Nvidia släpper Geforce 181.22 WHQL

Permalänk
Melding Plague

Nvidia släpper Geforce 181.22 WHQL

Grafikkortstillverkaren Nvidia lanserar en ny WHQL-godkänd drivrutin för alla moderna Geforce. Mjukvaran fixar bland annat problem med det nylanserade spelet Mirror's Edge.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

antar att dom inte har fixat problemet jag har i denna drivern heller. orkar inte ens testa denna gången...

Permalänk
Medlem

Warfaren, Displaydriver is not responding?
Händer bara mig när jag spelar CS, men jag känner andra som inte kan kolla på film eller nånting

Dåligt av NVIDIA.....

Permalänk
Medlem

nä annat fel. leta upp "Nvidia släpper Geforce 181.20 WHQL" tråden om du vill se hur mitt fel var

*kör vidare på 178...*

Permalänk

Kändes inte så några dirext viktiga updateringar.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Funka inte mit Win7 men däremot 180.20 är för Win.7 och det är ingen Fel på detta.Mvh.......Klaus

Visa signatur

Asus Z97-E,Intel I7-4790K,Corsair Ram DDr 3- 16Gb 2x8Gb Pro Serie Vengance 2400MHZ

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av warfaren
nä annat fel. leta upp "Nvidia släpper Geforce 181.20 WHQL" tråden om du vill se hur mitt fel var

*kör vidare på 178...*

samma här, nyare funkar inte

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av klaus
Funka inte mit Win7 men däremot 180.20 är för Win.7 och det är ingen Fel på detta.Mvh.......Klaus

Nvidia har speciella drivisar får Win7 som bara går att få igenom Windows Update.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sykes90
samma här, nyare funkar inte

Nej 178 verkar vara senaste som fungerar på XP. Bytte till Vista igen för en vecka sen eller nått och nu fungerar de nya drivisarna bättre. Ända som inte fungerar är ändra fan speed men använder Riva Tuner till det nu så inte hela världen.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk

Dem här drivrutinerna känns onödiga om man redan har 181.20, jag skippar dem här drivrutinerna.