Permalänk

vilket nätagg?

hej jag har kollat upp en dator på komplett. http://www.komplett.se/k/config.aspx?ConfigSystemId=10394
jag tänkte lägga till Sapphire Radeon HD 4830 512MB.
och jag undrar om jag måste lägga ett nytt nätaggregat tex 550 watt eller klarar ett 400 watt sig? och jag har tänkt spela wow wotlk på datorn så kommer det klara med 400 watt eller 550watt? och ni får gärna ge tips på andra datorer i samma pris klass som den på komplett som klarar wow wotlk. jag är inte ute efter någon grymm speldator bara en enkel som klarar wow någorlunda.

Permalänk
Medlem

du bör klara dig på 400 watt med de delar som du har listat på komplett, men om du ska uppgradera datorn bör du kanske köpa tex ett corsair 450 eller 520 watts nätagg

tänk också på att komplett är långtifrån det billigaste stället att handla på. kolla också på dustin och inet och misco. ska du bara wowa är det en utmärkt dator, ska du sen spela nyare pch mer krävande spel får du nog lågga ett par k till.

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | GTX 680 | 16 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | Ibm Model M