World of warcraft recruting.

Permalänk
Medlem

World of warcraft recruting.

Hej har lirat wow ett tag nu o sett att folk har zebra mounts och vart själv sugen på att skaffa ett.

Jag har läst om kring på blizzards sida o såg att man kan få mountet
om jag Recruitar någon vän.

Så jag undrar om det är nån som skulle vilja göra det med mig.

om ni är intresserade så kan ni adda mig på msn

erikmosshult@hotmail.com

ps vill bara säga att jag gör ingen reklam med det här bara för eget syfte.

Visa signatur

Kille som är intreserad av datorer.

Permalänk
Medlem

Rekrytera dig själv och dualboxa om ingen "vill ha dig"

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

kan man göra så?.

läste nån stans på blizzards sida att man var tvungen att köpa loss det accountet för man skulle få behålla mountet hela tiden annars var det bara 10 dagar.
ah jag vet inte kanse läste fel på dearas sida men jag tyckte att det stod nåt sånt.

Visa signatur

Kille som är intreserad av datorer.

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aggeb
kan man göra så?.

läste nån stans på blizzards sida att man var tvungen att köpa loss det accountet för man skulle få behålla mountet hela tiden annars var det bara 10 dagar.
ah jag vet inte kanse läste fel på dearas sida men jag tyckte att det stod nåt sånt.

Rekrytera dig själv, köp till wow utan några expansioner. Betala 2 månader på det nya kontot med ett timecard så har du din zebra mount.

Måste dock vara ett timecard om du vill ha det snabbt. Annars kan det ta ett tag

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

gå och sola zul gurub ist där droppas 2 mount

Permalänk
Medlem

Ang detta med dualboxing, finns det nå smidigt sätt att göra det på. Försökte boosta 2chars i RFC bland annat och dom släppte follow hela tiden. Tyckte allt gick väldigt osmidigt till faktiskt. Måste gjort nått fel eller ?

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Horiko
Ang detta med dualboxing, finns det nå smidigt sätt att göra det på. Försökte boosta 2chars i RFC bland annat och dom släppte follow hela tiden. Tyckte allt gick väldigt osmidigt till faktiskt. Måste gjort nått fel eller ?

Här kanske du kan få hjälp.
http://www.dual-boxing.com/