World of Warcraft-tråden del 5

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eptk
Hur många ägg tog det för dig?

Det var mitt tredje ;P

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Holydwarf
Det var mitt tredje ;P

Haha, då var du lagom nöjd förstår man ^^

@M.i.G - Ja, jag har också försökt med det. Helt enormt toksvårt att hitta fanskapet ;P

har den inte typ 6 eller 8 timmars Spawn-time med?

Visa signatur

And another thing... Y/N?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pointpurple
Haha, då var du lagom nöjd förstår man ^^

@M.i.G - Ja, jag har också försökt med det. Helt enormt toksvårt att hitta fanskapet ;P

har den inte typ 6 eller 8 timmars Spawn-time med?

gör man dailys och blir revered kan man köpa ett egg som man kan öppna 1 gång i veckan och få mountet av, tror du tänker på något annat ?

Permalänk

"@M.i.G - Ja, jag har också försökt med det. Helt enormt toksvårt att hitta fanskapet ;P

har den inte typ 6 eller 8 timmars Spawn-time med?"
Syftade på M.I.Gs post om en tiger i Sholazar Basin ;P

Visa signatur

And another thing... Y/N?

Permalänk
Medlem

Tjo,

har haft ett litet problem sedan wotlk kom ut.
Sitter med

E8500 3,8Ghz
2x2GB Dominator
2xHD4870 1Gb

Problemet är att datorn kraschar om man har två wow igång, dock endast om en av gubbarna är i dalaran vid tillfället.
Har samma problem när jag är i dalaran i vanliga fall med en char.
Får helt random DC's och har låg fps konstant, och laggar även en hel del.

Har försökt att instalera om Windows XP, och änven testat med Vista.
Problemet kvarstår

Har de nyaster drivrutinerna till allt, och även bara WoW och windows på hårddisken.

Är detta normalt, eller har någon någon lösning på problemet?
Inte ens om jag ställer ner allt på medium'ish så försvinner problemet i dalaran.

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pointpurple
"@M.i.G - Ja, jag har också försökt med det. Helt enormt toksvårt att hitta fanskapet ;P

har den inte typ 6 eller 8 timmars Spawn-time med?"
Syftade på M.I.Gs post om en tiger i Sholazar Basin ;P

jo jag har läst runt 3-6h, 8h och 10h respawn har en 1000g reward på den nu så farmare och folk som questar inte ska döda den utan skicka ett /w så jag kan få den

Visa signatur

hooho säjjer en uggla i skogen eller tomten. vem vet

"Ja, med tanke på hur oviktig titeln är för Blizzard lär dom hyra in Tjeckiens bagarlandslag för att utveckla spelet med fria tyglar //Icetec"

Permalänk

sry om jag bryter erat samtals ämne men skulle: PC-5000+ AM2 DUAL 2,2ghz
2 GB DDR PC 800 ORIG
GeForce 8400 512mb
250 GB HDD SATA 7200
DVD RW 20 DUAL
ATX 420 WATT SVAR LÅDA
MK Asrock N61P-S AM2+ VGA, AM3-ready
Busshastighet-FSB 1000 MHz (2.0 GT/s)
Ljudkort ALC662
Digital ljud ut Ja
Nätverk Ja, 10/100Mbit
USB 2 st
LAN 10/100
funka för wow? 10? 15? 20? fps. för jag har spelat på en laptop med 5 fps i huvudstäder så jag skulle vara nöjd om kommer över 15 fps

Permalänk
Avstängd

ja det skulle funka... beror på vad du har för inställningar... 1-100fps

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk

kan man få till 100 fps på låg kvalitets inställningar?

Permalänk
Avstängd

ja det borde gå lätt som en plätt!

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ollyver95
kan man få till 100 fps på låg kvalitets inställningar?

Mycket tveksam till det. Om du är helt ensam någonstans kanske. Men inte i städer eller raider.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk

WoW- WotLK

Undrar bara om det är så att när jag köper sista expansionen, får jag då en gratis månad på köpet eller hur är det med de?

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E6750 3.2 Ghz || ATI RADEON 4870 512MB || Gigabyte GA-P35-DS3 (rev 2.x) iP35 || Corsair XMS2-6400 4096 MB || Corsair HX Series 520W || Western Digital Caviar 320 gb || Western Digital Caviar XL 500 gb || Cooler Master Dominator CM-690

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ollyver95
kan man få till 100 fps på låg kvalitets inställningar?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av nOOb91
ja det borde gå lätt som en plätt!

Jag får 27-35fps i Dalaran med allt på lägsta med min bärbara (kolla min sig) och då är datorn verkligen optimerad för WoW.

Permalänk
Medlem

Re: WoW- WotLK

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chrille_K
Undrar bara om det är så att när jag köper sista expansionen, får jag då en gratis månad på köpet eller hur är det med de?

Niet.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk

bara så vi tänker på samma sak ni menar med fps: frames per second?
jag hörde av en kompis att det finns nåt annat som heter fps men jag vet inte vad det e.

Permalänk
Medlem

De pratar om frames per second
FPS kan också betyda first person shooter (tex counter-strike)

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snowy86
Jag får 27-35fps i Dalaran med allt på lägsta med min bärbara (kolla min sig) och då är datorn verkligen optimerad för WoW.

får 70-230fps på en p4a 3.0ghz samt ett x1650x och 768ram dock inte använt den burken på ett tag varför det mesta i outlands med den fpsn

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Medlem

FirstPersonShooter?

edit: Bööp, to late ^^

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk

men skulle: PC-5000+ AM2 DUAL 2,2ghz
2 GB DDR PC 800 ORIG
GeForce 8400 512mb
250 GB HDD SATA 7200
DVD RW 20 DUAL
ATX 420 WATT SVAR LÅDA
MK Asrock N61P-S AM2+ VGA, AM3-ready
Busshastighet-FSB 1000 MHz (2.0 GT/s)
Ljudkort ALC662
Digital ljud ut Ja
Nätverk Ja, 10/100Mbit
USB 2 st
LAN 10/100
funka för wow wotlk då när man blir högre level? hur mkt fps?
och tack för all hjälp

Permalänk
Avstängd

varför frågar du inte person som försöker lura på dig burken bara?... har 8600gs och amd 5000+ x2 och det funkar prima runt 20-40fps i dalaran vid prime time...

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk

när man frågar då får man höra att om man vill spela på datorn p så får man gå upp några tusen lappar men jag behöver ingen värsting dator.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Interstella
Suck...
http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1157362/Wor...

Fy fan, hoppas de förbjuder skiten innan mitt liv är förstört på riktigt!

Visa signatur

A flexible hammers allow for more kinetic energy.

Permalänk
Medlem

Jag undrar om det inte är dags att lägga wow bakom sig nu, jag har märkt att jag inte längre spelar för att det är kul utan för att jag känner mig tvingad.
Det finns ju så mycket som "måste" göras hela tiden.

Det finns så många bra singleplayerspel man kan spela om man har tråkigt och verkligen inte har nånting vettigt att göra, istället för att logga in i wow och ägna sig åt den eviga grindingen när man egentligen skulle behöva diska, städa eller tvätta bilen.

Att sluta spela wow är ju lätt, det finns de som har gjort det flera gånger.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem

Jag är en av dem. Men sen jag började spela igen så har jag faktiskt kunnat hålla det på en rimlig nivå, sket tom i att fylla på kontot på en månad för att jag inte hade något sug att spela.

Visa signatur

A flexible hammers allow for more kinetic energy.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas
Att sluta spela wow är ju lätt, det finns de som har gjort det flera gånger.

Flera gånger.. är uppenbarligen inte så lätt att sluta då, om man fallit dit igen flera gånger

Visa signatur

When it comes to matters of the heart, always follow your dick.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av icehawk77
Flera gånger.. är uppenbarligen inte så lätt att sluta då, om man fallit dit igen flera gånger

-.- Vad tror du Andreas menade...?

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klumpeduns
Jag är en av dem. Men sen jag började spela igen så har jag faktiskt kunnat hålla det på en rimlig nivå, sket tom i att fylla på kontot på en månad för att jag inte hade något sug att spela.

Jag har inaktiverat mitt konto nu så jag kan bara spela till femte April om jag inte betalar mer, får se hur det går. Grejen är att jag inte har så mycket ledig tid där jag faktiskt orkar spela, så även om jag lägger ner all tid jag kan är det inte tillräckligt. Min main har varit 80 ganska länge nu och har fortfarande inte full welfare epic.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av icehawk77
Flera gånger.. är uppenbarligen inte så lätt att sluta då, om man fallit dit igen flera gånger

Jag syftade på det Mark Twain sa: Att sluta röka är jättelätt, det har jag gjort massor av gånger.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem

Hur många av alla 11miljoner är beroende av detta "crack" då? Man blir så less på deras larviga "forskningar" som är totalt ensidga mot spelet som är barnens farligaste fiende.

Sen kan man gärna fråga sig vad fan det är för päron som låter en 15åring sitta uppe så länge? Han är ju under 18 så det är på föräldrarnas ansvar att se till att han inte spelar för länge/sköter sin kropp, herrejävlar, barn som råkar ut för sånt här har uppenbarligen inga bra föräldrar.

Blev förövridgt 80 med min warlock nyss, woho!

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem

En fråga...

Jag var i Hinterlands med min 78 Death Knight på en Normal-server. En 80 Blood Elft Death Knight kom och dödade mig (jag dödade en Horde-markerad filur före). Nåja...den som dödade mig hade plötsligt framme flera stycken minions. Jag dog rätt snabbt om man säger så, jag var inte beredd.

Jag undrar, vad är det för spell/talent/ability det var?

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass