Permalänk

CS source bugg?

Hej,
förut när jag spelade cs source (ensam med 3-5 bots) så hackade det med en sekunds mellanrum.
Jag läste på lite och laddade hem amd dual core optimizer då jag hade en amd 4850e, efter det så fungerade det utmärkt.
Nu har jag bytt processor till en Phenom II x4 810 som körs i 3ghz och upplever ytterligare en gång detta fenomen, dock så hackar det nu dubbelt så mycket!
Har letat på amds hemsida och hittar inget liknande fix för den här processorn.
Någon som vet någon lösning?
Tacksam för all hjälp jag kan få.

Visa signatur

5800X3D / Corsair 2X16GB 3600Mhz / 970 Evo / RX 6900 XT Ultimate Xtreme WaterForce / Lian Li O11 Dynamic Evo

Permalänk
Medlem

starta en dedicated server ist för ingame

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalton Sleeper
starta en dedicated server ist för ingame

Varför måste jag starta en dedikerad server?
Vill som sagt endast spela ensam med bots.

Visa signatur

5800X3D / Corsair 2X16GB 3600Mhz / 970 Evo / RX 6900 XT Ultimate Xtreme WaterForce / Lian Li O11 Dynamic Evo

Permalänk
Medlem

Om du kör spelet + en dedikerad server på samma dator så delas "spelet" upp i två skiljda delar och det kommer att synkroniseras på ett annat sätt, därav undvika trådningsbuggar i spelet som gör det ryckigt...

bottar kan du adda genom att skrive add_bot;add_bot;... i dedikerade servern.

Edit: bot_add;

Permalänk

Ingen som har någon aning om hur man löser själva problemet?

Visa signatur

5800X3D / Corsair 2X16GB 3600Mhz / 970 Evo / RX 6900 XT Ultimate Xtreme WaterForce / Lian Li O11 Dynamic Evo

Permalänk
Medlem

Du kan ju testa att tvinga spelet köra på en processor genom tex aktivitetshanteraren, lite jobbigt att göra varje gång och lär ge sämre prestanda med taskig prolle :/

Om någon annan har en lösning så vill jag gärna också veta