Permalänk
Medlem

Jag skulle fått mitt nintendo dsi idag men cdon lcykades ställa till det och jag får det tidigast på torsdag.. Jag trodde jag skulle vakna till ett survival pack idag men timmarna rinner iväg mot midnatt.. Snart så finner jag inte längre någon mening med min existens

Permalänk
Medlem

Mycket märkligt att packet inte har släppts än.

Visa signatur

"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RainesX
Ouch! lider med dig.
Vågar man fråga varför dom gör något sådant?
Inget tvång på svar ^^
Jag hade nog köpt ny dator vid ett sånt läge :\ hade aldrig överlevt utan den XD

Skrev lite väl olämpliga saker till en viss person som jag bråkat med en del under det senaste halv året, trots att vi hade besöksförbud, så den personen passa på att anmäla mig för hot och överträdelse av besöksförbudet. Så två kriminalera kom tidigt en morgon och beslag datorn vart utan den i snart 2 månader, och får inget direkt svar av dom när jag får tillbaka den heller!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Tror inte patchen kommer för oss idag, tyvärr.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Skrev lite väl olämpliga saker till en viss person som jag bråkat med en del under det senaste halv året, trots att vi hade besöksförbud, så den personen passa på att anmäla mig för hot och överträdelse av besöksförbudet. Så två kriminalera kom tidigt en morgon och beslag datorn vart utan den i snart 2 månader, och får inget direkt svar av dom när jag får tillbaka den heller!

Ah. Tråkigt att höra. Antar att jag får ta det som en varning ifall man skulle reta sig för mycket på någon ^^
Gläd dig åt att du inte missat DLC ännu i all fall XD
Hoppas du får ut datorn snart (tror inte dom kan hålla den för länge utan domstolsorder eller liknande)

On Topic:

http://www.l4d.com/blog/post.php?id=2417
Detta är allt jag kan hitta om DLC. Säkert gammla nyheter för er men någon kanske har missat.
Aja den kommer i alla fall denna veckan :,( VILL HA NU :,(

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk

Fan jävla Valvepack!!! USCH PÅ ER!! här sitter man med tältpinne och vill pröva och vad får man, alla servrar nere och inget DLC!

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Jag tankar det nu iaf. ._.

Permalänk

Spelade litte nyss va ganska skojj, bra spel när man bara vill spela 20 30 min , särskilt för mig då jag blir less jävligt fort, spelar ingen roll vilket spel det är.

Visa signatur

assrock!! hehe

Permalänk
Medlem

va hittar man skiten då?

Edit: Tror det laddar nu när jag startade om Steam.

Permalänk
Medlem

japps kom just innan klockan 00:00

Var rätt ball, men laggade rätt kraftigt för mig iaf, blir la bättre imorgon säkert. Men riktigt skön ide med survival! Ska bli ballt när vi är 4st och spelar.

Körde med en polare bara när jag testa (2st datorstyrda) klarade en map i 5min iaf, men lär klara betydligt längre om man får flytta om lite grejjer och planera hur man ska gå tillväga. Sen om man är 4st irl gubbar går det nog lite bättre också är om man kör med tomtebottarna

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Seweeet, ska testas

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 3080 | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk
Medlem

FYFAN vad kul det var. Vill dock varna att alla banor faktiskt inte var så kul, men de flesta var riktigt nice!

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Kan man ändra svårighetsgrad på det där? Jag tror att vi överlevde över 10 minuter på första försöket. Verkade mycket svårare i alla videos.

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Medlem

Det är olika svårt på olika banor. Vissa klarar man 10min+ på första försöket andra inte ens 5min på första.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk

Klarade 11 min på lighthouse! Fan va survivor mode e kung!

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Bah och här sitter man nu på jobbet och längtar till man får ladda det och testa :,(
Fy för heltidsjobb på dagsskift >.<

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Patchen vart nice men jag kan inte förstå att Valve inte släpper mer tillbehör.
Det är ett underbart spel med massor av potential! Släpp SDKn och fler officiella campaigns säger jag. Jag undrar om dom inte prioriterar L4D så högt eller vad dom håller på med.

Visa signatur

"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"

Permalänk
Medlem

ojojoj blir att nöta sönder när man kommer hem från kneget senare då

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sMricoT
Patchen vart nice men jag kan inte förstå att Valve inte släpper mer tillbehör.
Det är ett underbart spel med massor av potential! Släpp SDKn och fler officiella campaigns säger jag. Jag undrar om dom inte prioriterar L4D så högt eller vad dom håller på med.

Spelet har fått en jädra massa bra publicitet, många spelare men likväl så verkar det inte hända mycket. 2 kampanjer på versus och 4 totalt hade man lirat sönder efter typ 2 veckor så håller med dig fullständigt. Kan inte vara så mycket jobb att fixa några fler

Ett av de bästa spelen jag lirat de senaste två - tre åren. Ihop med Bioshock & CoD 4

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sMricoT
Patchen vart nice men jag kan inte förstå att Valve inte släpper mer tillbehör.
Det är ett underbart spel med massor av potential! Släpp SDKn och fler officiella campaigns säger jag. Jag undrar om dom inte prioriterar L4D så högt eller vad dom håller på med.

Jag hörde att SDK'n skulle släppas med denna patchen, vet dock ej om det är sant.

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 3080 | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk
Medlem

sdk'n ska släppas strax efter patchen är vad som är sagt

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Vilken taktik har ni använt er av på lighthouse när det gått som bäst?

Jag har bara fått 7:50 och då med taktikten att med ca 2 minuters mellanrum byta rum. Rummen i ordningen vi var i dom:
Generatorrummet - "köket" precis brevid där man börjar - rummet brevid köket - Rummet med snurrtrappan

Permalänk
Medlem

Vi tog rummet brevid köket som enda rum och höll ut i ~11 minuter på lighthouse.

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem

faan det går aldrig bra för mej när jag kör lighthouse, visst man kan hålla sig kvar i ett rum men då kommer en tank och tvingar ut oss, och då kommer hunters och smokers, har bara fått brons med 4.26 eller nånting som bäst

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Alltså man blir ju kär på nytt i spelet nu Spelat 4 timmar i sträck nu och 3 timmar efter jobbet XD

Sitter på 15min+ på dam toan i Dead Air XD, man måste gilla damtoan hehe

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Det som fungerade bäst för min grupp (de andra var rätt dåliga dock) på Lighthouse var att campa i rummet med kök och öppenspis. Då har man nära till granater, ammo & medpacks. Kommer en tank in så är man spridda i varsitt hörn så han dunkar bara på en i taget.

Har testat i själva lighthouset vid trappan och uppe på byggnaden men har inte fungerat lika bra. Att sitta på taket / uppe i fyren var helt jädra hopplöst då smokers tar en hela tiden.

Blir att dra några rundor när jag kommit hem från jobbet senare.

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]

Permalänk
Medlem

Det bästa jag hann med var 8min och 25 sek på no mercy.

På light house blev vi slaktade... smed lömska planer med alla röda bensintankar och vita behållare, för att sedan klara dryga 2min, 3 gånger på raken

Visa signatur

q6600 @ 2,4GHz | 9800gtx+ Sli | 4096MB ddr2 | 2 x 500 Gb Samsung HDD | StealthXstream 600w | P182

Permalänk
Medlem

5:38 på lighthouse, på min första Survival runda dessutom.
Kunde vart bättre men det var ok för första rundan.

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 3080 | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk

Uscha busch, hann inte testa det igår och idag sitter man på jobbet och längtar hem till att få testa.. gruff gruff...

Visa signatur

A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk, I have a work station....

Permalänk
Medlem

Synd att man bara kan se sina vänner i leaderboards, borde finnas en top 100 eller top 1000 highscore