Permalänk

Ny låt jag har gjort

Hejsan hejsan!
Lyssna gärna på min nyaste låt "Jallabert - heil" på youtube eller tanka den som .mp3

Mer musik av mig finns på youtube och på http://www.lsd.nu/music/

Mvh Jallabert

Visa signatur

Sverker G. Johansson

Permalänk
Medlem

Hmm, jag måste nog faktiskt säga att det inte var min stil alls. Och den blev ganska så enformig efter ett tag. =/
Det var absolut inte den sämsta låten jag har hört, men jag har hört mycket bättre från dig tidigare.
Vad hände med TJC förresten? Många av dina nyare låtar hade kunnat passa i olika demoscene releaser tycker jag, men inget nytt från TJC på över 2 år

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk

hyfsad. dock finns det bättre
lite enformig kanske och lite ljud man stör sig på

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av synt4x
Vad hände med TJC förresten? Många av dina nyare låtar hade kunnat passa i olika demoscene releaser tycker jag, men inget nytt från TJC på över 2 år

Jag skulle nog vilja säga "nästan 3 år" istället för "över 2 år" :-). Vi har ingen kodare så vi har inte orkat/kunnat släppa någonting. Men vi jobbar faktiskt på tjc chipdisk #4 just nu, den kommer SNART!

Visa signatur

Sverker G. Johansson

Permalänk

Tjena på youtube när jag ska lägga ett klipp till favoriterna så står det bara bekräfta e post varför står det det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bananen_94
Tjena på youtube när jag ska lägga ett klipp till favoriterna så står det bara bekräfta e post varför står det det

ehm förstår inte riktigt va du menar.. men låter som du ska få ett mail till din epost som du ska bekräfta.. vettefan.. du måste ju självklart ha ett konto på youtube för att skapa en favorit.

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk

jaa det har jag men jag ska kolla vidare... tack för hjälpen

Permalänk
Medlem

Skitkass enligt mig
Är det du som sjunger?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Är det du som sjunger?

Näe, det kommer från vengeance vocal essentials. Men någon gång ska jag spela in min egna vackra röst, eller leta upp någon tjej som kan sjunga. Vi har ju studio i skolan

Visa signatur

Sverker G. Johansson

Permalänk
Medlem

Ajdå det var verkligen inte bra :S

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Inte bra. Men några av dina andra låtar du hade på youtube var lite bättre.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | 4x8GiB 18-20-16-36-52-2T DDR4-3400 | MSI B450-A Pro Max AGESA 1.2.0.7 | Sapphire RX 480 Nitro+ OC 8GiB | Crucial MX500 500GB | PNY CS900 2TB | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung PM961 512GB | Scythe Kamariki 4 450W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Skitkass enligt mig

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Ajdå det var verkligen inte bra :S

Citat:

Ursprungligen inskrivet av m3tr0
Inte bra. Men några av dina andra låtar du hade på youtube var lite bättre.

Är ni hårdrockare eller?

Visa signatur

Sverker G. Johansson

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jallabert
Är ni hårdrockare eller?

Inte ja iaf mer 50-60 tal för mig.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

HARDROCK

Permalänk
Proffsmoddare

Det känns som dance utan flyt, vet inte om det beror på att det är en annan genre, eller om du är ganska fräsch på att producera musik (Vilket program förresten?).

Har själv gjort elektronisk musik ett bra tag, dock så är det något år sen sist nu (dvs - jag är ingen hårdrockare ).

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Hedersmedlem

Oj det var tyvärr inget vidare bra.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jallabert
Är ni hårdrockare eller?

Dom flesta på sweclockers verkar vara det.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jallabert
Är ni hårdrockare eller?

Inte helt och hållet. Gillar rätt mycket elektronisk musik faktiskt. Är allätare i princip.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | 4x8GiB 18-20-16-36-52-2T DDR4-3400 | MSI B450-A Pro Max AGESA 1.2.0.7 | Sapphire RX 480 Nitro+ OC 8GiB | Crucial MX500 500GB | PNY CS900 2TB | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung PM961 512GB | Scythe Kamariki 4 450W

Permalänk
Medlem

För mycket fjortis dunk för min smak.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.