Permalänk

Skinka, ost, tomatpure och lite intressanta kryddor.
Det blir som en minipizza

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Min signatur, inte din, MIN.
Bort med tassarna O.o

Permalänk
Medlem

cheddarost
smältost
Tabasco
Pepparsalami
mögelost
Skinka
Tomat
Dressing
Hamburger dressing
Jalapenos
Kebab
Korv
Röstbiff

Nästan vadsomhelst jag kan hitta i kylen.

Visa signatur

Desktop: i7 2600k @ 4.2GHz, RX480, z77-MPOWER, 16GB DDR3, 120GB+240GB SSD, 3TB HDD, FD R4, 750W
Laptop: Asus x550J + MSI GE620DX | Mobil: Nexus 6P + Nokia X2 DS | Konsol: PS4, PS3 & PSVita

Permalänk

Vad som också är gott att grilla är sån där halloumi, och så pressar man lite, lite citron över.

Permalänk

Knepet är att smöra brödet på båda sidorna!

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk

Det blir ju bara ultraflottigt om man smörar på båda sidorna

Jag brukar ha
Ost (nån riven mozarellablandning om man vill lyxa till det )
Rejält rökt skinka (!)
En eller två skivor tomat (det rundar av det bra)
(hackad vitlök.)
(vanlig lök)
En italiensk kryddblandning från knorr.

Thats about it

Visa signatur

Just cuz I'm not paranoid doesn't mean they aren't watching

Permalänk

Kokt eller rökt skinka + nån ost som smälter bra + sambal oelek brukar sitta fint

Visa signatur

"I must digest this information"

Permalänk
Medlem

Ja! sambal oelek är gott.

Visa signatur

Desktop: i7 2600k @ 4.2GHz, RX480, z77-MPOWER, 16GB DDR3, 120GB+240GB SSD, 3TB HDD, FD R4, 750W
Laptop: Asus x550J + MSI GE620DX | Mobil: Nexus 6P + Nokia X2 DS | Konsol: PS4, PS3 & PSVita

Permalänk
Medlem

Jag äter så sällan varma mackor för det känns som om det är mer jobb med att göra dem än det är att äta efteråt.
Dock så blir det nog att prova idag då här verkar vara många goda tips.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Ost, skinka, ketchup och pizzakrydda... annars så kan man lägga salami istället för skinka...

EDIT:
Brukar ha så mycket smör så det rinner när jag ska ta ut mackan.... men det är nog inte så hälsosamt

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk

jag tycker vi utlyser en tävling där man får lägga upp en bild + recept på sin bästa macka. Låt bäste mackbyggare vinna!

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

själv föredrar jag en varm macka med ost kombinerat med chili salami och sambal oelek

Visa signatur

WS: [i5 2500k@4.5ghz, 16gb ram, HD6870]@Win 7 / Debian
Laptop: [Samsung 700Z5C-S02]
@Win 8

Om du har smak för elektronisk musik: soundcloud.com/skepth

Permalänk

Kebab/gyroskött
jalapeños
ost
lite tabasco

där har vi en varm macka för män <3

Visa signatur

[AMD Athlon64 4400+ ][Geforce 8800GTS][ASUS M4N-SLI]
[3x300gb i RAID0, 500 gig och en 74gb raptor = 1474 GB]

Permalänk
Medlem

Verkar som om en del snackar om varma mackor här.. Det är toast i en toaster. Alltså 2 skivor källarfranska(rostbröd) men gojs emellan sig. inga varma mackor!:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Mums, har sett väldigt goda tips och provat en del av dom.

Tack för tipset, Evil_AnAnAs.
Mackbyggartävlingen är härmed startad! Nu väntar jag bara på det första bidraget

Väldigt tacksam om ni fortsätter att posta fler tips på varma mackor!

Ampoas

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ampoas
Mums, har sett väldigt goda tips och provat en del av dom.

Tack för tipset, Evil_AnAnAs.
Mackbyggartävlingen är härmed startad! Nu väntar jag bara på det första bidraget

Väldigt tacksam om ni fortsätter att posta fler tips på varma mackor!

Ampoas

Gör en ny tråd och sätt upp lite regler och en mall för hur det ska se ut, tycker jag.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
jag tycker vi utlyser en tävling där man får lägga upp en bild + recept på sin bästa macka. Låt bäste mackbyggare vinna!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
Gör en ny tråd och sätt upp lite regler och en mall för hur det ska se ut, tycker jag.

Done. Skicka pm om det är nått du inte tycker passar eller vill lägga till

Permalänk

Ost och tomat blir det oftast men ibland kör jag ost, en halv minitomat, feta ost och rödlök så blir det en grekisk touch