Permalänk
Robot

byte av chassi

hade tråkit en dag så ja bytte till ett annat chassi som ja hade ståendes som ja håller på o ficksar så nu ska ja ta o ficksa lite me mitt svarta chassi med

mina delar i datorn ä inte dom bästa det ända som ä bra som ja tycker ä mitt grafikkort som ja köpte hehe

Besök albumet: byte av chassi av _Rabbit_87

Permalänk
Utelåst hobbymoderator

det svarta va snyggare

Visa signatur

Intel core i7 920@3,5ghz , Asus P6T 3gb ddr3 corsair xms3 minnen

Permalänk
Medlem

Ucsh kablar utan strumpor är det värsta jag vet
Och fixa kabeldragningen bättre,ser ut som en tallrik pasta

Visa signatur

Asus TUF X570-Plus > Ryzen 7 3700X > Noctua NH-U14S > MSI RTX 3070 SUPRIM 8GB > Corsair Vengeance LPX 16GB > Kingston A2000 500GB M.2 NVMe > Samsung 860 Evo 500GB > Kingston V300 120GB > WD CB 640GB > Evga G2 750W > Meshify 2 Compact > Windows 10 Pro > Glorious Race Model D > Corsair Gaming MM350 Pro XL > Corsair Strafe RGB MX Brown > Logitech G935 > AOC AG322QCX > 100/100 Mbit

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Börjevandal
det svarta va snyggare

tackar jo det vet ja men ja ska hålla på o greja lite me det så ja va tvungen o ta mitt andra ombyggda chassi som inte är klart än så ja hade ett chassi sålänge

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Razec
Ucsh kablar utan strumpor är det värsta jag vet
Och fixa kabeldragningen bättre,ser ut som en tallrik pasta

jo ja ska ficksa det ska beställa strumpor haha o så ska ja ficksa bättre kabel dragning men du ja älskar pasta

Permalänk

pasta är gott ja=). Håller med om att det svarta var snyggare!

Visa signatur

Spana in världens coolaste blogg!
http://www.pointblog.se/?go=mikael

Permalänk

Vad har du i burken?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av UltraLord
Vad har du i burken?

Windows XP SP2

AMD athlon 64 processor 3200+

1.99 GHz 1.75 GB ram

graffe ASUS EN8500GT SILENT 512 MB DDR2

det ä det ja har typ 250 gb hårddisk

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av micke_lezee
pasta är gott ja=). Håller med om att det svarta var snyggare!

jo ja håller me om det med men ska ficksa lite me det..

Permalänk
Medlem

Jaså, du köpte alltså ditt grafikkort?

Visa signatur

[Antec p182] - [Corsair 2x2GB pc8500] - [Intel E8400 @ 4ghz] - [GA-p35-DS3 rev 2.1] - [GeForce 8800gts 512mb] - [Samsung spinpoint F1 750GB] - [Corsair HX520W] - [+ random stuffs]

Permalänk

Asså ta inte illa upp nu. Men sådana här gallerier är helt jävla meningslösa. Du kan väl åtminstone ta dig tid att dra kablarna lite snyggt och kanske klippa bort ett fläktgaller eller två. Snälla inga fler sådana här gallerier jag håller på att storkna.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dogge-e
Asså ta inte illa upp nu. Men sådana här gallerier är helt jävla meningslösa. Du kan väl åtminstone ta dig tid att dra kablarna lite snyggt och kanske klippa bort ett fläktgaller eller två. Snälla inga fler sådana här gallerier jag håller på att storkna.

inget illat menat men varför kollar du då o du kan la läsa JAG SKREV ATT JA BYTE CHASSI BARA FÖR ATT JA SKULLE FICKSA ME DET SVARTA CHASSIT o jag ska dra bättre kabeldragning när ja har tid. har ganska fullt upp så ja har inte hunnit o ficksa det

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chajken
Jaså, du köpte alltså ditt grafikkort?

aaa det gjorde ja kan säga att det va bättre än det ja hade i haha

Permalänk
Medlem

riiight...

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk

Gröna moderkort va ett tag sen.

Permalänk
Medlem

FICKSA!

Visa signatur

-=[ Asus M2N-SLI Deluxe ] - [ AMD x2 4200+ 65w ] - [ 4x1GB Kingston DDR2-667 ] - [ AMCC 3ware Escalade 8506-8 PCI-X ] - [ ~8 TiB HD ] - [ ATI Radeon HD 2600XT ]=-

Permalänk
Medlem

Vad är det för modell på det vita chassit?

Btw "fixa"är nog ordet du letar efter

Uppdatera när du pimpat klart det svarta ^^

Permalänk

yay, sådana här gallerier som behövs ju, så att man tycker de bra gallerierna är bra fortfarande.

Permalänk

Får en tår i ögat när man ser såna här bilder.

Astråkigt innehåll + Dålig kabeldragning + ASFULA chassin.

Va glad för att 1p är lägsta

Visa signatur

» Asus Maximus III Formula «•» I7 860 «•» 4gb pc15000 «•» Gtx295 «•» Intel X25 80Gb «•» 2.5Tb «•» Asus Xonar d2 «•» Fractal r2«•» Windows 7 ultimate «

www.vasbyit.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av radimax
FICKSA!

typ ficksa

Visa signatur

http://luddha.vshs.info/
Arbetsstation: E6850 @ 3,6ghz | 8800GTS 640MB (G80) | Asus P5Q Pro | Antec 1200 | WinXPProSP2
Server: P4M 1,8GHz@1,2GHz | 1024MB DDR3200 | Gbit NIC | Network Dragon (kopia av Chieftec Dragon)

Permalänk
Medlem

skulle vara kul och höra vad du har får innehåll i datorn?
Ser ut som någon typisk celeron 2.4ghz med 512mb ram och något sunkigt geforce 4 kort

Permalänk
Medlem

Heh, inte bara jag som la märke till de tråkiga bilderna, dåliga språket och...
Ja, det var ju ett galleri iaf..

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Varför går det inte att rösta 0 poäng?

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Proxxez
skulle vara kul och höra vad du har får innehåll i datorn?
Ser ut som någon typisk celeron 2.4ghz med 512mb ram och något sunkigt geforce 4 kort

Citat:

Ursprungligen inskrivet av _Rabbit_87
Windows XP SP2

AMD athlon 64 processor 3200+

1.99 GHz 1.75 GB ram

graffe ASUS EN8500GT SILENT 512 MB DDR2

det ä det ja har typ 250 gb hårddisk

Permalänk
Medlem

Galleriet gav först ett intryck av en 11-åring tills jag hittade åldern 21 på birthday.se.
Det vita chassit påminner lite om ett torkskåp.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av _Rabbit_87
inget illat menat men varför kollar du då o du kan la läsa JAG SKREV ATT JA BYTE CHASSI BARA FÖR ATT JA SKULLE FICKSA ME DET SVARTA CHASSIT o jag ska dra bättre kabeldragning när ja har tid. har ganska fullt upp så ja har inte hunnit o ficksa det

Kanske borde lägga upp galleriet när du har mer tid då, för det här galleriet är faktiskt meningslöst, motbjudande och tråkigt.

Visa signatur

MacBook Pro 15" i5 520M 8GB GT330M 750GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Proxxez
skulle vara kul och höra vad du har får innehåll i datorn?
Ser ut som någon typisk celeron 2.4ghz med 512mb ram och något sunkigt geforce 4 kort

det står va det ä i om du läser lite på vad ja har svarat

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _Rabbit_87
inget illat menat men varför kollar du då o du kan la läsa JAG SKREV ATT JA BYTE CHASSI BARA FÖR ATT JA SKULLE FICKSA ME DET SVARTA CHASSIT o jag ska dra bättre kabeldragning när ja har tid. har ganska fullt upp så ja har inte hunnit o ficksa det

Jo då är det ju intressantare att se vad du gör med det svarta chassit än hur du bytte? Det måste du ju hålla med om!? Dessutom var ju informationen lika informativ som gatstenen.

Tack för du lyssnar

Dogge!

Permalänk
Skäggig legend
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WeeMaan
Varför går det inte att rösta 0 poäng?

Epic line. Håller med.

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem

du har ju varit medlem här ett tag och ändå lägger upp såna här meningslösa galleri som du VET att alla kmr klaga på. Varför gör du de ändå?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joeghurt
Galleriet gav först ett intryck av en 11-åring tills jag hittade åldern 21 på birthday.se.
Det vita chassit påminner lite om ett torkskåp. Kanske borde lägga upp galleriet när du har mer tid då, för det här galleriet är faktiskt meningslöst, motbjudande och tråkigt.

Blev chockad.. skriver som en p12:A

Visa signatur

[Antec 300] E8400 ,2gb CorsairXMS2 EPP, ASUS P5Q PRO , ATI 4850 512mb , WD640GB HDD , Cooler Master Real Power 520w Mod Os: Windows Pro & Unbuntu 9.04