Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av
Grymt bra gjort, genomtänkt och ännu bättre genomfört!

Måste vara en riktig ära för dig att Asus vill att du ska bygga åt dom!

En ära för Asus att han bygger åt dem, snarare

Visa signatur

Workstation: i7 6800k, nVidia GTX 1070 8GB, 32 GB Ram.
Bärbar: Dell XPS13, i7@2600Mhz, 8 GB, QHD+.
Filserver: Gammal U36SD i5. Inbyggd UPS :-P
Pad: Asus Vivotab Smart.
Battlefield 3

Permalänk
Medlem

Såg den här på Bit-Tech, sjukt välgjord och snygg, hårdvaran kan man ju inte klaga på heller. ;D Vad kostar Corsair Dominator GT-bjässarna?

Permalänk

Ett mästerverk helt enkelt

Permalänk
Medlem

Gör ett galleri om det redan inte finns så man får rösta en 10:a

Önskar att man var lika händig som denna människa...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Gör ett galleri om det redan inte finns så man får rösta en 10:a

Önskar att man var lika händig som denna människa...

Finns uppe i Bit-tech:s moddingsektion ;).

Permalänk
Medlem

Jag är inget fan av bling bling chassin och tribaler, men en eloge för det välgjorda arbetet!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av white_rabbit_
Jag är inget fan av bling bling chassin och tribaler, men en eloge för det välgjorda arbetet!

Håller med men man uppskattar alltid ett välgjort bygge trots blinget hehe

Visa signatur

https://einridi.bandcamp.com | https://soundcloud.com/einridiofficial
[ASUS 27"][5900X@5GHz w H115i Platinum][MSi X570S MAG Tomahawk][32GB 3600MHz Vengeance LPX][Powercolor RX 7800XT][Corsair RM750x V2][Corsair MP600 500GB][256GB 840 pro][850 EVO 500GB][NI Komplete Audio 6][ADAM T7V][BD DT-1770Pro 250ohm][Bitwig Studio 5.1][Reason 11][Maschine 2.17.5][NI Komplete A49][Arturia MiniLab mk2][NI Maschine JAM & Mikro mk3][Corsair AIR 540][Windows 11 Pro]
"If they're going to pirate somebody, we want it to be us rather than somebody else." -- Microsoft Business Group President Jeff Raikes

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt arbete! Kunde dock inte förvänta mig något annat heller.

Visa signatur

Antec P180B | Corsair HX620W | Asus P5P55D | Core i7 860 | 4Gb Corsair Dominator 1600mhz | 1TB Seagate 7200.11 | GeForce GTX285 |
Vattenkylning: MCR220, MCR320, MCP355 (XSPC-top), DD Dual-bay Res | EK Wave, EK S-max NB | MCW60

Permalänk

Snyggaste jag sett!!!!!!!!!

Permalänk
Medlem

Riktigt välgjord måste jag säga! 10!

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk

Otroligt nice. 10 utan tvekan

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Avstängd

Har också 12årig Highland Park hemma xD, den är ioförsig typ 15 år nu

Edit : Sådär, tittat färdigt. Härligt att du inte använde RAM-kylaren

Mycket välgjort förövrigt

Visa signatur

Intel E8400@3,15 Ghz (AMAZING?)| XfX 9800 GTX+ @ 800/1988/1165 | Corsair Dominator PC2-8500 | Aerocool Extremengine <3t | Gigabyte EP35-DS3 | 900 GB...
Hp NC8000 Intel Pentium 1,6 Ghz | 1 GB ram | Amd Mobility 9600 64mb | Slutkört batteri...

Permalänk

Du lyckas alltid måste jag säga

Permalänk
Proffsmoddare

Måste säga att gravering på svart aluminium är så jävla snyggt! Dock så föredrar jag som många andra en clean look så att säga. Med detta är ju ett showexemplar och är gjort för att få uppmärksamhet!

Riktigt bra jobbat måste jag säga! blir några timmar på ett chassi som detta

Hoppas att jag själv kommer igång med mitt egna chassi snart...

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Inaktiv

Lika fräckt som vanligt!
Det är inte så konstigt att den här killen är proffsmoddare!
10 poäng!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CompassioN
För att jag behöver mörker och tystnad när jag sover. På datorbordet i vardagsrummet vore en annan sak

Haha ok då förstår jag.

Själv har man en extremt högljudd dator som man helt enkelt har vant sig vid. Den står å surrar 24/7 och jag sover i samma rum som den, men min hjärna filtrerar typ bort ljudet så jag tänker inte på det alls längre

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt!

MEN, jag har en sak att invända, du nämner att kablarna inte skall synas i princip. Men jag tycker då jag ser att kabel som går mellan fläktarna och moderkortet syns. Det kunde du faktiskt gjort mycket snyggare och dragit på ett annat sätt så det blir helt dolt med någon täcklist eller re-routa om kablaget

Men annars var det riktigt fräsigt.

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av warfaren
Haha ok då förstår jag.

Själv har man en extremt högljudd dator som man helt enkelt har vant sig vid. Den står å surrar 24/7 och jag sover i samma rum som den, men min hjärna filtrerar typ bort ljudet så jag tänker inte på det alls längre

Jotack, det fungerade när jag var tonåring, nu när man är familjefar så är det lugn och ro som gäller

Visa signatur

Workstation: i7 6800k, nVidia GTX 1070 8GB, 32 GB Ram.
Bärbar: Dell XPS13, i7@2600Mhz, 8 GB, QHD+.
Filserver: Gammal U36SD i5. Inbyggd UPS :-P
Pad: Asus Vivotab Smart.
Battlefield 3

Permalänk
Hedersmedlem

Riktigt fint bygge Magnus!

Permalänk
Medlem

han är bra på att dölja kablar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Invectus
han är bra på att dölja kablar

Tycker du det ser bra ut? http://www.sweclockers.com/imagebank/200903/Candy7001.jpg

Jag antar att du är ironisk Jag har iaf höga förväntningar av en sådan person som gjort denna modden, då han tydligen ska vara allmänt grym annars! Så lite öga för detalj tycker man ju att han borde haft Gör helheten mycket snyggare. Fast han kan ju alltid skylla på att det ska efterlikna något, typ rog-loggan;)

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem

inte för att klaga men jag ser knappt vad det ska vara för något. för mörka bilder och så

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk

Mycket bra hantverk. Men snyggt är det inte och bilderna på slutbygget är för mörka.

8p får du av mig.

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk
Medlem

Bra gjort!

Men mest tycker jag att det är kul att man kan syssla med sådant här och få bra pröjs. Kan du försörja dig på sånt här eller är det nattskiftet för moddning?

Permalänk
Medlem

Så jävla läcker

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skillz
Tycker du det ser bra ut? http://www.sweclockers.com/imagebank/200903/Candy7001.jpg

Inte så vackert...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Riktigt nice, den hade gärna fått stå hemma hos mig

Måste bara leka lite språkpolis, reagerar varje gång någon skriver "chassie", och när en skribent skriver "chassiet" så blir jag ännu ledsnare.

Chassi/chassit heter det, allt annat är inkorrekt.

Visa signatur

🖥 AMD 5600X (+ Noctua NH-L9a-AM4 chromax.black) | ROG Strix B550-I | 32GB Corsair Vengeance 3600Mhz | Asus TUF RTX 4070 Ti | Samsung 980 Pro NVMe | Corsair SF600 | Lian Li A4-H2O | 2 x Noctua NF-A12x25 | Acer Predator XB271HU | ⌨️ Varmilo VA109M | 🖱 Razer Deathadder V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gling
Riktigt nice, den hade gärna fått stå hemma hos mig

Måste bara leka lite språkpolis, reagerar varje gång någon skriver "chassie", och när en skribent skriver "chassiet" så blir jag ännu ledsnare.

Chassi/chassit heter det, allt annat är inkorrekt.

Mitt Microsoft word säger att det heter chassiet iaf.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gling
Riktigt nice, den hade gärna fått stå hemma hos mig

Måste bara leka lite språkpolis, reagerar varje gång någon skriver "chassie", och när en skribent skriver "chassiet" så blir jag ännu ledsnare.

Chassi/chassit heter det, allt annat är inkorrekt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Mitt Microsoft word säger att det heter chassiet iaf.

Enligt SAOL är både chassit och chassiet godkänd stavning för ordet chassi i bestämd form singularis. Chassie däremot är engelska.
Nog om detta, tillbax till topic

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem

Riktigt fint hantverk! Kan dock tycka att du kunde kört mer hightech style vid asus loggan (ev enbart asus loggan) istället för tribals som inte känns speciellt dator enligt mig.

Men som sagt, snyggt, riktigt snyggt