Permalänk
Robot

Antec Three Hundred

Bytte chassi, första gången jag bygger en dator (blev väl inte att jag satte ihop allt från scratch, men ungefär). Väldigt många bilder, då jag märkt att många gallerier saknar många bilder, och många har riktigt sketna bilder. Detta är förhoppningsvis inte ett av dem.

Antec Three Hundred (två nexusfläktar fram, samt stock där bak och tak)
Q6600
Freezer Pro 7
Asus P5Q SE2
8800GTS 512mb
Seasonic 600w agg ("blue lightning")
3 HDD (kyls av en nexusfläkt fram)

Besök albumet: Antec Three Hundred av Huddit

Permalänk
Medlem

Riktigt coola bilder, men vill se mer. Insidan, och helhetsbilder:D

Röstar när det blir fler bilder!

Visa signatur

Core i7 920 @ 3,8 Ghz | Noctua NH-U12P se1366 | P6T Deluxe | Corsair 6GB 1600 Mhz | ASUS GTX 295 | WD Caviar Blue 640 GB | WD Velociraptor 300 GB |Windows 7 Ultimate x64 RC | 3D Mark Vantage: 24 887 poäng | -----> Galleri <-----

Permalänk
Medlem

Mycket informativa bilder...

Permalänk
Medlem

Tackar, bilder är på väg. Dock alla helhetbilder vägrar sweclockers ladda upp, fastän de är 700xnått, jpeg och under 200kb. Lite random vilka som fungerar och inte.

Permalänk
Medlem

hm bra bilder .....

inte

Visa signatur

HHKB Pro2 - HHKB Pro JP - IBM Model M SSK - Phantom - GH60 - LZ-GH - Raptor K1 - Ducky Shine3 TKL - Filco Majestouch2 Ninja

Permalänk

wtf, fisheye på de sista bilderna?

Visa signatur

Ghetto-mod <3

Permalänk
Medlem

hjälp mig lösa det så slipper du whina

Varför fungerar bara vissa bilder fastän alla har samma upplösning?

Permalänk
Medlem

Gör bilderna mer ''normala'' ser helt weird ut annars

Visa signatur

Asus TUF X570-Plus > Ryzen 7 3700X > Noctua NH-U14S > MSI RTX 3070 SUPRIM 8GB > Corsair Vengeance LPX 16GB > Kingston A2000 500GB M.2 NVMe > Samsung 860 Evo 500GB > Kingston V300 120GB > WD CB 640GB > Evga G2 750W > Meshify 2 Compact > Windows 10 Pro > Glorious Race Model D > Corsair Gaming MM350 Pro XL > Corsair Strafe RGB MX Brown > Logitech G935 > AOC AG322QCX > 100/100 Mbit

Permalänk

Gilllar bild 2, coolt tagen bild

Visa signatur

Speldator: | Intel i7 2600k @ 4.2GHz | Corsair 16GB | 2xGTX 470 SLI | Asrock Extreme4 | SSD Intel G2 80GB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klas-Kenny
wtf, fisheye på de sista bilderna?

yesyes haha, krävs lite variation i galleriet, allt är så lika

får med desto mer, dock inte lyckats ladda upp någon av helhetsbilderna

Permalänk
Medlem

Fler bilder kommer imorgon när jag löst detta,

sova inför högskoleprovet nu

Permalänk

ta nya bilder utan vidvinkeln.... alltså ta normala bilder....

Permalänk
Avstängd

Inga bra bilder. Vill se lite mer!

Visa signatur

[Antec 300] E8400 ,2gb CorsairXMS2 EPP, ASUS P5Q PRO , ATI 4850 512mb , WD640GB HDD , Cooler Master Real Power 520w Mod Os: Windows Pro & Unbuntu 9.04

Permalänk
Medlem

FLER KOMMER IMORGON.

DET FINNS NORMALA PROFILBILDER, DE FUNGERAR DOCK INTE ÄN.

Tack.

Permalänk
Medlem

du ska vara riktigt nöjd med en så hög poäng

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr_.Anderssons
Gilllar bild 2, coolt tagen bild

Håller med, mycket lyckad bild

Permalänk
Medlem

Det är kul med en fisheyebild, inte så illustrativt med flera.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk

översikt?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Bild nummer två är grym:)
8p

Visa signatur

|Kraftverket|Mobo: Gigabyte Aurous Elite B550 | Cpu: AMD 5800X |Cpu kylare:Phanteks PH-14| Gpu:Nvidia RTX 2080TI |Nätagg: Corsair AX750|Chassie:Phanteks Enthoo |Minne: 2x8gb Corsair Vengeance 3600|Disk: Samsung 980 PRO 500 gb NVME| Disk: Samsung 1 tb SSD| Disk:Samsung 830 256gb SSD|Bildskärm: Asus Swift PG278Q
|Ljud|HRT Musicstreamer II 2012 ed.|Bottlehead Crack|Sennheiser HD700|
|Nas|Ds413J|2x3tb wd red|2x2tb wd green|

Permalänk
Medlem

Ta och lägg dina fisheye bilder i foto tråden ist, bara jobbigt och titta på dessa bilder när det är en bygglogg..
Man vill ju gärna kunna se vad sakerna är.

Permalänk
Medlem

Lyckas fortfarande inte få upp någon översikts bild på datorn, tagit nya som även de inte fungerar, hmm.. Om någon admin läser detta så släng ett PM.

2an är inte ljus från nätagget, utan en blixt som jag la i chassit innan jag började bygga.

Fortsätter försöka fixa bilder...

Permalänk
Medlem

Sådär, äntligen löst problemet med bilderna

Felet var att stående bilder inte fungerade av någon anledning. La upp en profilbild på datorn (översikt) och även ännu en fisheye bild på ram, kylning, moderkort. Förlåt till er som inte gillar fisheye, men det var den enda bilden jag hade kvar, så det är bara utfyllnad.

Enjoy.

Permalänk
Medlem

Sitter inte minnena i Single-channel? Vardera minne i de gula portarna så kör du dual channel.

Visa signatur

MacBook Pro 15" i5 520M 8GB GT330M 750GB

Permalänk

Hur ser datorn ut framifrån när du har en vit fläkt? Förstör det utseendet?

Permalänk

Gillar verkligen fisheyebilderna, man ser mycket, mkt bra kvalitet jämfört med många andra gallerier. Gärna mer bilder! 7p

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-EP45-DS3 CPU: Intel C2Q Q6600 @ 3,61 GHz (1,48 vCore) med ZeroTherm NV120 Prem. GPU: Sapphire Radeon HD6950 1GB Minnen: Kingston HyperX PC6400 2x2GB CL5 HDD: Samsung SpinPoint F1 320GB PSU: Corsair TX650W Chassi: Antec Three Hundred
Citera mig om du vill vara säker på att få svar.

Permalänk
Avstängd

Kan man byta ut 140mm fläkten i taket till en 120 mm ?

Visa signatur

AMD Athlon 64 x2 6400+ | Gigabyte GeForce 9600GT Dual-DVI 512MB | Asus M2N-SLI | Corsair XMS2 Xtreme DDR2 PC6400/800MHz CL5 1GB 2x | Corsair 550w | Zalman CNPS9700 NT | antec p182b + 5 nexusfläktar| hårddiskar 750 + 140 + 10 (interna) 500 + 500 + 400 (externa)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joeghurt
Sitter inte minnena i Single-channel? Vardera minne i de gula portarna så kör du dual channel.

Yes, som sagt så vill dessa inte köra dual channel på detta moderkort, ska fixa 2x2gb snart som bör funka.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av nocomputer
Hur ser datorn ut framifrån när du har en vit fläkt? Förstör det utseendet?

Inte alls, man ser dom inte ens framifrån. Ser ut som man har svarta fläktar (syns väldigt lite om man kollar direkt framifrån, bara lite grått från mitten cirkeln av fläkten, och då är det om man kolla riktigt nära direkt framifrån)

Har ingen bild på det, men här är en på fläktarna framifrån utan fronten och en inifrån.

http://img19.imageshack.us/img19/9551/flaktar1.jpg
http://img18.imageshack.us/img18/885/flaktar2.jpg

Citat:

Ursprungligen inskrivet av JagHeterFelix
Gillar verkligen fisheyebilderna, man ser mycket, mkt bra kvalitet jämfört med många andra gallerier. Gärna mer bilder! 7p

Tackar, jo det var lite meningen med fisheye, att försöka få med så mycket som möjligt. Får max ha 5-6 bilder, men här är en jag inte lyckades lägga upp, på hårddiskarna. Bakom dom sitter nedersta fläkten och blåser igenom.

http://img19.imageshack.us/img19/1035/hddw.jpg

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joelhoglund
Kan man byta ut 140mm fläkten i taket till en 120 mm ?

Det går väl om du verkligen vill. Dock så är hålen för skruvarna endast för 140mm, så om du lyckas med en adapter eller hänga upp den på annat sätt så bör det gå, dock inte med bara en vanlig fläkt.

Permalänk

Grymma bilder! Kass kabeldragning, men det är inte mkt man kan göra nät ATX sitter i mitten, hade så på mitt förra moderkort och det sög.

Permalänk
Medlem

Så 24-pins kabeln stör inte din kabeldragning?

Visa signatur

[Antec p182] - [Corsair 2x2GB pc8500] - [Intel E8400 @ 4ghz] - [GA-p35-DS3 rev 2.1] - [GeForce 8800gts 512mb] - [Samsung spinpoint F1 750GB] - [Corsair HX520W] - [+ random stuffs]

Permalänk
Medlem

Någon som gillar ''fisheye'' ser jag