Bra "korridårsspel" från 2005 framåt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av t22t2
HaHa, nä har kört 2an och även om grafik inte är allt så finns det gränser

Jag gillar den typen av grafik mer än Crysis (med risk för att bli idiotförklarad, styckad och slängd i en säck).

Men kanske för att jag inte gillar Crysis som spel, testade lite AvP2 igår, höll på att skita ned mig som Marine

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Medlem

Hur kan man inte gilla Crysis grafiken?

Nu när du endå snackade om att skita på dig så undrade jag om det är någon som kört lite F.E.A.R 2 undrade om det var läskigt, alltså i klass med ettan för den var ju skit läskig, ändå körde jag med 2.1 ljud och typ mitt på dan =P

Visa signatur

Intel E6600 @3,0GHz, GTX 260 SLI, 6 Gb DDR2 800MHz, Western Digital 1 Tb, win7, Xigmatek 850w, XFX 680i, Creative SB X-Fi xtreame

Permalänk
Medlem

Bioshock!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av t22t2
Hur kan man inte gilla Crysis grafiken?

Nu när du endå snackade om att skita på dig så undrade jag om det är någon som kört lite F.E.A.R 2 undrade om det var läskigt, alltså i klass med ettan för den var ju skit läskig, ändå körde jag med 2.1 ljud och typ mitt på dan =P

F.E.A.R. var läskigt och det är fortfarande läskigt att sitta och spela trots att jag klarat det typ 4 gånger, expansionerna är ju grymt bra också, Extraction Point är väl läskigast av dem.
F.E.A.R. 2 var skitkul att spela, men det tog bara 5 timmar för mig (tycker fortfarande att det var värt att köpa). Det finns gott om läskigheter i det med, men inte riktigt så mkt som i ettan tror jag.

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av v1lle
F.E.A.R. var läskigt och det är fortfarande läskigt att sitta och spela trots att jag klarat det typ 4 gånger, expansionerna är ju grymt bra också, Extraction Point är väl läskigast av dem.
F.E.A.R. 2 var skitkul att spela, men det tog bara 5 timmar för mig (tycker fortfarande att det var värt att köpa). Det finns gott om läskigheter i det med, men inte riktigt så mkt som i ettan tror jag.

Ok, men då kanske man ska köpa expansionerna till F.E.A.R 1 då.

F.E.A.R 2 verkar ju inte ha stöd för EAX och ljudet är ju väldigt viktigt specielt i sånna här spel

Visa signatur

Intel E6600 @3,0GHz, GTX 260 SLI, 6 Gb DDR2 800MHz, Western Digital 1 Tb, win7, Xigmatek 850w, XFX 680i, Creative SB X-Fi xtreame

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av t22t2
Ok, men då kanske man ska köpa expansionerna till F.E.A.R 1 då.

F.E.A.R 2 verkar ju inte ha stöd för EAX och ljudet är ju väldigt viktigt specielt i sånna här spel

Tycker dock att gameplayen i 2:an är mycket bättre, 1:an + Expansionerna är ju rätt stela, medans 2:an känns mer som CoD4, typ.

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Medlem

Okej, kan hålla med om att det är 1an är ganska enformig, har dock inte spelat CoD4 (väntar på 2an istället) så ingen aning vad du menar men som jag sa innan inget EAX stöd och fjuttigt ljud från vapnena sänker ju känslan ganska mycket.
Sån j**la stor skillnad det är mellan moderkortsljud och X-fi ljud med EAX

Visa signatur

Intel E6600 @3,0GHz, GTX 260 SLI, 6 Gb DDR2 800MHz, Western Digital 1 Tb, win7, Xigmatek 850w, XFX 680i, Creative SB X-Fi xtreame

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
Alien vs Predator!

Ja juste, släpptes där runt 2007 nån gång, va?

http://en.wikipedia.org/wiki/Aliens_versus_Predator_(video_ga...

Okej att man inte läser hela första inlägget, men att inte ens orka läsa rubriken på tråden?
Hade jag varit trådskaparen hade jag lackat ur för länge sen. Tipsa inte om spel från 90-talet när han vill ha relativt nya spel.

Det är ingen som ser snett på er om ni inte svarar i en tråd när ni ändå inte kan langa svar som trådskaparen ber om.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NatoGandalf
Ja juste, släpptes där runt 2007 nån gång, va?

http://en.wikipedia.org/wiki/Aliens_versus_Predator_(video_ga...

Okej att man inte läser hela första inlägget, men att inte ens orka läsa rubriken på tråden?
Hade jag varit trådskaparen hade jag lackat ur för länge sen. Tipsa inte om spel från 90-talet när han vill ha relativt nya spel.

Det är ingen som ser snett på er om ni inte svarar i en tråd när ni ändå inte kan langa svar som trådskaparen ber om.

Oh, Solly Ibland så tror man att man kan jobba och svara på trådar samtidigt.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NatoGandalf
Ja juste, släpptes där runt 2007 nån gång, va?

http://en.wikipedia.org/wiki/Aliens_versus_Predator_(video_ga...

Okej att man inte läser hela första inlägget, men att inte ens orka läsa rubriken på tråden?
Hade jag varit trådskaparen hade jag lackat ur för länge sen. Tipsa inte om spel från 90-talet när han vill ha relativt nya spel.

Det är ingen som ser snett på er om ni inte svarar i en tråd när ni ändå inte kan langa svar som trådskaparen ber om.

Mycket effektivare att bara skita i dom inläggen

Visa signatur

Intel E6600 @3,0GHz, GTX 260 SLI, 6 Gb DDR2 800MHz, Western Digital 1 Tb, win7, Xigmatek 850w, XFX 680i, Creative SB X-Fi xtreame