Permalänk
Medlem

My Brute

Roligt onlinespel, verkar lite tråkigt vid första anblick men är ganska smart uppbyggt

testa * bort * (så får jag xp med hehe)

GLHF

(ursäktar om detta är på fel plats)

Visa signatur

Om du någonsin får en bra ide' glöm den!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Vet inte hur det är med er men Google Chrome säger att länken är bruten, som ni ser är det fel länk om ni håller musen över länken:p

Men här har ni: * bort *

Permalänk
Hedersmedlem

Inga ref-länkar här, tack
http://www.mybrute.com/ går så bra så men inget annat.

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Avstängd

Sök på ingoolf och ge mig en match

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Sök på ms.pwn och ge mig en match

Visa signatur

[B]Stationär: XFX nForce 780i | Intel C2Q Q8200 2,33@3.0Ghz | 2x2048Mb Kingston HyperX 1066 | Gainward GTX295 1792MB | ::: Galleri :::

Permalänk

en sak fattar jag inte, min karaktär har inte spec. mkt hälsa, inte heller blivit extra bra på varken speed, strenght, eller agility, har bara 3 vapen (som jag fick efter 2 fighter och jag e nu lvl 5) och har heller inga special egenskaper eller djur... hur fan får man nya sånna saker?
Jag ställer upp i turneringar och slåss massor, har även några pupils men får inge gosaker... ><

heter "Belphegor" om nån knner för det

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk

He, kul "spel".

Visa signatur

In a rose tattoo
Signed and sealed in blood I would die for you