Saker du har som du tror att ingen annan har

Permalänk
Medlem

En skateboard med hellacopters motiv, nr 14/100?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen

Läs tråden igen, det gäller bara forumsmedlemmar.

Vid det tillfälle jag postade inlägget så läste jag faktiskt ursprungsposten, där det inte stod något då. Att du sedan i efterhand kan ha redigerat in det är ju knappast till hjälp innan detta skett.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kode
Vid det tillfälle jag postade inlägget så läste jag faktiskt ursprungsposten, där det inte stod något då. Att du sedan i efterhand kan ha redigerat in det är ju knappast till hjälp innan detta skett.

Nu har JAG redigerat in "regeln" i första inlägget, förut stod det att det gällde forumsmedlemar i typ det 3e inlägget, men nu är det fixat som sagt var.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Avstängd

En Intel Pentium III Coppermine 933 MHz med standardkylaren kvar
En skateboard med en hotdog som motiv

Bilder kommer imorgon

Visa signatur

Manli GeForce 8800GTS 512 @ 756/1890/1100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Ensam om det? Nope...

Läs igen. Handdukar i en påse har säkert hundratals här, men jag tror inte det är många som har helt oanvända handdukar från 50- eller 60-talet.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Eller så var det ångesten han ville ha, som motivation för att spöa Floyd och därför sålde den sköna soffan som inte gav honom ångest...

Jag är nog ensam om att ha (glädge)tårar i ögonen efter att ha läst detta inlägg.

Seriöst, du förtjänar pris för årets bästa inlägg

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

Jag har dessa filurer på väggen.

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Läs igen. Handdukar i en påse har säkert hundratals här, men jag tror inte det är många som har helt oanvända handdukar från 50- eller 60-talet.

Ok men hur specifik får man vara? Då lär det ju sluta i att man skriver "Jag är ensam om EXAKT DET HÄR skrivbordet från Ikea...

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Ok men hur specifik får man vara? Då lär det ju sluta i att man skriver "Jag är ensam om EXAKT DET HÄR skrivbordet från Ikea...

Asså helst ska det väl vara nåt udda som det inte är vanligt att ha, inte handdukar i påse eller så, för det har t.om jag

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

En colaburk från 90-talet som dels har ett minimalt hål i botten, vilket gjorde att den va tom när jag köpte den. (den var bland mängden i ett flak) Denna burk har stått i samma fönster sedan inköpet och har därför hunnit blekna och tappa all sin röda färg Alltså jag har en vit cocacola burk

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

Används dagligen

Permalänk
Medlem

En VIT tv

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Plope!!! Haha, jag är i princip uppvuxen med en sån där TV. Stod i köket som frukostapparat. My god vad den var cool. Roligt att du också har en :).

Annars är jag själv ganska mainstream, har inte saker som sticker ut. Någon flaska vin eller bubbel kanske. Inte mer än så...

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem

Dessa två tavlor är jag nog ensam att ha på väggen.

Permalänk
Medlem

Jag känner att jag är ganska ensam om att ha tatuerat in en bilmärke på insidan av biceps... Jag är nog jävligt jääävligt ensam om det när jag tänker efter...

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Jag är ensam om EXAKT DET HÄR skrivbordet från Ikea...

hahaa, du han före mig

MIN dator
MITT skrivbord
MIN lampa

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av katanaa
En VIT tv
http://pici.se/pictures/dhPJJEVLx.jpg

NAJN! Jag har en ännu vitare!

Visa signatur

“Since the dawn of time, human beings have felt the need to share - from food to art. Sharing is part of the human condition. A person who does not share is not only selfish, but bitter and alone"
Paulo Coelho

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av katanaa
En VIT tv
http://pici.se/pictures/dhPJJEVLx.jpg

en sån tv hade en av mina polare förut ^^

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
Jag känner att jag är ganska ensam om att ha tatuerat in en bilmärke på insidan av biceps... Jag är nog jävligt jääävligt ensam om det när jag tänker efter...

Man är aldrig först med en tatuering.

http://images.google.se/images?um=1&hl=sv&safe=off&q=chevy+ta...

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasc
Man är aldrig först med en tatuering.

http://images.google.se/images?um=1&hl=sv&safe=off&q=chevy+ta...

Hittade ingen på insidan av en biceps!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
Hittade ingen på insidan av en biceps!

Men ÅÅÅÅÅÅÅHHHH

Då är jag ensam i VÄRLDEN om att ha tangentbordet exakt 46 µm ifrån bakre kanten av skrivbordet. Sådeså!

En tatuering räcker väl att säga, och det är du inte ensam om

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Men ÅÅÅÅÅÅÅHHHH

Då är jag ensam i VÄRLDEN om att ha tangentbordet exakt 46 µm ifrån bakre kanten av skrivbordet. Sådeså!

En tatuering räcker väl att säga, och det är du inte ensam om

Måste jag tala om att tråden gällde folk på forumet?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
Jag är nog jävligt jääävligt ensam om det när jag tänker efter...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
Måste jag tala om att tråden gällde folk på forumet?

Mja... mja...

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasc
Mja... mja...

Äsh, jag tror det att det är sängdags nu...

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Där är den!

Visa signatur
Permalänk

Kan jag vara ensam om att ha en Georg Jensen modell 321 (Hennig Koppel) klocka månne?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag _ÄR_ Albino, jag borde vara ensam om det på forumet

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Medlem

Jag är nog fan ensam om en flygande ko som man hänger upp i ett snöre i taket så den kan flyga runt runt runt...

Eller kanske inte för jag hittade en bild på google skitfort så de är nog rätt vanliga ändå.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av likkwiq
Jag _ÄR_ Albino, jag borde vara ensam om det på forumet

koolt, alla vill se

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk

Eftersom alla har spårat ut med komplicerat strunt så drar väl jag till med några lätta:
Silvertejpslagad skärmkant på min bil, med tanke på hur bild-på-din-bil tråden ser ut lär jag vara ensam
Jag har alla guitar hero utom ett(det till nintendo ds).
En tracklist från in flames senaste spelning i göteborg, med felstavning som Anders påpekade(Erasure ftw!).

Kommer inte på något mer som är någorlunda unikt