Permalänk
Medlem

Ikari eller Saiph?

Vilken mus är skönast mellan Ikari och Saiph? Är 16 år så har inte jättestor hand:P

Permalänk

Kan ju bara säga vad jag själv tycker!

Stod själv och valde mellan Saiphen och Ikarin för ungeför ett halvår sen.
Köpte Saiphen för att jag tyckte den va lite greppvänligare och att den var svenskutvecklad.

Dock är båda mössen rätt stora.
Tycker du borde traska till närmaste datornbutik och känna och klämma lite på dom båda!

Visa signatur

"Und bist du manchmal auch allein, Ich pflanze dir ein Schwesterlein"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av almightymojo
Kan ju bara säga vad jag själv tycker!

Stod själv och valde mellan Saiphen och Ikarin för ungeför ett halvår sen.
Köpte Saiphen för att jag tyckte den va lite greppvänligare och att den var svenskutvecklad.

Dock är båda mössen rätt stora.
Tycker du borde traska till närmaste datornbutik och känna och klämma lite på dom båda!

skulle gärna känt på dom men bor i en liten stad i dalarna med 1 fattig datorbutik som inte säljer dessa möss:/

Permalänk
Permalänk
Medlem

Nepp vill veta vilken av dom:)

Permalänk
Medlem

Och då gör du 3 trådar totalt? Fy skäms, en räcker gott och väll.

Ikari kör jag med och är super nöjd, dock har jag inte testat så många andra möss (inte Saiph) så jag har inte så jätte mkt att jämföra med. Ikarin sitter iaf som klistrad i handen, känns som den är gjuten just för en själv.

Visa signatur

>> Asus P8P67 Pro • Intel i5 2500K • Noctua NH-D14 • Gigabyte GTX 570 • Corsair 8gb XMS3 1600Mhz • Corsair 120 Force Series + Samsung F3 1TB + Western Digital 2TB • Fractal Design XL • Corsair AX850 • Zalman ZM-MFC1-Plus • LG W2600HP • Qpad 5K + Steelseries 4HD • Qpad QH-85
>> Asus UX303LN

Permalänk

Saken är ju den att man inte helst ska köpa nått innan man testat de.
Musen ska du ha ett bra tag och de är en fördel om den då ligger bra i handen.
Samma sak med tangentbord och headsets. Alla har olika åsikt, dock kan de ju gallra bort de som är riktigt dåligt, men i slutändan är de ändå de personliga intrycken som spelar mest roll. Inte vad andra tycker.

Visa signatur

"Und bist du manchmal auch allein, Ich pflanze dir ein Schwesterlein"

Permalänk
Medlem

Saiph musen överträffade min förväntan! Fan vilken fullträff..:) Köpte bara för det är utförsäljning på Pccity och halva priset men är grymt nöjd. Hadde mx518 innan men denna slår faktist den...

Permalänk

Har en Ikari laser som nog är den bästa jag haft. Riktigt grym precision på avläsaren. Har diamondback, copperhead, deathadder, G9 sedan tidigare.

Permalänk
Avstängd

Vill du ha en Saiph 1800 för 150 kr ^^ ?

Visa signatur

Intel E8400@3,15 Ghz (AMAZING?)| XfX 9800 GTX+ @ 800/1988/1165 | Corsair Dominator PC2-8500 | Aerocool Extremengine <3t | Gigabyte EP35-DS3 | 900 GB...
Hp NC8000 Intel Pentium 1,6 Ghz | 1 GB ram | Amd Mobility 9600 64mb | Slutkört batteri...

Permalänk
Medlem

har beställd ikari optical nu, hoppas det blir fint:D

Permalänk
Medlem

Ikari Optical helt klart! Bästa musen på marknaden imo, och då har jag testat mååååånga.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro