Inet's tack för "Får jag göra en fuling?"

Permalänk
Medlem

Folk är alltid nyfikna av sig och därför känns det hela bara som skryt.

Enkelt sagt, "jag har en bil som gör 300/h"

Fråga- " Hur många hästar har den?"

Svar- "Det säger jag inte men den gör 300 :)"

Väldigt onödigt, antigen så är gåvorna sekretessbelagda eller är hela tråden bara för att reta upp nyfiket folk.

Over and out

Permalänk
Utelåst hobbymoderator
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aiur
Jag är visst lite sen men ja precis som david och CSM sa varf-
Ungefär så är det.
Att först säga hej jag har precis fått något jätte kul och sedan direkt efter säga att man inte får veta vad känns ju inte så kul.. vad är mening med att säga det alls i första början?

Men ok, om du är så emot det så ska jag inte pressa mer.

varför lägger man då upp en tråd om detta ämne jag trodde seriöst att den tråd detta handlar om redan var nerlagd för 2a gången. Dessutom kan jag som många andra inte fatta varför man inte säger B om man nu redan säger A.. Det är som om jag sa att jag fick en belöning på 20000:- för att jag nu gjort ett företag en tjänst o sen kan jag inte styrka det hela. Lögn är va det är tills motsatsen är bevisad. Det får du invztr axeptera. Vist kan jag fatta om du inte anser det vara våran enska osv, men gå inte ut o starta upp en ny tråd om ett ämne som mer eller mindre är glömt.....Dessutom om man nu kollar tråden så lyckas lilla Minibite2 få tillbaks penngarna för sitt grafikkort.

Visa signatur

Intel core i7 920@3,5ghz , Asus P6T 3gb ddr3 corsair xms3 minnen

Permalänk
Sötast

Bråkar ni fortfarande?....hoho

Permalänk
Medlem

Inet är helt enkelt bäst!

Ska själv hämta ut en beställning imorgon och inom kort kommer 1 eller 2 nya beställningar hos er..

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Medlem

Se på ***! Klart man måste bravera lite om man har gått och skvallrat. Det är härligt med civilkurage, men här går det långt. Hoppas ölen var god :S

Visa signatur

"Love" is making a shot to the knees of a target 120 kilometers away using an Aratech sniper rifle with a tri-light scope.

~HK 47

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Luddaso
Folk är alltid nyfikna av sig och därför känns det hela bara som skryt.

Enkelt sagt, "jag har en bil som gör 300/h"

Fråga- " Hur många hästar har den?"

Svar- "Det säger jag inte men den gör 300 :)"

Väldigt onödigt, antigen så är gåvorna sekretessbelagda eller är hela tråden bara för att reta upp nyfiket folk.

Over and out

Bra skrivet! Det är helt naturligt att vilja veta B om någon har sagt A. Förstår inte hur det kan vara "barnsligt". Dessutom ser inte jag någon annan anledning till denna tråd än att reta upp nyfikna.

Permalänk
Medlem

Kul läsning
Själv tycker jag att man ska ge f*n i att................ och det står jag för!

Permalänk
Medlem

Jag ser främst två anledningar till att inte berätta.

1. Beloppet är så lågt att det i det närmaste framstår som direkt pinsamt efter allt arbete och alla lovord av invztr .
2. Egoism. Vanligt fenomen när en idivid premieras för sitt arbete. Man vill helt enkelt inte uppmuntra till samma prestation eftersom konkurransen ökar.

Jag tycker det är trist att man säger A men inte B, speciellt när man lovat att göra det. Annars kan man lika gärna vara tyst.
FC2 må vara ett skitspel, men är en fin gest i sig. Det kostar trots allt en slant om man vill köpa det. Hoppas de "bättre behövande" uppskattade det.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Börjevandal
Lögn är va det är tills motsatsen är bevisad.

Jag vinner inget på att berätta eller att skita i det.

Testa att fråga de andra som blev belönade, ingen av dem har ens tittat in i tråden.

Det är ett individuellt val. Jag väljer att inte berätta.

Visa signatur

Knowledge is not achieved until shared.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av invztr
Jag vinner inget på att berätta eller att skita i det.

Testa att fråga de andra som blev belönade, ingen av dem har ens tittat in i tråden.

Det är ett individuellt val. Jag väljer att inte berätta.

Då kanske du också skulle ha VALT att inte skapa någon onödig tråd om det hela om du inte ens berättar allt?
Du kunde lika gärna ha fortsatt att skriva under den nuvarande tråden, eller ditt huvud kanske inte klarar av att tänka ut sådant svårt?

Permalänk

För mig räcker det att Inet skickade något över huvud taget. När jag i den andra tråden läste de mail som Inet skickat till några av tipsarna så blev jag nyfiken över om det skulle komma något eller ej, och här har man svaret. Mer än så behöver jag inte veta.

Visa signatur

I pledge to punch all switches, to never shoot where I could use grenades, to admit the existence of no level except Total Carnage, to never use caps lock as my "run" key, and to never, ever, leave a single BoB alive.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av david_dellblom
Då kanske du också skulle ha VALT att inte skapa någon onödig tråd om det hela om du inte ens berättar allt?(IDIOT)
Du kunde lika gärna ha fortsatt att skriva under den nuvarande tråden, eller ditt huvud kanske inte klarar av att tänka ut sådant svårt?

Nu är vi trevliga annars blir det så otrevligt med varningar och sånt.

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Utelåst hobbymoderator
Citat:

Ursprungligen inskrivet av david_dellblom
Då kanske du också skulle ha VALT att inte skapa någon onödig tråd om det hela om du inte ens berättar allt?(IDIOT)
Du kunde lika gärna ha fortsatt att skriva under den nuvarande tråden, eller ditt huvud kanske inte klarar av att tänka ut sådant svårt?

detta va ven väldigt onödig komentar o ordval "idiot" är nått som kan leda dig in i en sk tvist mellan modaratorer samt ilska av övriga medlemmar, så ändra detta PLZ för din egen skull

Visa signatur

Intel core i7 920@3,5ghz , Asus P6T 3gb ddr3 corsair xms3 minnen

Permalänk
Medlem

Det är tanken som räknas. Då jag inte läst tråden som ledde till denna så undrar jag bara vad det var för något den handlade om?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av david_dellblom
Lite svårt är det, varför berättar han helt enkelt inte? Han avslöjar ju inte direkt sin inkomst på något sätt?

Inkomster är inte sekretessbelagda vad jag vet...

Btw någon som sa att det är lögn tills ni vet summan så om han säger 5000 kr så tror ni honom sen då? Eller är det för mycket, kanske det blir orimligt?
Om han säger 100kr tror ni honom då? Det kanske är lite för lite för att tro på?

Skönt att Inet ger belöning iaf

Köper min i7 hos er snart...

Visa signatur

"I may be wrong, but I'm not uncertain."
Robert Heinlein, Glory Road

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av david_dellblom
Då kanske du också skulle ha VALT att inte skapa någon onödig tråd om det hela om du inte ens berättar allt?(IDIOT)
Du kunde lika gärna ha fortsatt att skriva under den nuvarande tråden, eller ditt huvud kanske inte klarar av att tänka ut sådant svårt?

Sen när har sweclockers forum gått från trevligt datorforum till ett forum där det är okej att skriva så där till någon? Vad har hans intelligens med denna tråden att göra överhuvudtaget, och vem är du att hoppa på honom så?

Visa signatur

Asus P8Z68 Deluxe/Gen Sock 1155 -- Inte Core I7 2700K@4.5Ghz -- EVGA GeForce GTX 970 SSC GAMING ACX 2.0+ -- Corsair 16GB DDR3 Vengeance 1.5V Low Blue -- SSD OCZ Agility 3 120GB -- Microsoft Windows 7 -- Foldar med cirka 180k PPD (körs ej 24/7)

Permalänk
Medlem

Hur vet vi att de gett en belöning ens då?
"De andra" har ju inte sagt något?

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av david_dellblom
Då kanske du också skulle ha VALT att inte skapa någon onödig tråd om det hela om du inte ens berättar allt?(IDIOT)
Du kunde lika gärna ha fortsatt att skriva under den nuvarande tråden, eller ditt huvud kanske inte klarar av att tänka ut sådant svårt?

Onödig och onödig tråd, det är vad man gör det till.

Du kanske känner minibite3? Du var ju hans ända stöd i tråden.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Hur vet vi att de gett en belöning ens då?
"De andra" har ju inte sagt något?

Fråga dem kanske.

Andra som skrev:
Vihan
Rosensparven
amanito

Visa signatur

Knowledge is not achieved until shared.

Permalänk
Medlem

Har läst det mesta och fattar inte hur nivån på ett sådant forum kan sjunka så lågt. invztr skapade nog tråden för att officielt tacka inet för de gåvorna han fick. Vad gåvorna innehåller eller är värda ingår inte i andras intressen, även om du nu är "jävligt nyfiken". Nyfikna är vi alla men man behöver inte slänga ur sig allt man tänker på, för det skulle man troligtvis inte göra i den verkliga världen utanför internet, så varför nu? Jovisst, jag kan själv erkänna att man blir nyfiken, men jag tänker inte fråga för han har redan svarat på första sidan att det inte angår oss andra, varför fortsätter ni folk fråga och irritera sig på detta 2 sidor till när ni redan vet svaret? Och varför blir alla nästan mordmisstänka för de inte berättar "B", har ni ingen god tro för varandra? Vad hände med tiden då man kunde lita på folk utan att ställa motfrågor till allt. Tycker ni verkligen att alla människor förutom ni är så hemska? Då tycker jag inte ni är bättre själva...

Det var nog allt jag hade att lyfta från hjärtat efter 3 sidors läsning. Jag hoppas alla slutar bete sig som snorungar bara för det är över internet och bete sig som folk utanför internet.

// Tozzi

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av invztr

Du kanske känner minibite3? Du var ju hans ända stöd i tråden.

Även om jag känner han eller inte, vad har det med saken att göra?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av david_dellblom
Även om jag känner han eller inte, vad har det med saken att göra?

Det skulle vara en avgörande anledning.

Visa signatur

Knowledge is not achieved until shared.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tozzi
Har läst det mesta och fattar inte hur nivån på ett sådant forum kan sjunka så lågt. invztr skapade nog tråden för att officielt tacka inet för de gåvorna han fick. Vad gåvorna innehåller eller är värda ingår inte i andras intressen, även om du nu är "jävligt nyfiken". Nyfikna är vi alla men man behöver inte slänga ur sig allt man tänker på, för det skulle man troligtvis inte göra i den verkliga världen utanför internet, så varför nu? Jovisst, jag kan själv erkänna att man blir nyfiken, men jag tänker inte fråga för han har redan svarat på första sidan att det inte angår oss andra, varför fortsätter ni folk fråga och irritera sig på detta 2 sidor till när ni redan vet svaret? Och varför blir alla nästan mordmisstänka för de inte berättar "B", har ni ingen god tro för varandra? Vad hände med tiden då man kunde lita på folk utan att ställa motfrågor till allt. Tycker ni verkligen att alla människor förutom ni är så hemska? Då tycker jag inte ni är bättre själva...

Det var nog allt jag hade att lyfta från hjärtat efter 3 sidors läsning. Jag hoppas alla slutar bete sig som snorungar bara för det är över internet och bete sig som folk utanför internet.

// Tozzi

word...

Visa signatur

"I may be wrong, but I'm not uncertain."
Robert Heinlein, Glory Road

Permalänk
Hedersmedlem

Tozzi sammanfattade tråden.

*låst*

Visa signatur

Gammal är gubbe