhus ha

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Matte G
Bygga en själv, hmm kanske det, men var hittar ni plexiglas????
Håller på och bygger ett chassi och ska ha det i fronten men det finns f...n ingen stans. (Kjelle,classe.slöjddetaljer)

Classe har seru

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=56169862

Dom bitarna borde vara tillräckligt.

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem

Ähh va f......n dom fanns inte där igår, jag lovar:)

Visa signatur

ASUS M5A97 R2.0 AM3+ - AMD FX-6350 6-Core -ASUS GeForce GTX 650 2GB - Antec truepower 1000 w. Thermaltake 850 pro. Vista + XP. Allt i ett NZXT Tempest

Permalänk

Haha du blev väl bländad eller nåt.

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem

Dom är helt ok och det finns en del roliga tillbehör till dem. Nivåmätare, belysning, etc.

Men köp för guds skull en av delrin och inte aluminium! Finns i vitt och svart, den vita blir mycket fräsch med belysning då hela reservoaren lyser upp.

Permalänk
Medlem

Nu när du ändå är inne lite på det här angående att bygga själv.
Jag har funderat lite på att fräsa egna block men är det värt det idag ?
Jag menar är tillverkarnas block såpass "finslipade" så att det är svårt att komma i närheten för hand ?
Tycker föresten inte att jag ser mycket folk som kör hemma gjorda block längre eller är det bara jag som är för lite inne i forumen

Visa signatur

ASUS ROG,E6550-3.22ghz,Corsair Twinx 6gb,Gainward 8800GT /756 / 960 / 1836 , Kylning: Freezer Extreme och Accelero S1
Creative Soundblaster X-Fi Extreme Music

Permalänk
Medlem

Idag är det väldigt svårt att få till ett block som ens är i närheten av de bästa man kan köpa. Men block för typ chipset och mosfets behöver ju inte just prestera utan bör ju bara påverka flödet så lite som möjligt så de kan man göra själv lika gärna som att köpa.